VAIHTELUA PAKARA- JA JALKATREENIIN – 3 LIIKETTÄ JAKOON!

Sis. mainoslinkkejä

Tänään treenasin salilla pakarat ja jalat aivan törkeän hyvillä liikkeillä, jotka pistetään nyt jakoon! Nämä tuntuivat jalkojen ohella erityisen hyvin tuolla tarakassa, joten jos sitä mielii kasvattaa – kannattaa testata!

Jokainen liike suoritetaan taljassa, mutta ne ovat kaikki erilaisia.

1. KYYKKY ALATALJASSA


Pakarat paukkumaan! Koska paino tulee edestä alhaalta, on liikekulma erilainen kun vapailla painoilla tehtävässä kyykyssä – ja sehän passaa sillä rasitus kohdistuu entistä enemmän kannikoille! Pidä hyvä ryhti, paino kantapäillä ja nojaa hieman taakse. Kädet voi pitää paikallaan taljan jatkeena.

2. ETUKYYKKY TALJASSA


Jauuuu tykkään! Tämä tuntuu reisissä älyttömän hyvältä huh! Ota kahva rinnalle, mene lähelle painopakkaa ja laskeudu suht suoraan alaspäin. Ai että! Niin hyvä ja rankka!

3. RISTIASKELKYYKKY TALJASSA


Sitten ei kun pakarat taas tirisemään! Itse tein tämän liikkeen yksi jalka kerrallaan, jolloin pystyin paremmin keskittymään siihen, että liike on kontrolloitu ja painottuu pakaraan. Erityisesti treenin loppuun tämä toimii todella hyvin.

Treenipaita täältä / Trikoot täältä / Treenikengät täältä

Suosittelen testaamaan! Näistä tuli tosi hyvä fiilis! Ja hei jos toivot tämän tyyppisiä treenivinkkejä lisää, niin nakkaa kommenttia tai tykkää postauksesta tuosta sydämestä, niin laitetaan sitten lisää hyviksi koettuja liikkeitä jakoon! 💪 Mahtavia treenejä!!

KATSO MYÖS: 20 MINUUTIN TEHOTREENI JALOILLE SALILLA

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: KIINTEÄN TIMMI KROPPA – MITEN SÄILYTTÄÄ LIHAKSET DIEETILLÄ?

Ida Jemina

16 vastausta artikkeliin “VAIHTELUA PAKARA- JA JALKATREENIIN – 3 LIIKETTÄ JAKOON!”

  1. Kiitos paljon hyvistä vinkeistä. Olen monet liikkeet sulta ottanut ohjelmistooni ja ovat toimineet.

  2. Moikka! 🙂
    Onko sulla jotain vinkkiä miten pitää ateriarytmi tasasena? Itse syön yleensä aamupalan, lämpimän ruuan ja iltapalan, ja välillä välipalan. Ja ongelmana on se että tulen helposti täyteen, joten en aina muista syödä niin usein mitä suositellaan. Treenaan 2-5krt/vk oman kehon painolla ja tarkoituksena olisi kasvattaa lihasta, joten tarpeeksi suuren määrän syöminen tuottaa ongelmia.
    Kiitos mahtavasta blogista! You are the best!

    • Moikka Salla! Ennakkoon mietyt ateriointiajat voi auttaa muistamisessa samoin kuin valmiiksi tehdyt annokset 🙂 Näin kynnys syömiseen on pieni. Ajan myötä myös ateriarytmiin sekä annosten kokoon tottuu 🙂 Tsemppiä lihastenkasvatustalkoisiin ja kiitos!! <3

  3. Hei loistavaa, nää meneeki testiin! Kiinnostus ois kova useimminkin näille ihan varsinaisille saliliikkeille ja -treeneille ohjeiden ja kuvien kera! 🙂 kotitreenejä sulta oon napannut ja todennut toimivaksi, mutta näitä haluaisin lisää!

    • Jes!! Testiin vaan! 🙂 ja hienoa kuulla, laitetaan lisää tulemaan! 🙂

  4. Nää treenivinkkipostaukset on aivan mahtavia!:) haluaisin kysyä edelliseen postaukseen liittyen, että mikä olisi sopiva kalorivaje 175 cm pitkälle ja 75 kiloa painavalle, joka haluaa kiinteytyä? Treenaan 4 krt viikossa, ratsastan 5 krt viikossa ja pyöräilen arkipäivisin 7km suuntaansa kouluun. Tällä hetkellä syön 2100 kcal per päivä mutta en tiedä onko se liikaa vai liian vähän sopivaan energiavajeeseen! Kiitos jo nyt vastauksesta!:)

  5. Hei,

    Kiitos taas hyvästä treenivinkistä! Menee kokeiluun heti huomenna. Ihan mahtavaa kun kirjoitat blogiin ja fb:hen niin usein!!! Aloitin monen vuoden tauon (ja kahden lapsen) jälkeen treenaamisen viime syyskuussa, ja paino on pudonnut lähes 15kg (nyt painan 56kg, pituus 164) kun laitoin ruokavalion samalla kuntoon. Blogistasi olen saanut tukea elämäntapamuutokseeni. Olo on mahtava ja energinen! Ikä ei todellakaan ole este hyvän kunnon saavuttamiselle. Kiitos vielä ihanasta energiasta mikä huokuu kaikista kirjoituksistasi. Niistä saa lisää potkua treeneihin 🙂

    • Moikka Sari ja eipä mitään! Kiva jos menee kokeiluun! 🙂

      Ja ihan superisti onnea onnistuneesta painonpudotuksesta vau! Mahtava kuulla, jos täältä on saanut inspistä tekemiseen! Ihan huikee meininki, jatka samaan malliin! 🙂

  6. Nyt tulee erittäin outo kysymys 😀 mutta onko purkitetut herkkusienet epäterveellisiä? Tuoreet on niin hemmetin kalliita yleensä.

    • Oudot kysymykset on tervetulleita! Säilykkeet ei tietenkään ihan tuoreita vastaa, mutta ajoittaisessa käytössä ei ole mitään vikaa! 🙂

  7. Nyt pääsin kokeilemaan näitä super tehokkaita liikkeitä! Taljassa tehtynä saa ihan erilaisen poltteen varsinkin etureidet! Kiitos mahtavasta blogista!😊👍

    • Jes mahtavaa!🙌 Eikö saakin! Kiva että tepsi sullakin niin hyvin ja kiitos kovasti! 😊💪

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 117
Tykkää jutusta