Helppoja mukaan otettavia välipalaideoita – tässä suosikkini!

Sis. mainoslinkkejä

mukaan otettava valipala

Helppoja mukaan otettavia ja urheilijalle fiksuja välipalaideoita kysytään säännöllisesti blogissa. Ravinto on kaiken a ja o, joten se on hyvä pitää mielessä. Monesti kehitys jääkin nimenomaan kiinni siitä, että syödään liian vähän. Kiireessä ruokailut saattavat pahimmassa tapauksessa jopa jäädä väliin ja vasta kun päivä on pidemmällä, huomataan että hups, pitäisi ehkä syödä jotakin.

Ymmärrän! Aina ei jaksa olla kyökin ääressä kasaamassa purkkeja ja joskus on vain muutama minuutti aikaa. Onneksi kuitenkin hyvin helpolla voi saada aikaan ravitsevia välipaloja, joilla voi olla suurikin vaikutus pitkässä juoksussa. Tässä itse käyttämiäni ja hyviksi kokemiani välipalavaihtoehtoja, joita on helppo napata reissun päälle mukaan ja jotka säilyvät lämpimässä.

Välipalaideoita

Protskusheikki, banaani ja pähkinät toimivat yhtenä hyvänä kombona. Vaihtoehtoisesti banaanin tilalla voi syödä myös esimerkiksi riisikakkuja.

välipala mukaanCashewpahkinat
Mikäli on tuskaisen kiire ja kotoa ei löydy kertakaikkisesti mitään, viskaa laukkuun valmiiksi protskulla täytetty sheikkeri ja ota muutamat kalaöljykapselit messiin. Kalaöljyn myötä välipala sisältää myös välttämättömiä rasvahappoja. Monitoimisheikkerit, joissa on irrotettavat lokerot, toimivat loistavasti tähän tarkoitukseen. Jauhe sheikkerin sisälle ja kalaöljyt alempaan lokeroon mukaan.

Valipala ideoita
Hoodie / Shortsit / Tennarit

Mikäli tykkäät leipoa ja kokkailla, kokeile tehdä pellillinen itsetehtyjä protskupatukoita. Siitä on helppo nappaista purkkiin muutamat palaset mukaan ja satsista riittää useampaan välipalakertaan. Tsekkaa resepti ja ohjeet tästä postauksesta.

protskupatukat
Ehdottomasti helpoin ja maukkain välipalasuosikkini on ProPud-vanukkaat. Näistä joskus mainitsinkin, kun niitä ensimmäisen kerran maistoin. Niiiin hyviä! Aivan kuin Jacky-makupaloja, mutta proteiinipitoisia ja laktoosittomia. Mikä parasta, ne säilyvät lämpimässä ja purkissa on mukana lusikka, joten nauttiminen reissun päällä on tehty erittäin helpoksi. Mielestäni oli tosi kiva, kun viimeksi sain muutamalta lukijalta kiitosviestiä siitä, kun vinkkasin näistä. Hekään eivät voineet uskoa, miten nuo oikeasti maistuvat niin samanlaisilta kuin jackyt ja ovat myös koostumukseltaan ihan oikeaa vanukasta. Mutta jos et ole vielä näitä maistanut, suosittelen lämpimästi testaamaan!

propud vanukaspropud
Nyt on myös tullut uusi makukin suklaan ja karamellin rinnalle, nimittäin vanilja ja taas on yhtä vaikea sanoa lempparimakua, kaikki on erittäin hyviä! Viimeksi sain teille lukijoille eksklusiivisen alen noihin vanukkaisiin ja ilokseni voin kertoa, että se onnistui myös nyt! Elikkä kaikki herkulliset maut huikealla -30% alennuksella! Tähän tarjoukseen kannattaa tarttua, sillä se on voimassa vain tämän viikon. Jee!

EKSKLUSIIVINEN -30% ALENNUS LISÄTÄÄN SINULLE TÄSTÄ! 

Siitä vain sitten välipaloja tankkailemaan! Iloista päivää protskupäät ja energisiä treenejä!<3

Ida Jemina

14 vastausta artikkeliin “Helppoja mukaan otettavia välipalaideoita – tässä suosikkini!”

  1. Löytyykö noita ProdPud vanukkaita täältäkin kaupoista? Itse maistelin noita ekaa kertaa Ruotsissa ja noi oli niiin hyviä! <3 Luulin että niitä ei saa Suomesta ollenkaan mutta oonko väärässä? Toivottavasti hihii 😀

    • Eikö ookin! 🙂 Suomesta saa fitnesstukusta tilaamalla!

  2. Oo kiitos hyvistä vinkeistä! Menee kyllä heti testiin nuo omatekoiset protskupatukat😋

  3. hei kaunis!

    tee meikkivideo tai joku höpötysvideo tai muuta, ne on niin ihania 🙂

  4. Heippa !

    Haluaisin kysyä sinulta mielipidettä erääseen asiaan, joka ei oikeastaan liity millääntavoin tähän postaukseen..

    Toimit siis itsekin PT:nä, joten haluaisin kysyä kantaasi seuraavaan.:
    Aloitin loppuvuodesta valmennuksen Pt:n kanssa ja ostin häneltä 30 ohjauskertaa ”lähivalmennusta”. Ohjaukseen kuuluu ruokavalio sekä saliohjelmat, jotka vaihtuvat aika-ajoin, sekä tietenkin nuo yhteiset treenit.

    Ongelmaksi onkin muodostunut se, etten saa valmentajaani kiinni esim. s.postilla. Viestiin vastaamiseen menee viikko, joskus myös unohtanut vastata.

    Viimeksi piti saada uusi ohjelma sovittuna pvnä ja samalla uusi ohjeistus ruokavalioon. Saliohjelman sain viikon myöhässä, ruikailuohjeita en edelleenkään ole saanut.. Ja tästä on siis nyt pian neljä viikkoa aikaa, kun tämä uusi saliohjelma ja ruokavalio-ohjeistus ensimmäisen kerran oli puheissa.

    Tuntuu, että hänellä taitaa olla liikaa asiakkaita ja näin ollen panostus yhteen asiakkaaseen ei ole kovin suurta. Kuinka voin päästä tavoitteisiini, jos hän ei ole niistä kiinnostunut, enkä saa tarvitsemiani ohjeita, joita noudattaa. Motivaationi on kuitenkin koko ajan ollut korkealla ja olen noudattanut tähänastisia ohjeistuksia tarkasti.

    Eli haluaisinkin kysyä, että millaiseen palveluun sinulla PT:n näkökulmasta asiakkaalla on oikeus ? Tarkoitan, että jos maksan tästä palvelusta satoja euroja/kk, niin kai saan vaatia rahoilleni vastinetta?

    Kuinka montaa asiakasta mielestäsi pystyy kerralla palvelemaan hyvin ja kuinka nopeasti itse vaataat esim. asiakkaidesi s.postiin ?

    En kuitenkaan ole päivittäin, viikoittain, enkä edes kuukaisittainkaan ”pommittanut” häntä viesteillä. Vain, jos on oikeasti ollut jotain kysyttävää, eikä silti vastausta kuulu..

    Viestini oli ehkä hyvin sekava, mutta tässähän olisi hyvä pstausaihekin. Mistä tunnistaa hyvän PT:n/Millainen on hyvä PT. Ja millainen on hyvä asiakas/asiakassuhde 🙂

    Aurinkoista kevään jatkoa ! 🙂

    • Heippa Krista! Kuulostaapas oudolta toiminnalta. Valmennettavia pitäisi aina ottaa vain sen verran, että hommat pystyy kunnolla hoitamaan. Myös selkeät pelisäännöt yhteydenpidon suhteen on hyvä olla alusta asti. Kurja juttu, suosittelen olemaan yhteydessä traineriisi, toivottavasti saatte asiat kuntoon! Aurinkoista kevättä sullekin ja pidä tuo hyvä motivaatio yllä! 🙂

  5. Moikka! Olen ymmärtänyt, että teet pt:n töitä? Oon pitkään miettiny että haluisin itelleni pt:n saada, jotta ei treenit menis ihan hukkaan. Mahtaisko suhun saada yhteyden, esim sähköpostilla, jos sais neuvoja ja vinkkejä?

  6. Kuka sun kuvat ottaa, esim toi ensimmäinen? Tai muut, jotka ei oo peilin kautta?

    Olin ennen vaan satunnainen treenipostausten lukija, mutta nyt oot saanu musta uuden vakkarin, kun sulla on niin hyvät tekstit aina! Hyvää kevättä 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta