TUOREIMMAT KUULUMISET!

Sis. mainoslinkkejä

addu puisto toinen

Mikä meininki tyypit! Täällä sitä istutaan toimistossa näillä keleillä! Itseasiassa tuolla ulkona on kyllä niin kuuma, että pikku vilvoittelu sisätiloissa tekee ihan poikaa. Urholle nämä kelit ovat yhtä tuskaa ja kaikenlaista saa keksiä, että poika pysyy viileänä. Myös urheilut pitää ajoittaa ihan iltaan, jotta ilma ei olisi niin kuuma. Tällä hetkellä toimivin juttu on ollut viileällä vedellä kasteltu paita. Oikea muumien mörkö, mutta toimii!Urho-paita-kallio

Urho-paita
Eilen olin Fitbody-lehden kuvauksissa Tuusulassa. Lehteen tulee myöhemmin suunnittelemani treeni ja siihen räpsäistiin demokuvat. Itse kuvauksiin ei paljoa aikaa kulunut, kun oli taitava kuvaaja ja kaikki setupit valmiina. Räps räps ja homma oli siinä. Tällaisesta tehokkaasta toiminnasta pidän ja siitä pääsikin sitten nopsasti suuntaamaan muiden hommien pariin. Eilinen päivä olikin oikeastaan ihan aamusta iltaan erilaisia kuvauksia täynnä.

Sunnuntaita taas lähdimme porukalla Turun saaristoon ja kiersimme saariston rengastien. Upeita maisemia, kesämeininkiä ja porukkaa monesta eri maasta. Eilisessä postauksessa jaoin top 5 parhaat matkakohteet, joissa olen käynyt. Jos et ole vielä nähnyt sitä niin, katso oletko samaa mieltä ja jaa ihmeessä myös oma suosikkisi! Kauniita paikkoja löytyy onneksi kuitenkin myös täältä meiltä ja etenkin kesällä Suomen luontoa on vaikea päihittää.

Saaristo saaristolossi

Tällä kuumudella huomaa kuinka niin sanotut normaalit lämpimät ateriat eivät maistu ihan samalla tavalla. Niinpä olenkin suosinut etenkin päiväsaikaan erilaisia smoothieita ja eilen tein seuraavanlaisen setin.

IMG_0560IMG_0561
Raikasta ja täyttävää! 5 muuta nopeaa välipalaideaa voit tsekata tästä postauksesta

Blogiin on tullut jonkin verran kysymyksiä sekä kommentteja ja niihin alan vastailemaan nyt! Iloista päivää lomalaisille ja rentoa otetta työmyyrille! Palataan pian!

addu-puisto
Adidas-toppi täältä / Adidas-trikoot täältä / Tennarit täältä

Edellisessä postauksessa: TOP 5 PARHAAT MATKAKOHTEET

394_Ida_jemina_2016_FTUK_branded page

Ida Jemina

16 vastausta artikkeliin “TUOREIMMAT KUULUMISET!”

  1. Oi IHANA Urho! Pitääkö uimisesta? Täytyypi testata tuota märkää paitaa omalla yorkilla. Tosi mukava kuulla että olet Fitbody lehdessä, odottelen innolla.

    • Hih! Se on kyllä koomisen näköinen tuo paita päällä, mutta se helpottaa ihan selkeesti kuumaa oloa. Itseasiassa Urho jännittää vähän vettä. Menee kyllä kahlaamaan kun oikein kerää rohkeutta ja hyppää äkkiä pois kun aalto tulee. Hei jes syyskuun numerosta minut sitten taitaa löytää 🙂

  2. Moikka Ida ! Oon saanut sulta usein apua täältä niin kyselisin nyttenkin 🙂 Alan olemaan itse aika neuvoton ,ja turhauttaa tilanne. Olen nyt koko tämän vuoden yrittänyt saada rasvaa palamaan, en ole ylipainoinen mutta ylimääräistä on jenkkakahvoissa ja jaloissa ja selässä.

    Liikuntaa olen lisännyt pikkuhiljaa kokoajan ,säännöllisesti käyn salilla tekemässä treeniä 4 krt viikossa ja nyt pari aerobista päälle + kuntopiiri. Ruokailuissa olen järkevä,syön terveellisesti,säännöillisesti ( 5 krt päivässä ),monipuolisesti ja tarpeeksi n 2000-2100 kcal päivä plus viikonloppuisin mulla on herkkupäivä jolloin saatan syödä pitsan ja jäätelöä esim. Eli ei herkuttelutkaan mene överiksi. Päivä duuni on seisoma työtä ja painan 70 kiloa ja olen 171cm pitkä. Levostakaan se ei voi olla kiinni koska pidän palauttavia /kevyitä viikkoja 5 vkon välein. Ei voi johtua stressistä ,sillä aika seesteinen elämänvaihe menossa. Mistä hemmetistä kiikastaa ?

