TREENIPELI! KATSO MILLAINEN NAKKI SULLE NAPSAHTAA!

treeni pelit

Tämä peli tekee treenaamisesta jännittävää ja hauskaa! Katso saatko kidutustreenin vai pääsetkö helpommalla! 

Olen valinnut kuusi eri liikettä, jotka valikoituvat nopanheitoilla. Myös toistot määräytyvät arpaonnen mukaan. Voikin olla, että sinulle napsahtaa astetta kovempi jumppa kuin kaverillesi, mutta sehän tekee hommasta vain hauskempaa. Mikään ei ole parempaa kuin vahingonilo, kun kaveri vääntää kyykkyhyppyjä menemään ja itse hykertelet vieressä. Mutta liikaa ei kannata naureskella sillä pian on taas sinun vuorosi! 

Tätä peliä voi siis pelata joko yksin, kaksin tai ryhmässä. Tarvitset vain kaksi noppaa tai mobiililaitteelle ladattavan noppa-appin. 

TREENIPELI

1. Heitä yksi noppa ja katso minkä liikkeen saat numeroista 1-6.

2. Heitä tämän jälkeen molemmat nopat ja kerro saamasi luvut keskenään. Tämä määrittää kuinka monta toistoa joudut tekemään. (Esim. 2×5= 10 toistoa, 6×6=36 toistoa!)

Mikäli kyseessä on yhden jalan liike, noppien antama luku tarkoittaa toistoja per jalka. Liikkeitä voi toki keksiä myös itse, mutta tässä omat liikkeeni jalkapainotteiseen treenipeliin.

1. JALAN OJENNUS ETEEN

TREENIPELI

2. LUISTELUHYPPY

Sivulta sivulle. (Postauksessa: Silaavaa polttava porrastreeni – katso ohjeet!)

3. ​PENKILLE ASKELLUS

TREENI PELI

4. ASKELKYYKKY TAAKSE

5. KYYKKYHYPPY

6. YHDEN JALAN KYYKKY

Hauskoja treenihetkiä ja arpaonnea! 😉

LUE MYÖS: 6 MINUUTIN RASVANPOLTTOTREENI

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: NAISET KAKALLA – KOOMISIMMAT HAKUSANAT BLOGIINI

 

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻

YouTubessa: Ida Jemina
Instagramissa: @idajemina
Facebookissa: Ida Jemina

Ida Jemina

5 vastausta artikkeliin “TREENIPELI! KATSO MILLAINEN NAKKI SULLE NAPSAHTAA!”

  1. Moikka! Oon alkanu vasta käymään salilla ja mulla ois pari kysymystä. Onko sama asia tehdä ojentajapunnerrus taljassa tangolla ja naurlla. Olen nyt tehnyt molemmilla eli olenko tehnyt liikkeen ns. kahteen kertaan turhaan? 😅Lisäksi mietin, että jos teen käsipainoilla hauiskääntöjä, kannattaako minun tehdä vielä tangolla niitä vai onko taas sama asia? Sama juttu polvenojennus laitteessa. Onko turhaa tehdä se sekä maaten että istuen. Onhan nää vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta turhauttaa sitten jos teen turhaa työtä…🤔

    • Moikka Sofia! Kiva, että olet päässyt salitreenien makuun 🙂 Liikkeissä on pieniä eroja suorituskulmien ynnä muiden suhteen eri variaatioiden välillä vaikka ne muistuttavatkin toisiaan. Monipuolisuus on hyväksi treeneissä ja voitkin vaihdella varsinkin eristävien liikkeiden versioita esimerkiksi joka toisessa treenissä 🙂 Tsemppiä!

  2. Sori ei nyt liity tähän aiheeseen, mutta voisitko tehdä postausta siitä, miten näin kesällä lämpötilojen noustessa säilytät treenitehot? Olisiko BCAA-juomien nauttimisesta ennen treeniä tai sen aikana jotakin hyötyä tähän? Miten muuten voisi saada buustia treenaamiseen, kun hiki puskee päälle jo ennen alkulämmittelyjä? 😀

    • Moikka Joanna! Kiitos toiveesta, laitetaanpa ylös 🙂 Treenijuomista voi ehdottomasti saada lisäpotkua tekemiseen, joten kannattaa kokeilla!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 41
Tykkää jutusta