Tee se itse! Kevyt vanilja-kinuski-jäätelö

Mitä kuuluu täydelliseen perjaintai-iltaan? Leffa, sohva ja jäätelö! Olen ”muutamat” kerrat valmistanut itse aivan taivaallista proteiinijäätelöä! Tällä kertaa tein vanilja-kinuski-jätskiä mm mm mmm.

annos

Valmistaminen on melkeinpä naurettavan helppoa! Tarvitset:

2 kananmunan valkuaista
2 rkl steviajauhetta (yhtä makeaa kuin sokeri) Tämä on hyvää myös ilman steviaa – riippuu proteiinijauheesta ja kuinka makeasta ylipäätään pitää.
15g vaniljaproteiinijauhoa
125g maitorahkaa
125g maitoa
2 rkl Caramel Syrup kinuskia 

1. Sekoita valkuaiset ja stevia keskenään sekä vaahdota ne kuohkeaksi.

2. Sekoita mukaan kaikki muut ainekset.

kevyt jaatelo

3. Kaada seos pakkasen kestävään purkkiin ja pistä pakastimeen kahdeksi tunniksi. Älä laita kantta purkin päälle, jotta se jähmettyy paremmin. Sekoita jäätelöä 20 minuutin välein lusikalla.

Fitness jäätelö

4. Lorauta päälle vielä fiiliksellä kinuskikastiketta ja nauti!

valmista

Ohjeella tulee yksi iso annos tai kaksi normaalia annosta. Herkullisia hetkiä!

Katso edellisestä postauksesta: Urhon ystäväkirja

IMG-20150925-WA0009

 

Ida Jemina

15 vastausta artikkeliin “Tee se itse! Kevyt vanilja-kinuski-jäätelö”

  1. Oi näyttääpä hyvälle!
    Etkö siis bulkillakaan syö mitään ”epäterveellistä” esim. Oikeaa jäätelöä? 🙂

    • Oli superhyvää 🙂 syön toki silloin tällöin! Tämä on kuitenkin bravuurijätskini 🙂

  2. Nam, varmasti hyvää! 🙂 just eilen tehtiin fitnesstukun tilaus ja mulla ei nyt oo tota Caramel Syrup kinuskia, mut eiks siitä tuu sit ihan hyvää vaniljaprotskujätsii, jos muuten tekee ohjeen mukaan? 🙂

    • Kinuski tuo tietysti makua jätskiin, mutta voihan sitä toki ilmankin kokeilla 🙂

  3. Osaatko sanoa paljonko tuo 15g proteiinijauhetta olisi ruokalusikoissa/desilitroissa? 🙂 Ja samoin deseissä tuo maito ja maitorahka? Näyttää kyllä tosi hyvälle, kiitos kivasta vinkistä täytyy ehdottomasti testata! 🙂

    • 15g jauhetta on suunnilleen yksi ruokalusikallinen ja maito 1,25dl 🙂 Eipä mitään, testaile ihmeessä! 🙂

  4. Aaaannnnd life just got a little better! Tuo näyttää jo yksinomaan ihan törky hyvälle <3 ps. Kävin tänään tekemässä jalat ohjelman mukaan ja ai että tosi hyvä fiilis näin after gym!

  5. oi pakko kokeilla tätä ,näyttää super hyvältä !
    Hei mul olis postaus idea, en tiedä ootko aiemmin tehny jotain postausta liittyen vatsalihastreeniin ?
    Vois olla kiva sellainen, et kuinka usein kannattaa treenaila ja mitkä on vatsalihas liikkeiden kingejä? Kannattaako vatsalihakset treenailla erikseen omana päivänään vai ujuttaa muihin treeneihin mukaan?

    Ja sit yks kysymys vielä liittyen bullkkaamiseen, eli miten pitkään olis hyvä mennä plus kaloreilla , että saa sitä lihasta kasvatettua , onko esim 4 kk hyvä aika jakso (vai liian pitkä) josta sitten siirtyis pikkuhiljaa dieetille ? Jos nyt mietitään niin että ens kesänä haluis olla tikissä 🙂
    Kiitos taas :)<3

    • Nannaa oli! 🙂 Testiin vaan! Kiitos toiveista! Bulkin pituus on riippuvainen lähtökunnosta ja siitä minkälainen rakennuskausi on kyseessä, ts. kuinka nopealla tahdilla painoa kertyy. Lisäksi toki jos tavoitteena on vaikkapa ensi kesäksi saavuttaa tiukka tikki, on dieettiin hyvä varata riittävästi aikaa. 4 kk voi olla oikein sopiva rakennusjakson pituus, jos ensi kesän kunnon kuorimiselle tulee varata suunnilleen saman verran aikaa.

  6. Tää oli niin herkullisen näköistä että oli pakko testata heti! Itse en niin diggaa tuosta WF:n kinuskikastikkeesta joten jätin sen pois ja laitoin sijalle reippaasti lakritsijuurijauhetta. Tuli aivan törkeän hyvää vanilja-lakujätskiä! Kiitos aivan mahtavasta reseptistä 🙂

    • Eipä kestä Lisa! Kiva jos tuli maukkaat jätskit! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta