PARHAAT LIIKKEET JALKA- JA PEPPUTREENIN LOPPUUN!

*Sisältää mainoslinkkejä

Nämä 5 liikettä ovat todella mehukkaita ihan sinne treenin loppuun. Näillä jos millä saadaan vielä ne viimeisetkin mehut puristettua ja varmistettua, että on totta tosissaan treenattu kunnolla.

Yksiä parhaimpia viimeistelyliikkeitä ovat mielestäni kuminauhalla tai kehonpainolla tehtävät liikkeet. Näistä mikään ei ole helppo nakki etenkään kun muu treeni on jo alla, mutta se juuri niissä onkin parasta. Kun voimia ei tarvitse enää yhtään säästellä,  voi pistää menemään sen minkä jaksaa. Suosittelen, ettet kuitenkaan tee näitä kaikkia treenin päälle vaan valitse yksi tai mahdollisesti kaksi, joilla voit saada vielä vihoviimeisetkin tehot treenistä irti.

1. PISTOOLIKYYKKY


Rankka! Pistoolikyykky eli jäniksen ammunta on tehokas etureisiliike, jossa pääsee hieman myös tasapainoilemaan. Nosta toinen jalka suoraan eteen ja lähde laskeutumaan alas pitäen ”lepäävän” jalan koko liikkeen ajan ilmassa. Nouse takaisin ylös kunnon puristuksella ja tunne reisiesi kärisevän poltteesta!

2. YHDEN JALAN KYYKKY


Loistava vaihtoehto jos pistoolikyykky tuntuu haastavalta ja muutenkin ihan huippu liike! Seiso yhdellä jalalla ja nosta toinen jalka koukkuun taakse. Laskeudu rauhallisesti jarruttaen alas kyykkyasentoon ja nouse alhaalta jälleen ylös seisomaan. Liikettä voi myös tarvittaessa keventää pitämällä koukistettua jalkaa kevyesti maassa tukena.

3. BULGARIALAINEN ASKELKYYKKY

Bulgarialainen askelkyykky jos joku on yksi lemppariliikkeistäni ja niin törkyhyvä viimeisiin tiristelyihin. Liike on rankka ja siinä tarvitaan sisua! Nosta takajalka korokkeelle. Parhaan tuntuman saavuttamiseksi hae itsellesi sopiva ja luonnollisen tuntuinen etäisyys penkistä.

4. SISÄREISILLE KYYTIÄ

Tämän liikkeen näytin PARHAAT SISÄREISILIIKKEET POSTAUKSESSA (kannattaa tsekata) ja se totta tosiaan on mainio liike – eli korokkeelle nousut jalat auki. Nouse korokkeelle jalat hieman auki ja laskeudu sieltä alas kyykkyyn jalat edelleen auki. Tunne kuinka boksin puoleinen sisäreisi työskentelee.

5. BOKSILLE NOUSUT


Yksinkertaisuudessaan ihan loistava liike. Voit tehdä joko yksi jalka kerrallaan, joka on oma suosikkini tai kummallakin jalalla vuorotellen.

6. HYPYT


Hups näitä tulikin kuusi, mutta en voinut olla mainitsematta hyppyjä! Aivan todella tehokkaita ja näitä voi tehdä niin montaa eri variaatiota kuin keksii. Esim. kyykkyhyppyjä, askelkyykkyhyppyjä, sammakkohyppyjä, luisteluhyppyjä jne.

Bomber-takki täältä / Trikoot täältä

Antoisaa alkavaa viikkoa jengi!

LUE MYÖS: BOOTY-LIIKKEITÄ KOTIIN – TESTAA NÄMÄ!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: MILLÄ KUVAAN KUVANI?

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
YouTubessa: Ida Jemina 
Instagramissa: @idajemina 
Facebookissa: Ida Jemina

Ida Jemina

9 vastausta artikkeliin “PARHAAT LIIKKEET JALKA- JA PEPPUTREENIN LOPPUUN!”

  1. Toi viimisen kuvan takki on makee! Oli pakko laittaa tilaukseen (mustana), nyt vieläpä kun oli -50% alennuksessa 😀

    • Jes mahtavaa, aika mojovalla alella sait napattua! 🙂

  2. Moikka, tilasin vihdoin sun treeniohjelman tänään ja olin todella innoissani, mutta sivusto heitti maksun jälkeen mulle painoltaan pienemmän ohjelman kuin minkä lähtöpainokseni valitsin.. Harmittaa tosi paljon ja laitoin samantien asiakaspalveluun viestiä, josko sen pystyy jotenkin vaihtamaan enkä avannut tiedostoja, kun ajattelin jos se vaikuttaa asiaan.. En olis valmis ostamaan uutta sen takia et ohjelma on noin 10 kiloo pienemmälle kuin mitä itse olen.. 🙁 Osaatko sanoa, pystyykö asialle tekemään jotakin?

    • Mahtavaa, että lähdit remmiin! Hyvä, että laitoit viestiä asiakaspalveluun, he osaavat varmasti auttaa asian kanssa 🙂 Supereita treenejä sulle!

    • Pakko vielä edelliseen lisätä, että asiakaspalvelu oli kyllä huippuluokkaa ja sain oikean ohjelman nopeasti enkä vois olla enemmän innoissani! 🙂

  3. Mitä luulet saako tuosta ohjelmasta ns. mitään uutta irti jos on jo joskus tilannut sulta ohjelman? 🙂 Houkuttelis kokeilla ja alottaa jollain valmiilla rungolla näin pienen tauon jälkeen, mutta mietin että kuinka paljon tuossa sitten tulee uutta…

    • Niin ja siis unohtui tarkentaa, että puhun tästä uudesta ”Strong & curvy”-ohjelmasta! 😀

    • Moikka Katja! Ehdottomasti saa, se on kokonaisuudessaan ihan erilainen kuin muut ohjelmani eli ihan uutta settiä tiedossa 🙂 Ei muuta kun mukaan vaan, tsemppiä treeneihin! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 44
Tykkää jutusta