Silavaa polttava porrastreeni – Katso ohjeet!

porrastreeni

Aijaijaijai kyllä tekee gutaa! Porrastreeni toimii todella tehokkaasti ylimääräisten senttien karistamiseen ja tuo aivan loistavaa vaihtelua treeniin myös lihaksen kasvattajalle! Se antaa kropalle aineenvaihdunnallista buustia ja edistää rasvanpolttotavoitteita kohottaen nopeasti kulutustasoa. Kovatehoista, hikistä, monipuolista ja hauskaa tekemistä – mikäs sen parempaa!

porrastreeni ohjeet
Tämä porrastreeni sisältää juoksun lisäksi muutaman räjähtävän elementin, jotka tuovat oman pienen lisähaasteensa. Yksi kierros sisältää kuusi spurttia ylös ja hölkkää alas. Portaiden pituudesta riippuen voit valita kuinka monta kierrosta teet ja pidätkö tauot vasta kierrosten välissä vai jokaisen spurtin jälkeen. Käydään kimppuun!

Porrastreeni – Kierros:

1. Spurtit ylös – juoksu alas
2. Kyykkyhypyt ylös – juoksu alas
3. Spurtit ylös – juoksu alas
4. Luistelijahypyt ylös – juoksu alas
5. Spurtit ylös – juoksu alas
6. Jalat auki, jalat kiinni kyykkyhypyt vuorotellen ylös – juoksu alas

kyykkyhyppy-icaniwill treeni portaissa

luistelijahypyt-porras
Luisteluhypyt

Sitten ei kun rappusia etsimään ja treenaamaan! Kyllä reidet, peppu ja pohkeet kiittää!

Edellisessä postauksessa: 7 paljastusta! Nämä ovat paheitani…

Ida Jemina

9 vastausta artikkeliin “Silavaa polttava porrastreeni – Katso ohjeet!”

  1. Heippa! Montako treeniä Sinä itse teet viikossa =) ja mitä mieltä olet minun ruokavalion koostumuksesta:
    Treenaan intensiivisesti 4-5x vk ja kalorit n.2000-2200 hh 40-50% rasvat 25-20% ja proteiinit 20-25%. Hiilarit saan lähinnä kaurahiutaleista, riisistä, ruisleivästä, omenasta ja palautusjuomasta. Mulla treeni kulkee tosi hyvin ja voimat kasvaa, mutta kuulen juttuja, että muut syövät 150g/hh kun itse vetelen 200-250g per päivä! Painan n.53kg ja olen 170 pitkä. Paino on noussut tällä ”dieetillä” n. 2kg (3kuukaudessa, nyt painon nousu pysähtynyt ja paino heittelee max 500g per pv) ja olen tyytyväinen, että olen saanut lihaserottuvuutta, mutta silti mietin onko korkea hiilarimääräni väärin….Miltä energiajakauma sinusta kuulostaa?

    • Heippa! Riippuen ohjelmasta 4-5 kertaa 🙂 Se on vain hyvä jos pystyy syömään paljon, älä siitä huoli. Ei kannata liikaa miettiä mitä muut tekevät vaan tehdä siten miten itselleen parhaiten kehitystä saa 🙂

  2. Moi! 🙂
    Kysyisin sun mielipidettä yhteen juttuun jos vaikka löytyis omaa kokemusta.
    Eli kun ”massakauden” jälkeen on myös rasvaa kertynyt kroppaan ja siitä haluaa eroon niin kumpi on LIHASTEN SÄILYMISEN kannalta parempi:
    1. Syö vähemmän hiilareita jotta kaloreita tulee vähemmän?
    2. Tekee aerobista jotta kulutus nousee ja ei muuta ruokamääriä?

    • Dieetille lähdetään siitä, että muutentaan ruokamäärää, joten nro 1 🙂

  3. Moi! Kiitos mahtavasta blogista, paras treeniblogi mitä löytyy! Teen tämän porrastreenin lähiaikoina, mutta haluan vielä kysyä tuosta luistelijahyppyliikkeestä: miten se tarkalleen ottaen tehdään?

    • Moikka Elina! Kiitos kovasti! Jes, testiin vaan! Luisteluhypyissä loikitaan sivulta sivulle, jolloin vapaajalka viedään ristiin työskentelevän jalan taakse 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 7
Tykkää jutusta