Tällä kikalla saan ruoasta rakentavampaa

Sis. mainoslinkkejä

No hei vain! Tänään tulin jakamaan erään kätevän kikan, jota itse käytän usein ruokailuiden suhteen. Monet safkat, kuten keitot, myslit, puurot, jukrut yms. jotka muuten toimivat kätevinä annoksia, voivat jäädä kuitenkin uupumaan proteiinin suhteen. Näistä ruoista saa kuitenkin käden käänteessä proteiinipitoisia lisäämällä joukkoon maustamatonta herajauhetta.

Itse käytän aina tätä maustamatonta heraa puuroon tai mysliin sekoitettuna. Samaten jos olen tehnyt esim. tomaattikeittoa, saa ateriasta täydemmän samaisella menetelmällä. Helppoa, kätevää ja moneen ruokaan sopivaa neutraalin makunsa ansiosta!

hera
Superdry-toppi täältä

Eilen sain taas täydennystä proteiinivarastoihini. Tilasin pakettina neljää eri makua. Tai oikeastaan tilasin kaksi pussia tuota suosikkiani maustamatonta, yhden lemon yoghurtin ja yhden vaniljan. Nämä on mielestäni kätsyjä, jos haluaa testata eri makuja. Ei tarvitse ostaa monen kilon sikaa säkissä ja kuukauden päivät kärvistellä pahan makuisen palkkarin kanssa. Tästä paketista on siis kyse.

HERAPROTEIINI

mysli-heraproteiinijauhe

Samalla sain myös toisen purnukan rushia, kun edellinen pääsi loppumaan. Tähän olen ollut todella tyytyväinen. Laturin kun vetää huiviin juuri ennen treeniä, on samantien kunnon treenifiilis päällä ja energiaa riittää. Tykkään! Ei iske väsymys kesken jumpan ja heti alusta asti on sellainen meininki, että nyt rautaa pumppaamaan! Voin kyllä suositella!

PWO-rush-ida-jemina

Sain lukijoilleni annettavaksi -20% alekoodin kaikkiin naisten lisäravinteisiin! Koodi on voimassa vain tämän viikon, joten nyt jos haluaa tuota rushia testata tai muita lisäravinteita saada edullisesti, kannattaa olla liikkeessä!

TÄSTÄ PÄÄSET KÄYTTÄMÄÄN KOODIA idajemina20 (voimassa vain rajoitetun ajan!)

fitnesstukku ida jemina

Kovia treenejä toivotellen,
IJ

Ida Jemina

16 vastausta artikkeliin “Tällä kikalla saan ruoasta rakentavampaa”

  1. Moi! Tajusin tässä vähän aikaa sitten, että mulla on kalorit tosi matalalla vaikka en tällä hetkellä yritä mitenkään laihduttaa, vaan lähinnä pysyä samassa painossa. Teen noin 4 voimatreeniä ja 3 juoksua viikossa, ja kalorit saattaa olla siinä 1500-2000kcal päivässä (mitat 179/69). Miten niitä kaloreita vois hitaasti korottaa, ilman että paino nousee (hirveästi), mutta että tulis energiaa lisää treenaamiseen? Juoksukin kulkis varmasti paremmin ja lihaskin saattais kehittyä joskus, jos sais noita kaloreita nostettua. Eli mistä ja miten pitäis aloittaa?

    • Moikkis Kata! Hienoa, että haluat kasvattaa kaloreita! Ja nimenomaan hiljaa hyvää tulee! Suosittelen lukemaan tämän kirjoittamani postauksen aiheesta: Dieetin jälkeen – laihdutuskuurin lopettaminen. Vaikka et ole dieetillä, pätevät monet samat jutut kohdallasi. Yksinkertaistetusti kuitenkin, syö koko ajan pikkuhiljaa enemmän 🙂

  2. Ekaa kertaa kommentoin, koska mun mielestä sun blogi on todella asiallinen etkä tuputa ja myy ties mitä höpöhöpö-tabletteja blogissa (nykysessä blogimaailmassa ku monella on mainosta mainoksen perään) 🙂
    Käyn itse kolmisen kertaa viikossa salilla ja mietin monesti että miten tarpeellisia tälläiset ”ravintolisät” perusarjessa ovat? En halua laihduttaa mutta kuntosalijäsenyyden alettua kiloja on lähtenyt muutamat ja lihakset ovat muokkautuneet. En myöskään halua liikaa lihaksia ja siksi mietinkin että eikö perusruokavaliota ylläpitämällä ja ruokien annosmääriä suurentamalla saa tarpeeksi kaloreita? Käyn itse sairauden takia tasaisin väliajoin verikokeissa eikä niissä ole ilmaantunut mitään erikoista, siksi en itse pidäkään tarpeellisena näitä ”lisäravinteita”.

    • Moikka Elisa! Kiitos! Perusruoalla pääsee todella pitkälle ja lisäravinteilla voi sitten täydennellä kokonaisuutta. Tärkein urheilulisäravinne on mielestäni ehdottomasti proteiinipitoinen palautusjuoma treenin jälkeen, jotta katabolia saadaan katkaistua (palautuminen pyörähtää heti käyntiin ja ei mene salilla tehty työ hukkaan). Olenkin joskus maininnut, että jos saisin valita vain yhden lisäravinteen, niin se olisi palautusjuoma ja sitä suosittelen kaikille salilla treenaaville. Kaiken pohja on kuitenkin AINA toimiva ruokavalio 🙂

  3. Moikka!
    Koitin laittaa sulle sähkäriä, mutta jostain syystä se ei suostunut menemään perille\lähtemään niin lähestyn täällä kommenttiboxissa. Zekkasin tuolta sivun alareunasta et sulla on valmennuspaikat lopussa atm, koskeeko se myös ruokavalioita ja treeniohjelmia (vai juuriko niitä)? Laittelin keväällä sulle viestiä ja juteltiin silloin niistä, ja olisin kiinnostunut tilaamaan sulta ohjeistusta mikäli sulla on sellaisille työjutuille tilaa/sitä joskus vapautuu 🙂

    • Moikka Unna! Hyvä, että tulit laittamaan kommenttina. Sähköpostiosoitteeni on nimittäin muuttunut sitten viime keskusteluidemme ja siitä syystä ei viesti mennyt läpi. Laitan sulle mailia tulemaan! 🙂

  4. Jos tekee puuroa kattilassa, mikä olisi paras kohta lisätä tuo hera, jotta koostumus on paras mahdollinen ? Ei varmaan ainakaan vasta valmiiseen enään sekoitu kunnolla.

    • Jos teen puuron kattilassa niin lisään heran joukkoon vasta aika loppuvaiheessa 🙂

  5. Rintasi näyttävät luomulta ja olet muutenkin luonnollisen kaunis..mitä mieltä olet silikonitisseistä?

    • Kiitos Saara! Mielestäni jokainen saa tehdä ulkonäöllään mitä mieleisekseen näkee 🙂

  6. Kiitos alekoodista Ida! Sopivasti näytti Fitnesstukussa olevan juuri nyt myös ilmaiset postikulut kaikkiin tilauksiin 🙂

  7. Hei!
    Onko tuota protskuu laktoosittomana tai vähälaktoosittomana versiona? 🙂 Kun mielestäni olen joskus nähnyt sitä juuri tuolta samalta merkiltä, mutta nyt en löytänyt sitä. 🙁

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta