TREENAA HELPOSTI KOTONA – TSEKKAA NÄMÄ 10 TEHOKASTA KOTITREENIÄ!

Sis. mainoslinkkejä

Joskus kotitreenit ovat juuri niitä parhaimpia siihen hetkeen! Näillä ohjeilla saat tehokkaat treenit tehtyä kotikonstein! Ei kun musa soimaan, hiki virtaamaan ja lihakset tärisemään!

koti treenit
Valitse näistä suosikkisitreenisi, kokeile tänään yhtä ja huomenna toista. Voit myös halutessasi yhdistellä eri treenejä, esim. pyyhetreeni yläkropalle + pyyhetreeni alakropalle. Olen jakanut ohjeet karkeasti yläkroppaan, alakroppaan ja koko kroppaan. Mahtavia treenejä!

YLÄKROPAN TREENIT KOTONA

1. Erilainen kotitreeni yläkropalle – ohjeet ja kuvat

kotitreeni
2. 8 liikkeen haastava lankkutreeni – tee perässä!

kylkilankku

3. 10 minuutin vatsatreeni kotona

vatsatreeni-istumaannousu

 

ALAKROPAN TREENIT KOTONA

4. Treeni ilman kuntosalia – pyyhetreeni jaloille!

icaniwill
5. Tehokas pepputreeni kotona – näillä liikkeillä pyrstö persikaksi (blogin suosituin treeni!)

pepputreeni kotona

6. Kiinteämmät reidet kehonpainolla? Tsekkaa 10 teholiikettä kotitreeniin!

baletti

7. Tähtäimessä terhakka fitness-peppu? Katso video liikesarjastani ja tee perässä! (ulkona)

fitness Peppu

 

KOKO KROPAN TREENIT KOTONA

8. Nopea ja tehokas kotitreeni – katso video

treeni kotona tehokas
Toppi

9. Katso tämä inhottava mutta supertehokas liike – VIDEO (liikeideat)

ida jemina youtube

10. Treenivideo loistavasta kuluttavasta liikkeestä (liikeidea)

metabolinen-burpee

Oletko kenties jo tehnyt jonkun näistä vai aiotko tänään pistää testiin? Kerro minkä!

Edellisessä postauksessa: Iho ja hiukset nuorekkaiksi sekä suu makeaksi – oletko jo kuullut tästä?

Ida Jemina

13 vastausta artikkeliin “TREENAA HELPOSTI KOTONA – TSEKKAA NÄMÄ 10 TEHOKASTA KOTITREENIÄ!”

  1. Hei. Olen ettiskellyt netistä vastausta jo jonkin aikaa enkä löydä vastausta joten käännyn ekaa kertaa sinun puoleesi 😊 olen harrastanut tosissani kuntoilua noin puoli vuotta,mutta ei siitä sen enempää… Nyt olen aloittanut (1kk sitten) IF pätkäpaaston jossa olen vuorokaudessa paastossa 18h ja syön 6h. Kysymys: Syön vikalla aterialla n. 100g proteiinia kerralla että sitä riittäisi sille 18 tunnille, niin riittääkö sitä sinne paastolle vai syönkö ihan turhaan kerralla niin paljon. Syön muillakin aterioilla parikymmentä g proteiinia.voinko syödä koko vuorokausi annoksen kerralla. Ps. Sulla on loistava blogi 👍

    • Moikka Jori! Kiva, että blogi on ollut mieleinen! Ennen paastoa kannattaa kyllä ladata kunnolla proteiinia, jotta aminoita riittää mahdollisimman pitkästi paastoajalle. Jos ennen paastoa tulee kunnon kokonaisvaltainen ja hitaasti imeytyvä jättiläisateria (protskua, rasvaa, hiilaria, kuitua), niin sillä voi pärjätä ihan hyvin. Toisaalta mikäli paastojaksoa edeltävällä aterialla proteiinin määrä jäisi ns. normaaliannoksen kokoiseksi, ei aminoita vapaudu välttämättä riittävän pitkään seuraavaa ateriaa odotellessa. Ja toki vuorokausiannoksen voi syödä yhdelläkin kertaa ja siitä sitten imeytyy ravinteita hyvinkin pitkään, mikäli siis jaksaa syödä yhdeltä istumalta niin paljon 😛

  2. Moikka, tämä ei liity nyt tämän postauksen aiheeseen, mutta on ihan pakko kommentoida, että sun blogi on kyllä ehdottomasti yksi parhaimmista! Vaikka blogeista ei saa muutakuin vain hivenen blogaajan elämästä ja persoonasta, niin voin sanoa, että vaikutat ihanalta ja aidolta ihmiseltä. Olen seurannut monia blogeja pitkään ja tottakai blogit muuttuvat vuosien varrella niinkuin ihmisetkin. Kuitenkin monet menevä huonompaan suuntaan ja jotenkin pinnallisiin, sun blogi onneksi paranee entisestään koko ajan, sekä rakastan esimerkiksi sun snäppejä kun oot niissä aina niin pirtsakka ja ihana <3 Olisi niin ihana joskus ihan kasvotusten päästä rupattelemaan sun kanssa kun susta jotenkin kuohuu sellainen energia aina videoissa! 🙂

