Tervetuloa jalkatreeneihini! Uusi video!

Sis. mainoslinkkejä

ulkotreenia

Hei jes! Otin kameran mukaan matkaan ja nyt pääsette hieman kurkistelemaan treeneihini. Luvassa on jalkapainotteista plyo-tyyppistä menoa ulkona ja kovaa poltetta reisissä. Toivottavasti pidät videosta! 🙂

Katso myös aiempi treenivideo: Inhottava, mutta supertehokas liike – VIDEO

Snapchat-5875354818414134593

Treenivaatteet: Huppari Adidas täältä / Trikoot Casall täältä / Lenkkarit Adidas täältä

Iloista pääsiäistä! Edellisessä postauksessa: Näin kiinnität irtoripset onnistuneesti

Ida Jemina

49 vastausta artikkeliin “Tervetuloa jalkatreeneihini! Uusi video!”

  1. Peukku peukku peukku, nää videot on ihan parhaita! 🙂 Lisää vaan kaikkea treeneihin liittyvää 🙂

  2. Heippa!

    Tuo ruokakauppavideo olisi älyttömän mielenkiintoinen! Sellainen, jossa kertoisit mitä tarttuu mukaan hedelmäosastolta, mitä lihaosastolta jne. Ja kuinka monelle päivälle ostat kerralla ruoat 🙂

  3. Ei vitsiiiii, katoin samalla sun muutki videot ja tilasin kanavan tubesaa! Oot aivan ihana, tykkääään! Ehottomasti lisää videoita! <3

    • Jeeeee!💃 Kiva kuulla Essi! Täytyypä koittaa tehdä näitä pian taas lisää 😊

  4. Jeees ihan huippu video, pakko lähtee vielä tänään testaan!! Ja WAU noi sun jalat <3

    • Snapchat family <3 kiitos P ja ihan mahtavaa että lähdit heti testailemaan 💪💪

  5. jess samoilla linjoilla; törkeen hyvä ja ihanan iloinen ja rento! ei sellaista tosikkomeininkiä vaan LIIKUNNAN ILOA. kauanko tuollainen treeni kestää? tuli pari hyvää liikevinkkiä. olet muuten tosi taitava, toi pistoolikyykky ois haaveena osata. kotitreeni vois olla kiva video.

    • Kiitos paljon! Superkiva kuulla!❤💪 Tällaisen treenin voi hyvin vetää puolessa tunnissa. Pistetään toive korvan taakse! 🙂

  6. Peukku! 🙂 Kuinka usein muuten teet tällaista treeniä? Fiilispohjalta vai enemmän dieetillä tai bulkilla? 🙂

    • 🙏😊 Bulkilla nimenomaan fiilispohjalta ja dieetillä toiminnallisia treenejä tulee vedettyä enemmän 🙂

  7. Nää videot on ylihyviä!! Saisko käsipainoilla tehtävää kotitreenivideota?

  8. Mahtava video! Varmaan tuolla kirpsakassa säässä melkeen saakin pysyä liikkeessä jos haluaa pysyä lämpimänä, ite oon niin vilukissa että ulkotreenit tuskin ihan vielä ajankohtasia 😀
    Aiheeseen liittymätön kysymys vielä tähän loppuun, eli minkätyyppistä saliohjelmaa suosittelisit tähän muutaman kuukauden ajaksi kun alkamassa on armoton pääsykoelukujakso, ja salille ehdin ehkä 2 kertaa viikossa. Pystyykö sellaisella treenimäärällä saamaan aikaan minkäännäköstä kehitystä vai onko edessä taas stoppi kehitykselle? :'(

    • Moikka Sara! Jep oli kyllä aika raaka ilma, mutta onneksi jaloissa poltti senkin edestä 🙂 Jos treenitiheys harvenee vain pariin kertaan viikossa, niin tekisin yksijakoisella ohjelmalla. Käytännössä pelkkiä raskaita perusliikkeitä ja koko kroppa läpi joka treenissä, vaikka toki treenien välillä voi siltikin olla vaihtelua. Näin siitä vähästä ajasta, jonka ehtii salilla viettämään, saa tehokkaasti paljon irti. Ja toki pari kertaa viikossa laadukkaasti treenaamalla voi saada aikaiseksi kehitystä, riippuen vähän aiemmasta treenitaustasta.

  9. Ihan mahtava video!!! Tuli itekin niin hyvä fiilis sun pirteydestä että pakko itekkin lähtee ulkoilemaan!! 🙂 oot kyllä niin luonteva videolla, ei mitään sellasta väkisin väännettyä, ihanaaaaaa tykkäsin!!!!

