TÄYDELLINEN AAMUTREENI

Sis. mainoslinkkejä

Ei vitsit mikä aamu! Nyt annan ohjeet jumppaan, jossa ei tarvitse huhkia sydän kurkussa ja silmät hiestä kirvellen. Tämä aamutreeni antaa energiaa, saa kropan hereille ja starttaa päivän täydellisesti. Sen tekeminen ei myöskään vie päivästä suurta lohkoa vaan homma hoituu sutjakasti. Meillä oli ainakin poikien kanssa tosi hauskaa vaikka ne pienehkön lisähaasteen treeniin antoivatkin!

Ennen liikkeitä pyörittelin vähän käsiä, pyöristin selkää ja ravistelin jalkoja. Tein kolme rundia.

1. KYYKKYYN + KÄDET YLÖS (15 toistoa)

2. RISTINOSTO (15 toistoa per puoli)


3. NYRKKEILY (40 iskua per käsi)


4. PUNNERRUS ( 15 toistoa)


5. JALAN NOSTO ENSIN ETEEN SITTEN SIVULLE (10 toistoa per jalka)


Liikkeet teen suht rauhallisessa tahdissa ja siirryn aina seuraavaan ilman sen suurempia taukoja. Niin hyvä, vetreä ja energinen fiilis! 

Toppi täältä / Trikoot täältä / Tennarit täältä

Superia viikonloppua!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: YKSI KESÄKURPITSA – KOLME HERKKUA 

Ida Jemina

4 vastausta artikkeliin “TÄYDELLINEN AAMUTREENI”

  1. done thank you! ihana kun urhokin jumppaa. harvoin tosin olen noin fressin näköinen kun sinä aamulla….

    • Hyvä ninna! Urho on kyllä aina innokkaasti mukana vähänkin kun liikahtaa 😀

  2. Moi! Syötkö ennen tätä aamutreeniä? Kannattaako sun mielestä syödä aamulla ennen vaikka juoksu/kävelylenkkiä? 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 38
Tykkää jutusta