    • Olipas ihanasti sanottu Isabella<3 kiitos tuhannesti! Lämmittää mieltä, että viihdyt blogissa ja superia, että seuraat myös snäpissä! :)<3

  3. Moikka!
    Mulla on tällainen ongelma: rintaa treenatessa kaikki liikkeet tuntuvat menevän etuolkapäille enkä saa rintalihasta väsymään ollenkaan. Olen yrittänyt pidempiä sarjoja kevyillä painoilla, samaa liikettä laitteessa/taljassa/käsipainoilla jne, yrittänyt keskittyä rintalihaksen supistukseen, mutta yritykset tuntuu tuhoon tuomituilta. Hermotuksessa varmaan vikaa..?

    Voisitko tehdä postausta lihasryhmien dominoinnista ja hermotuksen parantamisesta? Uskoisin, että monella on samantyyppistä probleemaa treeneissään (esim. etureisien dominointi jalkatreeneissä on tietääkseni aika yleistä?)

    Kiitos hyödyllisestä blogista ja inspiraatiosta! Oot upea:*

    • Moikka Annika! Kiitos! Kuulostaa tosiaan siltä, että rintalihasten heikko aktivoituminen tuottaa treeneissä päänvaivaa. Silloin on sitkeästi yritettävä viilata suoritustekniikoita ja treenata aktivaatiota tarvittaessa ihan omina harjoituksinaan. Kokeile erilaisia kevyitä harjoitteita tavoitellen lihastuntumaa rintalihaksissa, esimerkiksi punnerrukset kehonpainolla saattavat toimia hyvänä liikkeenä. Kiitos postausideasta, tästä voisi tosiaan joskus mahdollisesti kirjoittaa omankin postauksen!

  4. Mie oon ainaki pyyhetreenit tehny ja tuon hyppyvideon reenin myös, joka on kyllä mun ehoton suosikki. Nää reenit onki kätevästi tässä nyt kaikki heti löydettävissä, kiitos tästä! :> Saapi lyyä suosikkeihin tän postauksen, niin löytyy tulevaisuuessakin.
    Semmonen kysymys tuli jostain mieleen, että tykkääksie hiihtämisestä tai käytkö ylipäätään ikinä hiihtämäsä? 😀 Mie hyppäsin toissapäivänä suksille ensimmäistä kertaa viiteentoista vuoteen vähän pelonsekaisin tunnelmin, mutta oli kyllä hauskaa ja hullun tehokasta!

    • Mahtavaa! Pistä ihmeessä suosikkeihin niin löytyy kaikki helposti! 🙂

      Kiva kysymys! 🙂 itseasiassa olen hiihtänyt varmaankin juuri 15 vuotta sitten itsekin viimeksi! Olisi kyllä hauska päästä hiihtämään vaikka en suksia tällä hetkellä omistakaan! Varmasti oli tehokasta ja mukavaa vaihtelua! Ja saa raitista ilmaakin samalla 🙂

  5. Hei! Tykkään ihan älyttömästi sun blogistas! Jotenki vaan paljon parempi treeniblogi ku mikään muu mitä seuraan. Ja niitä on monta.. Keskityt ihanasti just siihen itse asiaan eli treenaamiseen! Mutta voisitko tehdä postauksen ihan vaan lämmittelystä? Kun aina kaikki puhuu siitä miten tärkeetä se on ja jokaisen treenin alussa käsketään lämmittelemään mut kukaan ei oikeen ikinä kerro että miten ois kaikista järkevintä just mitäkin treeniä varten lämmitellä. Itsekin alotin vasta tosissani treenaamisen ja apua löytyy kaikenlaisten eri liikkeiden tekemiseen mutta ei ollenkaan siihen alku tai loppulämppään. Sehän on kuitenkin aika tärkeä osa urheilusuoritusta? 😀

    • Moikka Sara ja kiitos! Aivan ihana kuulla<3 Todella hyvä toive, pistetään se korvan taakse!

  6. Mol! Oon käynyt kohta 1,5 v salilla ja n 8kg tippunut. Ongelmana on vieläkin alavatsa, jenkkakahvat ja sisäreidet. Syön monipuolisesti 4 kertaa päivässä. Tavoitteena ois päästä jenkkakahvoista ja pömppiksestä eroon mutta samalla kasvattaa peppua niin isoks ku mahdollista ongelma on vaan että vaikka mitä keinoja koiran niin ongelma alueet pysyy ja tiukasti. Lisko vinkkejä?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 21
Tykkää jutusta