    • Jess! Loistavaa!! Kiitos kovasti Katja ja supereita treenejä!! 🙂

  10. Huippu video!!:) Asiasta kukkaruukkuun, kattelin jotain sun vanhaa postausta missä oli kuva Yves Rocherin itseruskettavasta niin mitä mieltä oot siitä suositteletko sitä? 🙂

    • Kiitos Kukka! 🙂 Se on hyvä tuote helppoon ja kevyeeseen brunaan! Kuivuu hetkessä, on helppo levittää ja tuoksuu hyvälle. Ei mikään kovin stydi lopputulos, mutta tasainen ja päivettynyt 🙂 Tässä vielä postaus, jossa vertailukuvat ennen ja jälkeen levityksen: Mitä sylki suuhun tuo

  11. Peukkuua ylös! Lisää näitä, nää on ihan parhaita kaikki sun videot! 🙂 varsinkii erilaisia ulkotreenejä,ku kevät tulee ni pääsee nauttimaan ulkoilmasta samalla! Yks mikä ois kiva niin postaus erilaisista kehonhuolto liikkeistä/liikkuvuuden parantamiseen hyviä liikkeitä. Myös vastaavan lainen ulkotreeni yläkropalle 🙂 kiitos motivaatiosta ja hyvää pääsiäistä! 🙂

  12. Niin hyvä video! Millasilla toistomäärillä teit näitä eri liikkeitä? 🙂

    • Kiittis Salla! 🙂 Tein aika fiiliksellä noin 8-15 toistoa.

  13. Kivoja vinkkejä testiin tosta videosta 🙂 ohi aiheen: olis kiva kuulla sun viikko-ohjelma sun treenien suhteen. Tykkäisin katsoa videon salin puolelta myös.

    • Mahtava kuulla, eiköhän tässä taas pian täydy sitten uutta videota alkaa kuvailemaan 🙂

  14. Iso peukku! Ehdottomasti näitä lisää! 🙂 Oot niin inspiroiva ja sulonen tyttö!! 🙂 Keep going!

  15. Sä olet vaan niin suloinen ja iloinen ja ihanan oloinen ihminen. Aloitin just saliharrastuksen (ohjatusti) ja jos tulee kotona mieleen kaikenlaista niin suuntaan usein sun blogiin. Tai sitten vain muuten vaan vietän aikaani siellä. Seuraan myös snäpissä, Urho on ihan mun suosikki! Itsellänikin on koira, joten koirajutut aina hauskoja seurata 😀

    Vitsi, toivottavasti sulla riittää jatkoon yhtä paljon intoa, kun tähänkin saakka jatkaa tätä blogia, videoita ja snäppäilyä. Pidät ainakin mun (uskon, että monen muunkin) motivaatiota yllä, kun todistat, että terveelliset elämäntavat ja liikunta voi olla iloinen osa elämää eikä mitään puurtamista, mutta kuitenkin kivan haastavaa itsensä ylittämistä!

    Videotoiveita vaikka käsipainoilla/kahvakuulalla tehtävä kotitreeni. Ruokajutut aina myös tervetulleita. Syöt mitä ilmeisimmin aika terveellisesti, kuinka usein sallit itsellesi jotakin ei-niin-terveellistä? Esim. ns. ”cheat mealin” vai miksikä niitä kutsutaankaan 🙂

    Ihanaa kevättä sulle! Ja Urholle!!

    • Kiitos Emmy ja mahtavaa, että olet päässyt salitreenien makuun 🙂 Kiva, että oot messissä mukana snäpissä. Urholta terkut teidän karvanaamalle<3

      Hyviä toiveita, otetaan ylös! 🙂

  16. Oot aivan ihana ihminen. Aidosti oma ittes etkä yritä olla muuta. Pysy tollasena <3 tykkäsin tästä videosta. Yks idea olisi jalkatreeni videolla kuntosalilta

  17. Moi! Sun blogi on kyllä jotain niin mahtavaa, wow! Tein tän treenin eilen 40 min juoksulenkin jälkeen ja voin sanoo, että on reidet ja peppu kipeet tänään 😀 huomenna vedän uudestaan viel kovemmalla teholla. Lisää treenivideoita vaan, jos olet innokas niitä tekemään 🙂

    • Mahtavaa!! Loistava meininki! Anna palaa 🙂

  18. Mua ärsyttää kun en voi tehdä noita skorppioni liikkeitä:( penikat ottaa vastaan ja kaadun aina taaksepäin-.- sama juttu joidenkin kyykkyjen kanssa, ei pysty menemään alas asti jos kantapäiden alla ei ole koroketta…

    • Liikkuvuusharjotteilla tuota voi jossain määrin parantaa, mutta rakenne määrittää viimekädessä kuinka helppo tai vaikeaa esim. kyykkyyn on päästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta