TEE KAIKKI NÄMÄ TALJASSA! 3 LIIKKEEN OLKAPÄÄTREENI!

Bang ja niin pyörähti uus viikko käyntiin! Mulla toi viime loppuviikko meni aika alamäkeä ja oli sellaisia päiviä, että tuntui kaikkien hommien kaatuvan niskaan. Kaiken kruunasi se, kun venäytin nilkkani oikein kunnolla ja se turposi aivan jäätäväksi. Linkkasin tuon viikonlopun menemään nilkka pulskaksi turvonneena ja nielin itkua, kun mietin että taas tuli tapaturma, joka hidastaa menoa oikein kunnnolla. Lapsena mulle ei ikinä sattunut mitään, mutta aikuisiällä sitten sitäkin enemmän. Tässä lähihistoriassa polvileikkaus, nilkan nivelsiteiden repeäminen ja sitten oli se dermoidileikkauskin, lue: Mitä leikkauksessa paljastui? Hiuksia ja hampaita mahassa? En nyt ihan ollut vielä valmis uuteen koitokseen, joten oon helpottunut, kun tuo turvotus nilkassa on nyt laskenut ja se tuntuu huomattavasti paremmalta. Ei siis mitään kovin vakavaa onneksi sattunut, aikamoinen venähdys mitä luultavammin vain.

Tänään pääsinkin sitten suuntaamaan salille ja keskitin napakan treenin olkapäihin. Ajattelinkin jakaa teille kolme liikettä, jotka kaikki voi tehdä taljassa. Kätsyä! Nää liikkeet polttelevat vuorollaan niin etu- sivu- kuin takaolkapäitäkin. Let’s go!

ETUOLKAPÄÄT TALJASSA


Etuolkapääviparit taljassa! Valitse suora tai mutkatanko ja asetu selkä kohti taljaa. Nappaa tangosta kiinni niin, että vaijeri kulkee alhaalta jalkojesi välistä. Pidä käsissä pieni koukku koko liikkeen ajan (ei tehdä hauiskääntöä) ja tunne pieni venytys ala-asennossa. Tällä liikkeellä saa etulohkoon todella hyvän poltteen.

SIVUOLKAPÄÄT TALJASSA


Viparit taljassa yksi käsi kerrallaan! Vaihda suora tanko kahvaan, josta pystyt pitämään yhdellä kädellä kiinni. Voit ottaa halutessasi pientä etunojaa liikkeeseen – mikä vain tuntuu sulle luontevalta. Tähän kannattaa valita pienet painot niin, että liikkeen pystyy todella tekemään olkapäällä. Ai että! Polttaa!

TAKAOLKAPÄÄT TALJASSA


Face pull! Sitten onkin takaolkapäiden vuoro ja nyt käytetään ylätaljaa. Tässä liikkeessä tykkään käyttää köyttä, koska sillä liikerata tuntuu kaikista luonnollisimmalta, laajimmalta ja sillä saan liikkeen menemään todella hyvin perille. Asetu kasvot kohti taljaa ja tartu köysistä. Vedä köydet kohti ohimoita viemällä kyynärpäitä taakse, pidä pieni pito ja laske takaisin.

Todella jees! Napakka treeni, joka todellakin meni just niihin olkapäihin. Pistä testiin!😘👊

KATSO MYÖS: 3 VIRHETTÄ OLKAPÄÄTREENISSÄ – EI NÄIN!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: KUVAT JOITA ETTE OLE VIELÄ NÄHNEET!

 

 Seuraa Instagramissa: @idajemina

👻 Snapchatissa: idajemina 👻

Ida Jemina

3 vastausta artikkeliin “TEE KAIKKI NÄMÄ TALJASSA! 3 LIIKKEEN OLKAPÄÄTREENI!”

    • Hyvä Aurora! Todellakin testiin, tää oli napakka ja tuntuva😍🔥 Pöksyt on 6 euron löytö Primarkista Amsterdamista!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 42
Tykkää jutusta