Pieni opas onnelliseen ja terveelliseen elämään + arvonnan voittajat

Sis. mainoslinkkejä

A SMALL GUIDE TO A HAPPY AND HEALTHY LIFE

HARRASTA SÄÄNNÖLLISESTI SELLAISTA LIIKUNTAA, JOSTA NAUTIT
MUISTA LEVÄTÄ 
NUKU KUNNON YÖUNET
SYÖ RIITTÄVÄSTI JA MONIPUOLISESTI
RELAA JA NAUTI ELÄMÄSTÄ, ÄLÄKÄ STRESSAA LIIKOJA
AUTA MUITA JA ANNA HYVÄN KIERTÄÄ
KESKITY OLENNAISEEN JA KARSI TURHASTA
ÄLÄ ANNA MINKÄÄN TAI KENENKÄÄN ESTÄÄ UNELMIESI TAVOITTELEMISTA
PYSY POSITIIVISENA – ELÄMÄ ON AIVAN LIIAN LYHYT NEGATIIVISUUTEEN
TEE ROHKEASTI SITÄ, MIKÄ TEKEE SINUT ONNELLISEKSI

<3

small-list
Leather Biker jacket täällä / Grey Dress täällä.  ALEKOODI NÄIHIN LÖYTYY EDELLISESTÄ POSTAUKSESTA! (voimassa vain tämän viikon!)

Näillä sanoilla ja hyvällä fiiliksellä helmikuuhun! Kiitos kaikille Via Naturalen luontaistuotearvontaan osallistuneille! Tänään on aika julistaa voittajat!

Arpaonni osui seuraaviin henkilöihin:

  • Nokkos-Kalkki-Inkivääri+Vihersimpukka lähtee nimimerkille:  Riikka, 24.1.2016 at 16:20
  • Nivelen voitti itselleen nimimerkki: ps, 27.1.2016 at 12:35
  • Magnesiumsitraatti + seleeni, B6- JA D-vitamiini löysi uuden kotinsa nimimerkiltä: Elisa n, 28.1.2016 at 18:50

Onnea onnenpekat! Teihin ollaan pian sähköpostitse yhteydessä. 

superman-lankku
Trikoot / Toppi / Tennarit

Mikäli onni ei kolahtanut tällä kertaa, don’t you worry! Koitan järkkäillä uusia taas tulevaisuudessa! Tällä hetkellä käynnissähän on 8 liikkeen lankkutreenihaaste, johon on moni lähtenyt mukaan! Jos vatsapalikat eivät vielä ole hellinä, niin nyt lankku laulamaan! Treenihetkensä Instagramissa jakavat ovat automaattisesti mukana ylläriarvonnassa. Lisää kuvaukseen #lankkutreeni ja @idajemina, niin olet mukana! Superia päivää parhaat!

Edellisestä postauksesta löytyy ASUKUVIA JA ALEKOODI HOUSE OF BRANDONILLE!

Ida Jemina

13 vastausta artikkeliin “Pieni opas onnelliseen ja terveelliseen elämään + arvonnan voittajat”

  1. Moikka!

    Mulla olis semmonen pulma kun olen tällä viikolla aloittanut reversedieetin ja tarkoituksen olisi edetä 50kcal viikkonostoilla… Viimeisestä kevyestä viikosta on aikaa ja nyt olen ajatellut pitää salitreenittömän palauttavan viikon parin viikon päästä. Miten silloin kuuluisi syödä? Riittääkö normi ruokavalio ilman treenijuomaa/heraa/treenin jälkeistä banaania vai tulisiko ruokavaliota kiristää sille viikolle kun kulutus ei ole yhtä kova?

    Toicottavasti osaat vastata. 🙂

    • Moikka! Kyllähän salitreeni toki kuluttaa, riippuen toki treenien intensiteetistä, ja tämän vuoksi lepopäivinä hieman pienempi energiamäärä on perusteltu. Usein pelkän palkkarin pois jättäminen tiputtaa jo aimo annoksen energiaa ja tämä on toki huomionarvoista, jotta annokset eivät kutistu turhan paljoa. En suosittele erityisen radikaaleja energianlaskuja välipäiville siitäkään syystä, että tuolloin palaudutaan ja sekin vaatii energiaa. Syö kevyellä viikolla, niinkuin söisit välipäivinä 🙂

  2. Hei kaunis<3

    suositteletko ruokavalion noudattamista vai vähän vapaammin mutta monipuolisesti terveellistä ruokaa vaan?:)

    Entä, kuinka usein saa oikeasti herkutella, jos haluaa kuitenkin tiivistyä?:)

    • Heippis <3 Riippuu ihan siitä kumpi sopii itsellesi. Ennalta suunniteltu ruokavalio mahdollistaa kuitenkin tehokkaamman tavoitteiden saavuttamisen. Ruoasta ei kuitenkaan kannata liikaa stressata 🙂 Herkuttelu riippuu siitä kuinka paljon sinun on mahdollista herkutella energiansaantisi puitteissa. Jos kulutat paljon mahtuu herkkujakin enemmän lautaselle 🙂 jos taas kulututat vähän, voi olla että herkut jäävät dieetin aikana vähälle. Dieetilläkin voi herkkuja tosin ajoittan nauttia, erityisesti tankkauspäivänä, josta olen aiemmin kirjoittanut täällä: Tankkauspäivän ABC

  3. Moi!
    Kiitos paljon kivoista blogikirjoituksista ja erityisesti snapchat päivityksistä. Ne piristää päivää 🙂
    Olis niin paljon kysyttävää XD mut laitan tähän pari kysymystä jota oon mietiskelly.

    Mitä kehossa tapahtuu jos pitää viikon treenitauon? Oletus että normaalisti treenaa kovaa 5-6 kertaa viikossa.
    Mika sai su aletta bloggauksen? Suositteletko sitä ja kenelle?

    Kiitos! Mukavaa loppuviikkoa!

    • Moikka Andi! Kiitos itsellesi kivasta palautteesta ja mahtavaa että seuraat snapissa!:) Mikäli treeniä tulee normaalisti paljon, niin ajoittainen viikon treenitauko tekee lähinnä vain hyvää. Keho ja mieli pääsevät tuolloin palautumaan. On tärkeää muistaa, että kehitys tapahtuu levossa, ei salilla. Kevyistä jaksoista olen itseasiassa kirjoittanut aiemmin oman postauksensa, sen voit tsekata täältä.

      Bloggaamisen myötä on avautunut mahtava mahdollisuus jakaa hyväksikoettuja vinkkejä sekä muuta mukavaa ja se toimii tämän touhun innoittajana. Suosittelen aloittamaan, mikäli sinulla on jokin sydäntäsi lähellä oleva aihealue ja haluat levittää siihen liittyvää sanomaa myös muille 🙂

  4. Moikka ! 🙂 sulla on mielenkiintonen blogi , ja hyvältä näytät ! 🙂 Syötkö joka päivä samoja ruokia vai vaihteleeko ? 🙂

  5. Jee,mukava voittaa jotain:) mutta milloin tulee asian tiimoilta sähköpostia?

    • Jes, onneksi olkoon! 🙂 Olen lähettänyt sinulle sähköpostia arvonnan päätyttyä! Kurkkaatko vielä ettei viesti ole vahingossa päätynyt roskakoriin. Muussa tapauksessa voit lähettää postitusosoitteesi sähköpostiin: [email protected] niin laitetaan sulle palkinto tulemaan 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta