NYT NÄYTÄN MITÄ SYÖN

Sis. mainoslinkkejä

milloin ei saa treenata

Hirveästi on toivottu, että näyttäisin mitä syön. Niinpä ajattelin aloittaa postaussarjan, jossa aina vilautan mitä silloisessakin annoksessa on mennyt suusta alas. Toivottavasti tämä myös antaa ideoita tai vaihtoehtoja omaan ruokapöytään. Nämä ovat ihan arkisia ruokia, eivät mitään gourmet-herkkuja. Snapchatin puolella saatan joskus annoksiani kuvata ja tallennettujen kuvien määrästä päätellen asia saattaisi kiinnostaa. Tällä kertaa esittelyssä taannoinen iltapalani.
kananmuna-annos

Kananmuna-annos

Kananmunia
Suolaa
Pippuria
Lehtikaalia
Herkkusieniä
Parsakaalia

Pilko herkkusienet ja lehtikaali. Sulata parsakaali mikäli käytät pakastetta. Paista kananmunat pannulla välillä sekoittaen, jotta siitä tulee kokkelia. Mausta suolalla ja pippurilla. Kun kananmunat alkavat olla suht kypsiä, lisää joukkoon herkkusienet ja lehtikaali. Lopuksi kaada vielä parsakaali mukaan.

Snapchat-7862146507653351359

Salaattikulho

Kurkkua
Tomaattia
Punasipulia
Oliiviöljyä
Raejuustoa

Määrät ovat täysin yksilökohtaisia. Muista syödä riittävästi! Tällainen oli meikäläisen iltapala tällä kertaa. Ei kun seuraavassa ruokapostauksessa uuteen ravitsevaan annokseen!

LUE MYÖS: RUOKAVALIOPOSTAUS – TÄLLAINEN ON AAMUPALANI

pitka-takki
Trenssi täältä ja farkut täältä 

 

Edellisessä postauksessa: Miten säilyttää lihasmassa dieetillä?

 

Ida Jemina

24 vastausta artikkeliin “NYT NÄYTÄN MITÄ SYÖN”

  1. Syötkö sä ikinä mitään herkkuja? Meinaan ihan kunnon herkkuja, en mitään proteiinipatukoita tai sokerittomia, gluteiinittomia munkkeja yms. 🙈

  2. Moikka! Mulla olisi kysymys lisäravinteista! Pidätkö taukoa lisäravinteiden syönnissä. Esim: monivitamiini,mangnesium,sinkki,chromi. Tai ylipäätään erikseen tabletteina otettavista lisäravinteista? Ja käytätkö BCAA-pohjaisia juomia? Itseltä löytyy fitnestukulta tilattu Octane ja oon sitä tässä viikon aikana käyttänyt treenin aikana. Mutta onko tää lisä hyvä vaan ennen salitreeniä, vai kannattaako ottaa ennen juoksulenkkiä? Onko tän kokoaikaisesta käytöstä mitään haittaa? 🙂 kiitos paljon avusta ja viimeaikaiset postaukset on ollu ihan parhaita! Kiitos siitä 😉

    • Kiitos Juuli! En pidä taukoa ja kyllä käytän aminohappojuomia. Ei octanen juomisesta ennen juoksulenkkiä haíttaa ole eli anna mennä vaan! Jatkuvasta käytöstä ei myöskään ole haittaa.

  3. Nam! Kiitos ideasta, ei olekaan tullut pitkään aikaan syötyä sienimunakasta 🙂

  4. Moikka! valmennatko itse bikinifitness-kisaajia? 🙂
    täältä löytyis yks flikka, joka on nyt 2 vuotta miettinyt että haluis kisata bikini-fitneksessä ja nyt tullut siihen tulokseen, että mitä mä tässä enää mietin ja odottelen kun olen varma että tää on se mun juttu! takana on 12 vuotta kilpacheerleadingiä ja muutama vuosi salilla käynti eli lähtökohdat on kyllä hyvät vaikka itse sanonkin.
    En vaan oikein tiedä mistä kannattais lähteä etsimään itselle hyvää valmentajaa ja miten 😀

    • Moikka sofia! Valitettavasti en voi tällä hetkellä ottaa uusia valmennettavia, mutta tsemppiä tuleviin kilpailutavoitteisiin! 🙂

    • Onko sulla antaa neuvoa mistä lähtis ettimään valmentajaa? Oon yrittänyt googlailla mutta en kovin hyvin tuloksin :/

    • Katso esim. kuka ketäkin kisaajaa valmentaa ja lähde vaikka tätä kautta selvittämään asiaa tarkemmin.

  5. Nams! Ja monipuolisesti kasviksia kaikista väreistä=) Onko suosikkia? Kiitos tästä ja tosiaan tarkkoja määriä turha laittaa kun jokainen yksilö.

    • Kyllä! 🙂 Eipä mitään! Kaikki uppoaa tähän mahaan 🙂

  6. Heippa! Mulla olis sellasta kysyttävää kun kaikkien taulukoiden ja laskureiden mukaan mun kulutus on n. 2600kcal vuorokaudessa. Oon kuitenkin ihan lapsesta asti asyönyt aina alle kulutuksen ja olen muutenkin ”pieni ruokainen”. Painoni alkaa nousta jo n. 1800kcal vuorokaudessa. Voiko yskilöllinen ero olla oikeasti noin suuri vai johtuuko painon nousu vain siitä että elimistö on tottunut pieneen määrään ruokaa? Kannattaisiko tilanne mielestäsi korjata, siis että alkaisin pikkuhiljaa syömään kulutuksen mukaan (2600kcal) vai voinko pitää lähtökohtana että mun kulutus on vaan yksilöllinen eli n. 1700kcal? Olen kuitenkin terve ja normaalipainoinen 156cm/52kg ja tavoitteena kasvattaa lihasta? 🙂 Kiitos älyttömästi jo aikaisemmista vastauksistasi ja ihan huikeesta blogista! <3

    • Moikka Lina! Kaikkien kulutustaso on yksilöllinen ja laskureita ei koskaan kannata katsoa täysinä totuuksina. Vain todellisella kulutuksellasi on merkitystä. 2600 kaloria ei siis vastaa kulutustasoasi mikäli painosi nousee jo 1800 kalorista. Mielestäni ruokaa kannattaa ylipäätään syödä aina niin paljon kuin mahdollista monestakin syystä ja voit hyvin lähteä totuttamaan kroppaa suurempiin määriin pikkuhiljaa ruokaa lisäillen. Tsemppiä! :)<3

  7. Moi!
    Mikä on sun mielestä paras raejuusto?
    Ootko nyhtökauraa maistanut? 🙂 Aiotko maistaa?

    Aurinkoista päivää!

  8. […] Titididii! Aika näyttää seuraava urheilijan ateria ja pölistä muitakin kuulumisia! Tämän postaussarjan ideana on siis näyttää mitä syön normaalisti arkena. Aterioista voi saada hieman kuvaa ruokavaliostani ja ideat kannattaa ehdottomasti ottaa talteen. Mm mm mmm.. Tämän kyseisen setin söin iltapalaksi, samaten kuin edellisen näyttämäni annoksen. […]

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 3
Tykkää jutusta