TREENI JOHON MENI HERMOT!!

Sis. mainoslinkkejä

Tee ihmeessä perässä, mutta omalla vastuulla hah! Tämän treenin kanssa voi nimittäin mennä hermot! Miten se on mahdollista? Minäpä kerron!

Mulla on jumppapallo täällä kotona ja ajattelin, että nyt otetaan tuo vempele oikein kunnon käyttöön. Vatsapalikat tulille ja treeniä kehiin.

Koko homma meinasi kuitenkin kaatua jo alkumetreillä, kun olin tyhjentänyt tuon pallon muuton takia enkä löytänyt sen pumppua enää mistään! Siinä käytiin koko varasto penkomassa kahteen otteeseen ja kaapit tyhjennettiin moneen kertaan. Pumppu vain oli kerta kaikkiaan ottanut hatkat tästä asunnosta!

Ei kun google käteen ja niksejä etsimään. Haaa! Hiustenkuivaajaa! Got it! Johan alkoi pallo täyttymään, mutta ihan tuskaisen hitaasti. Kuivaajaa ei suinkaan voinut posottaa palloon montaa sekuntia enempää putkeen, sillä se alkoi muuten kuumenemaan liikaa vaikka kylmää ilmaa puhalsikin. Hitaasti mutta epävarmasti tyhjä säkki alkoi kuitenkin pikku hiljaa muistuttaa palloa. Ihan pinkeäksi en sitä saanut kuivaajan jättäessä lopulta leikin kesken, joten jos näissä kuvissa näytän makaavani säkkituolin päällä, niin siltä se myös tuntui!

Mutta meikäläinen ei ihan hevillä luovuta. Eihän tähän häslinkiin ollut mennyt kuin sellainen tunti. Nyt treenataan tai itketään ja treenataan!

Mulla on muutama liike, jota jumppapallolla olen tottunut tekemään. Nyt ajattelin kuitenkin laajentaa tuota liikkeiden repertuaaria ja ei hitsiläinen osa liikkeistä oli haastavia! Vatsat saivat kyllä työskennellä, mutta niin kärsivällisyyskin. Pallo tuo yllättävän kovan lisähaasteen hommaan. Voin todellakin suositella kokeilemaan. Tämän tyyppinen treeni laittaa koko coren töihin myös olkapäitä ja rintaakin myöten.

Yksi suosikkiliikkeistä jumppapallolla. Vie palloa vuoron perään jaloilla ja käsillä lattiaan. Vaihto keskellä.

Haastava! Tasapaino ja kyljet töihin kunnon sivurutistuksilla. Ota jaloilla tukea esim. seinästä.

Myös tämä on haastava. Pidä kroppa tiukkana ja nouse lankusta pike-asentoon.

Rutistukset. Polttaa todella hyvin vatsoja!

Treenipaita täältä / Trikoot täältä / Kengät täältä / Jumppapallo täältä

Pallon rullaus lankusta kuvan asentoon. Kyllä core kiittää!

Parin pyllähdyksen ja kirosanan siivittämänä tuli todellinen vatsatreeni tehtyä. Jos sulta löytyy pallo kotoa tai salilta niin testaa ihmeessä! Vatsapalikat ja hermot saa kyytiä! Se on taattu! 😀

Urheilutoppi täältä / Trikoot täältä / Tennarit täältä

LUE MYÖS: MIKÄ ON PARAS LIIKE ALAVATSALLE JA MIKÄ PAKAROILLE?

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: MITEN HIUKSET SALILLE? KATSO 5 IDEAA TREENIKAMPAUKSIIN!

Ida Jemina

7 vastausta artikkeliin “TREENI JOHON MENI HERMOT!!”

  1. Pakko sanoa, et oot ihan mun lemppari bloggaaja hands down! Jokainen postaus niin laadukasta luettavaa että nostan kyllä hattua! Keep up the good work ☺️👌🏻

  2. pallo on pop! oikeastaan teen kaikki vatsat paitsi russian twist pallolla, paljon parempi laajempi liikelaajuus vatsarutistuksissa ja selälle(itsellä skolioosi)ystävällisempi. on muuten tosi ärsyttävä jos pallo tyhjänä. 00luvun alussa kävin fitball tunneilla ne oli hauskoja mutta taitavat olla out ja kadonneet jumppavalikoimasta.

    • Mahtavaa! Ja jep tuo löysä pallo oli kyllä tuskaa 😅 Mutta tehokas setti! 😊Harmi jos tuollaista mainitsemaasi tuntia ei enää ole, kuulostaa hauskalta!

  3. Tänään meni testiin ja kyllä muuten toimi! Tykkään ihan super paljon sun koti- ja kehonpainotreeneistä. Oon kopioinut sun sen 10 liikeen vatsatreeninkin ja tehnyt siihen yhden lisäyksen, jolla sain treenistä vielä enemmän irti kehittyessäni. Oot ollut – ja tulet olemaan – mulle ihan huikea inspiraattori ja motivoija! Olet upea♥

    https://stepsonacircle.blogspot.fi/

    • Ei vitsit huikeeta kuulla!! Hyvä Hanna!!💪 Mahtava meininki!😊👊 kiitos tuhannesti 💕💋

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 54
Tykkää jutusta