TOP 5 REISILIIKKEET OVAT TÄSSÄ!

*Sisältää mainoslinkkejä

Nyt pamahtaa omat suosikit jakoon! Näitä on nimittäin pyydetty! Te äänestitte mitä top 5 liikkeitä haluatte eniten ja reidet pitivät ihan kärkisijaa. Nappaa siis nämä kovaakin kovemmat etureisiliikkeet talteen ja johan lähtee!

1. Käsipainokyykky

Ai että tekee gutaa! Tämä raskas ja hyvin kuluttuva liike on yksi lemppareista. Strong and Curvyn mimmit ovatkin päässeet nauttimaan sen saloista ja hyödyistä. Liike on muokkaa tehokkaasti koko kroppaa, mutta eniten työtä pääsevät tekemään etureidet. Ei kun hanttelit käteen, hyvä ryhti ja kyykkäämään!

2. Prässi

Vanha kunnon prässi laittaa etureidet itkemään ilosta, kun pidät jalat neutraalissa about hartioiden levyisessä asennossa ja pistät tuulemaan.

3. Bulgarialainen askelkyykky

Vaikka bulgarialainen askelkyykky monesti mielletään peppuliikkeenä, työskentelee etureisi liikkeessä itseasiassa merkittävästi. Tulisimmista reisipoltteista pääsee nauttimaan kun työstettävä jalka on suhteellisen lähellä penkkiä. Raskas liike, mutta sitäkin tehokkaampi. Itse tykkään tehdä bulgarialaisen askelkyykkyn joko käsipainoilla tai Smithissä.

4. Reidenojennus

Tämä on niin täydellinen viimeistelevä liike viimeistenkin mehujen puristamiseen että! Toisaalta oletko koskaan kokeillut etukäteisväsytystä ensin reidenojennuksia tekemällä ja vasta sen jälkeen suurempiin liikkeisiin siirtymällä. Aikamoinen yllätys nimittäin lihaksille, kun yhtäkkiä hommat käännetäänkin täysin ympäri. Tsekkaa tästä postauksesta myös mun kikat just tähän liikkeeseen, joilla saat entistäkin paremman tuntuman: Kokeile näitä helppoja treenikikkoja – entistäkin kovempi tuntuma jalkoihin

5. Jäniksen ammunta

Oi mikä liike! Tämä on tehokas ja rankka ihan ilman mitään painoja. Pidä toinen jalka edessä ja kyykkää toisella alas. Jos haluat keventää liikettä tai tasapaino meinaa horjua, voit hyvin ottaa tukea jostakin. Nautiskele reisiesi kärisevästä poltteesta!

 Tennarit täältä

Siinä viisi ihan killeriä liikettä, joilla etureisien tärinät ovat taatut! Huikeeta oli päästä tänään taas treenaamaan pitkästä aikaa! Katso myös: TOP 5 LIIKKEET VATSOJEN JA PAKAROIDEN TREENAAMISEEN KOTONA

Ja hei tosi kiva, että tykkäsitte eilisestä postauksesta! Sen voi kurkata täältä: MINKÄ VERRAN DIEETILLÄ KANNATTAA TREENATA?

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
ja Instagramissa: @idajemina 

<3

 

Ida Jemina

4 vastausta artikkeliin “TOP 5 REISILIIKKEET OVAT TÄSSÄ!”

  1. Olen miettinyt kumpi on tehokkaampi, prässi jossa ollaan selälleen vai prässi jossa istutaan ? 🙂

    • Moikkis Pauliina! Mun mielestä kelkkaprässi, eli sellainen jossa paino tulee ylhäältä on paljon rankempi ja brutaalimpi 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 52
Tykkää jutusta