Muodosta treeni nimestäsi! Katso millainen nakki sinulle napsahtaa!

*Sisältää mainoslinkkejä

Sis.mainoslinkkejä
polvijuoksu-treeni

Mikä on nimesi? Sillä on tänään väliä, koska tämä hauska treeni muodostetaan etunimen ja toisen nimen kirjaimistasi. Lyhytnimiset ovat onnenpekkoja ja ne, joiden nimestä löytyy O-kirjain, eivät tule pääsemään vähällä.

Tee jokaista saamaasi liikettä 10 toistoa. Jos liike tehdään yhdellä jalalla, muista tehdä molemmat puolet 10 toistolla. Jos kyseessä on staattinen pito, on aika ilmoitettu erikseen.

Omasta nimestäni napsahti seuraavanlainen treeni: SELÄNOJENNUS, LANKKUPITO, ETUNOJAPUNNERRUS, POHJENOUSUT, KYYKKY, LINKKUVEITSET, SELÄNOJENNUS, KYLKILANKKU, ETUNOJAPUNNERRUS

Jännää! Sitten ei kun treeniä kokoamaan!

A: ETUNOJAPUNNERRUS
B: HAARAHYPPY
C: ASKELKYYKKY
D: LANKKUPITO 1 MIN
E: KYYKKY
F: MOUNTAIN CLIMBERS
G: OJENTAJAPUNNERRUS
H: ISTUMAANNOUSU
I: SELÄNOJENNUS
J: POHJENOUSUT
K: KYYKKYHYPPY
L: GLUTE BRIDGE
M: LINKKUVEITSET
N: KYLKILANKKU 30S / PUOLI
O: PISTOOLIKYYKKY
P: SHOULDER TAPS
Q: SUPERMIESLIIKE
R: PAKARAPOTKUT
S: KANTA PEPPUUN JUOKSU
T: BURPEE PUNNERRUKSELLA JA HYPYLLÄ
U: ASKELKYYKKYHYPPY
V: STAATTINEN KYYKKY SEINÄÄ VASTEN 1 MIN
W: VATSARUTISTUS
X: MITTARIMATO
Y: GLUTE BRIDGE YHDELLÄ JALALLA
Z: DIPPIPUNNERRUS
Å: OLKAPÄÄPUNNERRUKSET
Ä: RISTIASKELKYYKKY
Ö: POLVET YLÖS JUOKSU

joulutreeni-punnerrus
Trikoot täältä / Toppi täältä (koodilla HBSLS -20% lisäale jo alennetuista tuotteista) / Kengät täältä

Millainen treeni tuli? Pääsitkö vähällä vai jouduitko jumppaamaan oikein todenteolla? 🙂

Edellisessä postauksessa: LUKIJOILLENI

Ida Jemina

19 vastausta artikkeliin “Muodosta treeni nimestäsi! Katso millainen nakki sinulle napsahtaa!”

    • Mene mahalleen makaamaan ja nosta selkää ylös lattiasta 🙂

  1. mikä hemmetti on glute bridge 😀 ja sit toi a viellä sun ois pitäny näyttää ne kaikki liikkeet ku kekkasit tälläsen pelin eihänsitä ilamn ojeita tällänen hemuli osaa noit liikkeitä heii 😀

  2. Hauska idea 😀 Paitsi, että mulla on etunimessä yhdeksän (!) kirjainta ja toinen nimi on kaksiosainen…. eli 21 sarjaa luvassa. HUH! #kiitosäiti

    • Hahaa mahtavaa! 😂 Kunnon treeni tiedossa siis 😄💪

  3. Pohjenousut, pistoolikyykky, istumaannousu, etunojapunnerrus, kylkilankku ja uudelleen kylkilankku ja etunojapunnerrus. Ihan näppärä koko kropan treeni kiireiseen päivään vaikka harmillisesti hieman toistoa nimen kirjaimissa = myöskin liikkeissä.
    Hauska idea tämä kyllä! 😀

    dabestversionofmyself.blogspot.fi

    • Aika hyvä kombo! 😀 ja hei pistoolikyykyt!! Tsemppiä! 💪💋

  4. Ou nou! 2 kertaa kylki lankkua ja per puoli😂 oon inhonnut jo tavallistakin lankkua niin nyt vielä variaatioiden kera 👍 hauska tapa koota treeni. Sit vois ottaa esi kerran sukunimen kirjaimista😁 ja mullahan on onneksi niin lyhyt sukunimi vain 9 kirjainta 😊 sinun kirjoituksia on tosi ihana lukea! Kiitos! Tykkään! Oo seurannut blogiasi jo noin 1 1/2 vuotta mutta kahlannut myös vanhemmat tekstit. 😍 hyvää uuttavuotta!

  5. Olipa hauska! Joskus olen myös tehnyt ns. korttipelitreenin. valitsen 4 liikettä ja jokainen liike vastaa yhtä korttimerkkiä(esim. kyykky=pata, burpee=sydän, linkkuveitsi=ruutu ja dippi=risti)otan pakasta yhden kortin kerralla teen sitä liikettä annettu määrä esim. ruutukymppi=10linkkuveistä ja teen kunnes pakka loppuu. Suosittelen! Pitäisikö ottaa tästä vaan etunimi vai myös keski- ja sukunimi? Keskivartalopainotteinen omani

    • Hauska idea tuokin! 🙂 Itse otin tästä etu- ja toisen nimen.

  6. Wau! Ei tästäkään helpolla päästy 🙂 liikkeet: linkkuveitset, etunojapunnerrus, pakarapotkut, selänojennus, kyykky, glute bridge, glute bridge, etunojapunnerrus, pohjenousut, pistoolikyykyt, kantapeppuun juoksu, kyykky, mountain climbers, selänojennus, selänojennus, kylkilankku ja etunojapunnerrus. Mahtava idea ja sulla on muutenkin ihana blogi❤️

    • Huh! No siitä lähti sulle kyllä treeniä kerrakseen! 😀 Mahtavaa! Kiitos sulle ❤️

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 30
Tykkää jutusta