Pullistelukuvia

Helouuu ja kiitos ihanista kommenteista kaikille niitä kirjoittaneille. Lämmittää todella mieltä, kun kuulen, että joku on saanut vinkkejä omaan treeniinsä tai hyödyttävää tietoa ruoka-asioista. Se on se paras palkinto, mitä kirjoittamisesta voin saada. Niin kuin aina, kysymyksiä saa kysyä, jos jokin asia jäi mietityttämään ja toiveita kirjoitusten suhteen otetaan aina vastaan. Pyrin niitä toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan ja olenkin ottanut niitä ylös aina, kun joku on jotain toivonut.

Pullistelua
Pullistelua

Viime rintatreenistä vilahtikin edellisessä postauksessa jo hieman kuvaa. Meinasi treenit jäädä kesken, kun yhtäkkiä huomasin, että salihan menee kiinni kolmen minuutin päästä! Äkkiä tein vielä viimeiset pumppailut ja sitten kiiruhdin pukuhuoneen kautta ulos ennen hälytysten päälle kytkemistä.

rintatreeniä

rintatreenistä

Treenin jälkeen oli sitten vielä pakko leikkiä vähän bodaria, kun energiaa oli vielä jäljellä.

poseerausta

Tuosta iän ikuisuuden vanhasta topista tuli mieleen, että nyt kyllä tarvitsen uusia treenipaitoja! Kävinkin kurkkaamassa joitakin urheiluvaatteita netistä, kunnes onneksi huomasin, että Membersillä on juuri nyt Nellyn treenivaatteita -42% alessa! Joten jos joillain on yhtään samaa ongelmaa kuin mulla, niin kannattaa tsekata ensin tuolta. (Liittyminenhän on ilmaista, jos et vielä ole jäsen ja näe tarjouksia.)

Tänään vietän välipäivää salilta ja otan ihan iisisti vaan relaillen. Jääkaappi ammottaa tällä hetkellä tyhjyyttään, joten se on nyt suunta kohti ruokakauppaa! Nähdään taas pian!

Edellisessä kirjoituksessa kerroin hiilareista – noista pahamaineisista ryökäleistä

Ida Jemina

9 vastausta artikkeliin “Pullistelukuvia”

  1. Moikka, olet valtava motivaavion lähde ja kroppasi on aivan uskomaton!
    Oisi kiva nähdä mitä ruokapuolta ostat kaupasta yleensä. Olisi kiva jos tekisit postauksen siitä 🙂
    Kiitos vielä huikeasta blogista!

    • Moi Ama! Kiitos tosi paljon! <3 Hyvä idea, voin toteuttaa tämän joku päivä! 🙂

  2. Moikka!
    Näytät todella hyvältä ja olet tehnyt suuren työn kroppasi eteen! Olisi kiva saada vinkkejä yläkropan treenaamiseen (jalkatreenipostaukset löysin jo 😉

  3. Moikka:)
    Mietin sellaista, että onko sulla valmentajaa vai teetkö itse ruoka- ja treeniohjelmasi?

    • Moikka Nora! 🙂 Ei ole valmentajaa, teen omat ohjelmani. Itselläni on kyllä valmennettavia:)

  4. Löysin blogisi vähän aikaa sitten ja tuli luettua melkeinpä kaikki postaukset 😀 Hurjasti sain motivaatiota! Jouduin hetki sitten lopettamaan kuntosalijäsenyyden ja mietinkin että miten sitä nyt pysyy kunnossa, jaksaako samallailla kotona treenailla, vaikka painoja ja välineitä kyllä löytyy. Mutta nyt jaksaa kun täältä sai hirveesti vinkkejä kotitreenailuun, KIITOS! 🙂

    • Mahtavaa!! Hienoa, että motivaatio löytyi taas ja mikäs sen parempaa kuin treenata omilla välineillä! Kyllä sitä kotioloissakin saa kovat treenit aikaiseksi:) tsemppiä ja kiitos itsellesi mukavasta kommentista!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta