Mitä kuuluu?

Sis. mainoslinkkejävlogia

Hello beautiful people! Mikä meininki? Tänään turistaan ihan niitä näitä pitkästä aikaa!

Onko kellään muulla sellaista fiilistä, että kulunut vuosi alkaa pikkuhiljaa painaa päälle? Oma vuosi on ainakin ollut suhteellisen rankka sekä kiireinen ja tässä vaiheessa takki alkaa olemaan jo melko tyhjä. Pimeiden iltojen myötä sitä tuntuu tarvitsevan entistä enemmän lepoa ja olenkin sitä kropalle sekä mielelle antanut aina silloin kun siihen on tarjoutunut tilaisuus. 

Eilen piipahdin A-lehtitalolla, jossa napsaistiin uudet kuvat, jotka pian täällä sivulla sitten tulevat näkymään. Näin myös muutaman muun bloggaajan otoksia ja tosi kivalta näytti! 

Kuvausten jälkeen kiiruhdin suoraan syömään meksikolaiseen ravintolaan Offerilla:lta saamallani lahjakortilla. Ennen autolle pääsyä vedin komeasti vuoden ensimmäiset lipat siinä parkkipaikalla. Ai että se oli komea kaari. Olin saanut kassillisen lehtiä mukaani ja nekin leijailivat oikein hidastetusti ympärilläni.  No mutta siitä selvittiin onneksi ehjin nahoin. Mitä nyt tarkoituksellisen rauhallisin liikkein yritin esittää, ettei tässä mitään noloa tapahtunut.

Ravintolaan kuitenkin päästiin kommelluksitta ja hurjasta ajokelistä huolimatta. Diili sisälsi vapaavalintaisen menun kahdelle ja vatsa tuli kyllä täyteen. Noilla tarjouksilla voi säästää ihan huimasti, joten suosittelen aina kurkkaamaan meneillä olevat tarjoukset, jos on esim. menossa syömään, kampaajalle taikka hierontaan. Myös lahjaksi olen ostanut monesti eri juttuja kuten keilausta, melontaa ja monia ravintolakeikkoja sushista kiinalaiseen. Viimeksi kesällä kävin kampaajalla löytämälläni diilillä ja nyt kohta olen menossa taas tällä tarjouksella. Ihan muikea alennus. Voin vaikka sitten myöhemmin näyttää minkälainen letti tulee.

nachoja

Huomenna onkin sitten taas vähän isompi kuvauspäivä Eevin kanssa ja nämäkin kuvaukset liittyvät FitFashionin uudistumiseen. Suunnitelmien mukaan tosi hauska ja jänskä päivä tiedossa. Kiva kun joku muu tekee meikin, hiukset ja stailauksen. Ei tarvitse itse kiroilla hiusten laittamisen kanssa niin kuin minulla usein tuppaa viime minuuttien häsellyksessä tapahtumaan.

Mitäs muuta, mitäs muuta? Nyt kun lumi on maassa ollaan Urhon kanssa käyty metsässä rämpimässä. Kesällä sitä on joutunut välttämään kyiden takia, mutta nyt on taas parasta kun pääsee luonnon keskelle talsimaan. Venekin saatiin sopivasti nostettua ihan viime tingassa ennen lumien tuloa. Se kuvastaakin tiivistetysti luonnettani, että kaikki tehdään kyllä ajallaan, mutta ei missään nimessä turhan aikaisin etukäteen, vaan viime hetkillä. 

Treenit ovat menneet omalla painollaan perusmeiningillä ja tällä hetkellä jalat sekä kannikat ovat kipeinä koirapuistossa hyppimisestä. Juu ei varmasti ollut ihan tervejärkisen näköistä touhua vetää toppatakki päällä hangessa askelkyykyillä aitausta ympäri. Kyykkyhyppyjä, askelkyykkyjä, penkille nousuja jne. Kukaan muu ei jostain kumman syystä lähtenyt seurueestamme mukaan jumppakierrokselleni, mutta koirat olivat kyllä heti messissä. 

askelkyykkysettihousut
Toppi / Trikoot / Kengät. Kun tässä korkeavyötäröisistä trikoista on ollut puhe, niin näissä on myös ihana tuo vyötäröosuus.

Tänään olisi vielä ohjelmassa töitä ja Urhon kanssa ulkoilua sekä illalla sitten odottaa toivottavasti rentouttava hetki lämpimän glögikupposen kanssa. Ensimmäinen kuva on pikku vihje siihen, mitä täällä taustalla myös on käynnissä 🙂 Oikein mukavaa iltaa kaikille!

Edellisessä postauksessa: Näillä vinkeillä ruokalaskua pienemmäksi

Ida Jemina

23 vastausta artikkeliin “Mitä kuuluu?”

  1. Mä en kestääää jos fitnesspäiväkirjat !!!!! Iiiiiiik 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  2. Moikka Ida Jemina! Olen seuraillut blogiasi jo pitkän aikaa ja nyt oli pakko tulla heittämään kommentti pitkästä aikaa 😀 Siis ihan huippu teksti! Se, miten rehellisesti kuvailit arkeasi ja ajatuksiasi sen kummemmin mitään kaunistelematta huumorin kera. Iso peukku tälle! Osa jutuista kuulosti ihan omalta kohellukselta, en voinut olla nauramatta :’D Eilenkin availin postista tullutta pakettia keskellä kirjastoa ja sit kantelin sitä paketin raatoa mukanani. Ihmiset katto et mitä ihmettä tuo oikein touhuaa, mut nääh, antaa kattoa, sitä ne arjen aikataulut välillä teettää 😀 itselläkin rankka vuosi takana etenkin opiskelujen osalta ja alkaa paukut pikku hiljaa loppumaan. Onneksi kuitenkin kohta on joululoma. Ens vuosi tulee tosin olemaan varmaan vieläkin vaativampi, mut kyllä sitä sitkeenä sissinä jaksaa painaa loppuun asti, kun tiedossa on valmistuminen vihdoin viimein 🙂 Kiitos blogistasi, voimaa arkeen ja ihanaa joulun odotusta! 🙂

    • Hahaa kiva että tykkäsit! Tuollaiset touhut kuulostaa kyllä niin tutulta 😀 Tsemppiä sullekin loppuvuoteen Laura ja loman jälkeen sitten taas uudella energialla eteenpäin! 🙂

  3. Mäkään en ehkä kestä jos fitnesspäiväkirjat 😍😍!! Oot inspiroivin!

    • 😘 jotain muuta, selviää toivottavasti tänään! 🙂

  4. Aivan huippuu, jos fitnesspäiväkirjat!!!!!! Pääsee seuraamaan sinua ihan ”liikkivana”kuvana!!! 🙂

  5. Moikka! Oon tässä muutamien viikkojen aikana pikkuhiljaa saanu muokattua itelleni mielestäni hyvän jalkatreenin. Eilen salilla sitä tehdessäni kuitenkin tajusin, että se sisältää aika paljon kyykkyä (ihan perus kyykky smitihssä, kyykky tangolla kulmassa, syväkyykky kahvakuulalla boxeilla, askelkyykky yms.), miten paljon kyykyn eri vaariaatiot siis ottaa eri lihaksiin vai onko ohjelma nyt liian yksipuolinen? 🙂

  6. KUMPA olisi fitnesspäiväkirjat! Toivoin sinua jo viimekaudelle mukaan!:)

    Minulle tuli tällä viikolla yksi ongelma vastaan enkä löytänyt netistä oikein siihen vastausta, joten ajattelin tulla kysymään sinulta jos löytyisi jokin ratkaisu!:) Minusta on alkanut tuntumaan, että jalkatreenini menevät sille pienemmälle pakaralihakselle eikä sinne maximukselle. Pakarakipu tuntuu aina tuolla pakaran ”sivulla” jännittäessä pakaraa. Olen aiemminkin ihmetellyt että miksi kipu ei tunnu keskellä pakaraa vaan tuolla hieman sivummalla. Olisiko siis mahdollista, että en osaa hermottaa maximusta ja kaikki ärsyke menee pienemmälle lihakselle vai kuuluuko pakarakivun tuntua aina tältä:D? Lämmittelen ja pyrin aktivoimaan kyllä ison pakaralihaksen jo ennen treeniä, mutta voisiko tämä olla syy miksi kankkuni ei kehity kovasta yrityksestä huolimatta? Vai onko tämä normaalia:D

    • Hauska kuulla! 🙂

      Hmmm tosi vaikea sanoa näin täältä käsin. Joka tapauksessa jos hanuri laahaa perässä niin silloin sen treenaamisen opettelemiseen kannattaa panostaa. Aktivoituminen tapahtuu usein pikku hiljaa vaikka ahaa elämyksiä saattaakin tapahtuamatkan varrella. Se on kuitenkin hidasta hommaa, joten jatka ihmeessä samalla hienolla yrityksellä kuin tähänkin asti ja kokeile joskus uusia liikkeitä/tekniikoita/kulmia, niin kyllä se lihas sieltä kehittyy ja aktivoituminen parantuu. Tsemppiä!

  7. Ois huippu, jos fitnesspäiväkirjat!!
    Teetkö muuten yksilöllisiä treeniohjelmia?

  8. Miten yhdistäisit perusvoima ja maksimivoima harjoittelun? Olen lähinnä tehnyt perusvoima harjoittelua 3-4×10-15 toistoa. Miten voisin yhdistää siihen maksimivoima reenejä, pitäisikö joskus tehdä kädet kerrallaan maksimivoima reenillä vai silloin tällöin muutamalle lihasryhmälle kerralla? Kiitos paljon jos vastaisit 🙂

    • Moikka Mari! Voit hyvin vetää treenattaville lihasryhmille omat voimapäivät. Esim. kierron aikana 2 voimapäivää ja 2 perusvoimapäivää riippuen toki ohjelmasta ja käytettävästä jaosta.

  9. Moi! Onko sulla tulossa vastaavaa treeniohjelmaa yläkropalle kuin oli pakaroille? Täällä olis yks innokas!

    Entäs mikä sun näkemys on asiasta, että kylkilihaksia treenatessa kaventaako se vyötäröä vai leventääkö ns tekee ”laatikko” mallisen vyötärön? 🙂 mahdoitko ymmärtää mitä tarkoitin!

    • Moikka Milla! Katsotaan jos vaikka olisikin 🙂

      Eniten kylkiä kaventaa varastorasvan hupeneminen kyseiseltä alueelta, mutta lihastenkasvatusnäkökulmasta kylkilihasten treenaaminen toki kasvattaa niitä. Isot kylkilihakset ovat kuitenkin harvalla ongelmana 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta