PARHAAT SISÄREISILIIKKEET

Sis. mainoslinkkejä

Mitkä ovat parhaita sisäreisiliikkeitä? No nämä ovat suosikkejani ja etenkin numero kuusi, joka on lempparini! Kuvasin teille kuusi loistavaa liikettä, jotka polttavat aivan törkeän hyvin sisäreisiä ja kannattaa pistää testiin!

1. SISÄREIDET TALJASSA / Standing Inner Thigh Lift

Toimii! Tarvitset nilkkaan remmin ja sitten ei kun menoksi. 

2. COSSACK-KYYKKY / Cossack Squat

Ennen liikkeen suorittamista kannattaa lämmitellä hyvin, jotta tästä mainiosta kyykystä voi nautiskella turvallisesti ja vetreästi. Asetu leveähköön asentoon ja laskeudu toiselle puolelle pitäen tukijalan suorana sekä kääntäen varpaat kohti kattoa. Nouse takaisin ylös ja laskeudu toiselle puolelle.

3. SISÄREIDET MAATEN / Inner-Thigh Leg Lifts with Ankle Weight

Lisävastukseksi voit ottaa nilkkapainon.

4. LÄHENTÄJÄLAITE / Thigh Abductor

Vanha kunnon lähentäjälaite toimii kuin unelma kunhan muistaa välttää katsekontaktia kanssatreenaajien kanssa.

5. PLIE-KYYKKY / Plie Squat

Jalkaterät ulospäin ja kyykkäämään. Pidä huoli, että polvet ovat samassa linjassa jalkaterien kanssa ja etteivät ne lähde kääntymään sisäänpäin.

6. BOKSILLE NOUSUT JALAT AUKI / Plie Step Ups

Sisäreisiliikkeet
Juoksulippis täältä / Treenipaita täältä / Vyölaukku täältä / Saumattomat trikoot täältä

Sitten siihen lemppariin! Tämä on ihan superhyvä liike sisäreisien kiusaamiseen! Nouse korokkeelle jalat hieman auki ja laskeudu sieltä alas kyykkyyn jalat edelleen auki. Tunne kuinka boksin puoleinen sisäreisi työskentelee.

Ai että! Ei kun sisäreidet itkemään ilosta! LUE MYÖS: SISÄREISIEN KIINTEYTYS – MITEN EROON SISÄREISILÖLLYKÖISTÄ?

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: LÄSKIT SULAMAAN NOPEASTI – TREENI JOKA OIKEASTI TOIMII!

 

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
YouTubessa: Ida Jemina
Instagramissa: @idajemina
Facebookissa: Ida Jemina

Ida Jemina

3 vastausta artikkeliin “PARHAAT SISÄREISILIIKKEET”

  1. Moi! Pakko sanoa että sulla on upean timmi keskivartalo. Itselle vaikeuksia treenaamisessa tuottaa kaikkein eniten juurikin kyseinen ja tuntuu että vatsat on ne mitä helpoiten meinaa skipata! Ois huippua kuulla sulta vinkkejä vatsojen treenaamiseen ja miten ylläpitää niitä, anteeksi jos sulta löytyy jo postauksia tähän aiheeseen joita menenkin toiveikkaana heti tämän lähetettyä etsimään! Kehu kuitenkin oli pakko sanoa:)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 37
Tykkää jutusta