Tähtäimessä terhakka fitness-peppu? Katso video liikesarjastani ja tee perässä!

Auts! Täällä istutaan pakaralihakset hellinä eilisen jumpan jälkeen. Jos haluat saman tunteen omaan fitness-peppuusi, katso video ja tee perässä! 

fitness Peppu
Alkulämmittelyksi kyykkyjä

Tähän treeniin ei tarvita painoja, saleja eikä välineitä. Itse tein sen ihan vain huvikseni ja ekstemporee ollessani Urhon kanssa nurtseilla hengailemassa. Nilkkakin kesti suht hyvin, kun iisisti otti, vaikka hieman hataraa meno vielä olikin paikoin. Aamulla herätessäni olin, että wouuuu! Mites paikat ovatkin näin kipeät, kunnes muistin tehneeni tämän liikesarjan. Mikä parasta, treenin ei tarvitse kestää iäisyyttä. Tehokas ja nopea treeni pakoroille ja jaloille – ja seuravaana päivänä palkinnoksi kipeät paikat!

Koko liikesarjan ajan kuljetaan eteenpäin tehden seuraavat liikkeet:

Kyykkyhyppy jalat leveällä – kyykkyhyppy jalat lähekkäin – kyykkyhyppy jalat leveällä – kyykkyhyppy jalat lähekkäin – askelkyykky – askelkyykky

Tee liikesarja kaksi kertaa putkeen, pidä pieni tauko ja toista sama uudelleen.

Näitä kierroksia voit tehdä oman kuntotasosi mukaan haluamasi määrän. Loppuun tein vielä askelkyykkyjä sivulle keskittyen erityisesti pakaran työskentelyyn sekä normaaleja askelkyykkyhyppyjä paikallaan. 

fitnesspeppu

Jes, anna mennä! Mehukkaita treenejä! Katso edellisestä postauksesta: Ne hetket kun ei vaan jaksais

Ida Jemina

22 vastausta artikkeliin “Tähtäimessä terhakka fitness-peppu? Katso video liikesarjastani ja tee perässä!”

  1. Moikka! Täytyykin joku päivä kokeilla tätä jos sattuu aurinko paistamaan oikein lämpöisesti! Mulla olis sellanen postausehdotus sulle, että voisitko tehdä ns. Päivä kuvina- postauksen? Olis kiva jos siihen sisältyis vaikka just ainakin kaikki ruuat kellonaikoineen ja päivän treeni josta ehkä pari kuvaa ja selostusta mitä liikkeitä ja millasilla määrillä sisälsi yms. ihan arkisia juttuja! Olis kiva tietää! 🙂

    • Moikka Vilma! Kokeile ihmeessä! Loisto jumppa! 🙂 Pistetään päivä kuvina-toive korvan taakse 🙂

  2. Hei kiitti tästä videosta! Oon lähössä kuukaudeksi reissuun enkä usko että salille ehdin, koska ulkoilmasta haluan nauttia teen mahdollisimman paljon kehonpaino-treenejä. On mulla matkassa jumppakuminauhatkin! Tarvii vielä selailla sun blogia koska näyttää siltä, että täällä ois muitakin hyviä kotitreeni-vinkkejä 🙂 Vaikka usesti sun blogias luenkin niin varmasti on jäänyt kirjoituksia välistä.

  3. Tosi hyvä video ja ihana koiruus!<3 On pakko kysyä että mahdatko asua Espoossa, on meinaan niin tutun näkönen paikka..? Käyn itekin koiran kanssa usein lenkillä tismalleen samannäkösessä paikassa. 🙂

    • Moikka Elina! Kiitos 🙂 Kyllä Espoosta löytyy nuo maisemat, ihana paikka niin koiruleille kuin ihmisillekin!

  4. Heippa,

    eilen ja tänään kävin vetämässä pienen treenin ulkona sun innoitatmana.. Ihan huippufiiliksen sain aikaseks! 🙂
    Kokeilin kyseistä liikettä hieman varioiden ja oi kyllä tykkäsin:)
    Sulta saa niiin paljon puhtia liikkumiseen ja motivaatiota!! kiitos siitä!! Ja ihanaa viikonloppua!

    • Jes loistavaa!! Kivaa kun ulkona voi nyt touhuilla, kun on ollut niin hyvät säät! Kiitos kovasti ja mahtavaa uuden viikon alkua Sinii! 🙂

  5. Tää liikesarja oli kyllä ihan paras! Kokeilin tänään, kun kävin lenkillä ja paikat on huutanu hoosiannaa siitä asti. Voi olla, että huomenna ei kovin kevyesti koivet liiku. 😀 Oli kyllä hauskaakin, nauratti loikkia menemään. 😀 Joten kiitos tästä, pittää ottaa ihan vakkarihommiksi!

  6. Heippa! 🙂 Treenaan 2 kertaa viikossa salilla, treenin kesto on yleensä 30-45 minuuttia ja teen raskailla painoilla. Kulutan salilla omien laskelmieni mukaan 289,2 . Eli paljonko minun tulisi syödä proteiinia/kaloreita päivässä? Tiedän, että minun tulisi syödä enemmän, mitä kulutan, mutta en tiedä paljonko enemmän 😀 ? En haluaisi syödä lisäravinteita, mutta pelkään että joudun syömään tavallista ruokaa kuin hevonen ja tulen jo tavallisesta ruoka-annoksesta ihan täyteen. Mitä minun kannattaisi tehdä?

  7. Moikka! Osaisitko auttaa mitä liikkeitä voisin tehdä, kun mua ärsyttää noi polven vieressä jalkojen sisäsyrjässä olevat löllöt. (huomaa erityisesti koukistamalla jalat)

  8. Kiitos, taidanpa kokeilla tätä heti tällä viikolla. Olen kesäisin reissuhommissa ja asun enemmän tai vähemmän hotellissa, joten juuri tällaiset treenit ovat parhaita. Voi suorittaa kätevästi lenkillä käydessä. Eihän se varmasti kuntosalia voita, mutta tuleepahan tehtyä ainakin jotain!

    Kokeilin myös pepputreeniäsi kotioloissa ja tuntui kyllä mukavasti jaloissa! Ehdottomasti blogisi on yksi suosikeistani.

    • Eipä kestä! Kiva että niin moni innostui treeniä kokeilemaan! 🙂 Ja kiitos paljon, mukava kuulla, että viihdyt blogissa! Tsemppiä reissun päälle ja treeneihin!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 2
Tykkää jutusta