    En enää uskalla laskea kaloreita alemmas ,sillä minulla alkaa helposti heikottamaan jos en syö tarpeeksi,ja se tuntuu myös sitten treeneissä . Johtuuko tämä jostain hormoneista vai mitä ihmettä ,en tiedä mitä tehdä kun tuntuu että kaikki kova työ menee hukkaan kun toivottuja tuloksia ei tule :´(

    • Kuulostaa hyvin samalta ongelmalta kun itsellä. Omat mitat 164 cm ja 67 kg. syön 1700 kcal päivässä ja terveellistä ruokaa,lisäksi saliohjelma jaettu neljälle päivälle. Itsellä tosin istumatyö. Nyt neljäs viikko projektia menossa mutta ei juuri mitään muutosta että alkaa turhauttamaan. 🙁

    • Heips sanna! On mahdollista että syöt kulutuksesi verran etenkin kun laskee herkkupäivän mukaan viikon keskiarvoon. Joskus pelkkä makrojen vaihtaminen saattaa riittää, mutta kannattaa vielä varmistaa tuo energiansaanti. Myös riittävä kuidunsaanti sekä uni on hyvä tarkistaa. Hyvä, että olet lisännyt liikuntaa. Pyri myös kasvattamaan tehoja saadaksesi niistä entistä kuluttavampia. Kovasti tsemppiä!

  3. Mooikka ja kiitos innostavasta blogista!! <3 Blogistasi olen saanut monia loistavia tipsejä moneen otteeseen! Ja lisäksi näitä ihan kuulumispostauksia on mukava lukea, ne ovat niin aitoja 🙂 Mutta nyt mieltäni askarruttaa yksi asia, johon kaipaisin vastausta.
    Olen nyt hiukan yli vuoden pitänyt treenieni pääpainon salin puolella, tavoitteenani saavuttaa hyvä olo, kasvattaa voimatasoja ja saada lihasmassaakin. Olen treenannut yleensä 4 kertaa viikossa, joka lihasryhmä läpi kerta viikkoon, toistomäärien vaihdellen välillä 8-10. Nyt olen kesän aikana huomannut että minulle on muodostunut raskausarpia sisäreisiin ja takapuoleen, haaleita ja pieniä on myös hiukan ylhäällä etureisien sivuissa. Tosiaan aiemmin en ole tällaisia arpia noteerannut, mutta nyt pistivät silmään. Painonikaan ei ole viimeisen puolen vuoden aikana suuresti noussut. Tiedän, että raskausarpia syntyy lihaskasvunkin myötä, mutta mietin, voivatko syntyneet arvet lähteä "leviämään" kovien jalkatreenieni takia entisestään? Mietin siis voiko ihoni olla liian herkkä esim. 8-10 toiston suorituksiin? Ajattelin nyt ainakin joksikin aikaa vaihtaa ohjelmaani enemmän kestävyyttä kehittäväksi, jolloin ei lihaskasvuakaan varmaan niin valtavasti tapahdu, jolloin ihoni voisi luultavasti vähän levätä(?) Vai voivatko ihoni alaiskerrokset revetä ihan kovassa venytyksessä? Oletko tavannut itselläsi tai asiakkaillasi vastaavaa? Olen menossa käymään asian takia lääkärissäkin, että varmistuisi ettei ole mistään hormonitoiminnan häiriöstä kyse. Ostin bio-oilia tänään ja ajattelin kokeilla josko se vähän häivyttäisi arpia, toivotaan parasta 🙂

    • Moikka Laura! Hienoa kuulla, että tipsit ovat menneet käyttöön! 🙂 On hyvin mahdollista, että lihaskasvun myötä raskausarpia syntyy kun iho venyy. Olen tavannut tätä erityisesti miesasiakkaillani. Olet siis luultavasti saanut kehitystä aikaan, mikä on tietysti hienoa, mutta kurjaa jos arvet vaivaavat. Nopea kasvu on usein tähän syynä, joten hitaampi kehitys niin että iho ehtii niin sanotusti mukaan voi ehkäistä arpien lisääntymistä tai hillitä niiden kehittymistä.

  4. Voi mikä oli se kappale, mikä soi, kun snappailit tästä postauksesta? I need to know 😀

    • Hahaa se oli Quincy Jones – Soul Bossa Nova. Myös Austin Powers elokuvista tuttu 😉

    • Oho! 😳 No niinpäs näyttää olevan! Kiitos kun vinkkasit! 😘

  5. Heippa! Teetkö tällä hetkellä pt hommia ja olisko sulla syksyksi tilaa yhdelle valmennettavalle? Ja jos joo, niin missäpäin suomea ylipäätään työskentelet ja missä hintaluokissa valmennukset pyörivät? 🙂

    • Heippa! Tällä hetkellä en valitettavasti pysty ottamaan uusia asiakkaita mutta mikäli tähän tulee muutoksia niin ilmoittelen siitä toki täällä 🙂

  6. Moikka!! Olisko sulla mitään hyviä vinkkejä jalkatreeniin salille, jolla on polviongelma?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta