Paljonko painan?? Mikä oli mun eka työ??

Paljonko painat? Mikä oli sun ensimmäinen työpaikka? Vinkkejä blogin aloittamiseen?… Aivan loistavia kysymyksiä ja vielä monia muita lisää!

Tein ensimmäistä kertaa Snapchat Q&A:n, jossa avaan teidän lähettämiä kysymyksiä videolla ja vastailen niihin.

Ei kun kuppi teetä käteen, mukava asento ja katselemaan! 🙂

Edellisessä postauksessa: Päivä jolloin minusta tuli toppahousujuntti

Ida Jemina

23 vastausta artikkeliin “Paljonko painan?? Mikä oli mun eka työ??”

  1. IHANA !!!! näitä sais olla enemmänkin!! Ja Ehdottomasti salille kameraa mukaan! 💪 Haluan nähä millaista on olla sun treeneissä 😍👍

    • Kiitos Jonna!😚😘 Tosi kiva kuulla! Ensi videota sitten odotellessa! 😊

  2. Paljonko Ida Jemina painaa? Kuuntelin ton videon, mutta miten mä en sitä kysymystä nyt bongannut?

  3. Paljon kivempi kyllä katsoa videoa kuin lukea tekstiä samasta aiheesta.. 🙂 Katsoisin seuraavankin videon 🙂

  4. Olenko ainoa mies joka katsoo sun videoita? :/ No joka tapauksessa hyvä video ja en ollu tunnistaa sinua videon alusta 😀 Olet motivoiva ja hauska, joten lisää videoita 🙂

  5. Moikka! Pakko kysäistä, kun on nyt tässä ns. massakausi meneillään ja painonnousua on vaikee hyväksyä. Miten ite koet painonnousun, tai onko vinkkejä siihen, miten onnistua ”iloitsemaan” siitä kun vaa’an lukema kasvaa?

    • Moikka Sara! Vaa’an lukeman nousuun kannattaa suhtautua toivottuna ilmiönä massakaudella, sillä mikäli paino ei nouse, ei myöskään kasvua tapahdu. On myös hyvä aina välillä muistutella itselleen, että vaaka on hyvin yksipuolinen ja toisinaan harhaan johtava mittari, joka ei kerro sellaisenaan mitään muuta kuin sen hetkisen painon. Kehonkoostumuksen muutokset näkee paremmin yhdistämällä mukaan myös esim. mittanauhan ja peilin. Minkäänlaisesta kunnon seuraamisesta ei kuitenkaan kannata muodostaa stressiä! Painonnoususta voi siis iloita, sillä se indikoi uuden lihasmassan kehittymisestä 🙂

  6. Moikka, oon tässä nyt yrittänyt lihasta kasvatella ja tarkoituksena olis sitten kesäks tiputtaa rasvaprosenttia alemmas ja kiinteyttää kroppaa niin montako viikkoa/kuukautta ennen kesäkuuta olet yleensä aloittanut rasvan tiristelyn samassa tilanteessa ja minkälaisella kalorien tiputtelulla aloitit? 🙂 ps. Sun blogi on tosi
    inspiroiva <3

    • Moikka, kiitos! 🙂 Aloitus riippuu täysin lähtökunnosta. Jos kunto on valmiiksi siisti niin parisen kuukauttaa ennen riittää. Jos taas on enemmän karsittavaa, niin hommaan on syytä varata pidempi aika. Noin -500kcla on yleensä toimiva nyrkkisääntö.

  7. Moikka! Osaisitko antaa vinkkiä, että mitä kannattais salilla tehdä kipeän polven kanssa? Alkaa huumori loppumaan kun kevyt aerobinenkin rasittaa polvea sen verran että seuraavat päivät kipu on taas paljon pahempi 🙁 lääkäri neuvoi, että kokonaan ei kannata taukoa pitää mutta syö motivaatiota kun kipu ei mene lainkaan ohi, pitäisi tässä päästä vielä tiukempaan kuntoonkin ennen rantalomaa 😀

    • Moikka senja! Tästä postauksesta voit lukea miten olen toiminut oman leikatun polveni kanssa. Toki jokainen tilanne on aina oma keissinsä (esim. rasitusvamma ja leikkauksesta toipuva polvi saattavat vaatia erilaista kuntoutusta). Tsemppiä! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta