Mistä lisävauhtia treeniin? Tätä itse käytän!

Sis. mainoslinkkejä

hantteli-peili

Treenaaminen ilman minkäänlaisia lisäravinnevalmisteita on tietenkin mahdollista, mutta jos jostain on mahdollisuutta saada lisätehoa treeniin, on se toisinaan erittäin tervetullutta. Joskus pieni potku persuksille on juuri se mitä kaipaa ennen salille ja jumpalle lähtöä. Onko siis olemassa jokin tuote, joka antaisi tarvittavan kipinän erityisesti tilanteisiin, kun treeni ei olisi se ensimmäinen asia mielessä ja kotisohva tuntuu laittoman mukavalta?

Kyllä onneksi! Näitä kutsutaan usein tehonlisääjiksi ja niiden välillä voi olla suuriakin eroja. Itse käytän PWO Rushia, joka toimii ihan älyttömän hyvin. Se antaa juuri sellaisen energiabuustin mitä treeneihin kaivataan. Mieli on skarppina ja tekee mieli liikkua! Voikin olla paikallaan varautua siihen, että pompit salille samalla ilmaan nyrkkeillen ja ”give me all you got” huutaen. Treeni kulkee ja uupumus ei pääse yllättämään.

PWO-rush-ida-jemina
Tuleeko buusteria sitten käyttää aina?

Itse käytän tehonlisääjää tilanteissa, joissa tunnen sitä tarvitsevani. Sitä ei siis tarvitse eikä välttämättä kannatakaan käyttää joka ikinen treeni, jotta toleranssia vaikuttaville aineille ei pääse syntymään. Näin käytettynä sen teho toimii ja treeneihin saa buustin, juuri silloin kun sitä eniten kaipaa. Tällä tavoin käytettynä sama purkki kestää myös pitkään.

Mitä tehonlisääjä tekee ja mitä se ei tee?

Nimensä mukaisesti tehonlisääjä antaa lisäenergiaa treeniin suojaten samalla lihaksia treenin aiheuttamalta katabolialta. Itselleni tulee heti treenifiilis, kun olen hulauttanut juomat kurkkuun. Todella tekee mieli liikkua ja päästä treenaamaan. Se ei kuitenkaan tee työtä kenenkään puolesta, mutta antaa paukkuja onnistuneen treenin suorittamiseen.

turkkilainen-jea
PWO Rush on mielestäni ehdottomasti parhaimman makuinen buusteri ja mikä parasta se toimii sekä tuntuu.

Moni on aloittanut kovat treenit taas kesän jälkeen ja työn kohti uusien tulosten saavuttamista. Teille aivan superina yllärinä saan antaa -40% alennuksen juuri tuohon käyttämääni tehonlisääjään! Tällöin koko purkille tulee hintaa vain 17,94e! Normaalisti 29,90e! Tämä älytön alennus on voimassa vain tämän viikon ja vain teille blogini lukijoille. Huom! Vain yksi tilaus/asiakas.

EKSKLUSIIVINEN -40% ALENNUS ANNETAAN SINULLE TÄSTÄ!

Ei kun uutta vaihdetta silmään ja treenit seuraavalle levelille! 🙂 

Ida Jemina

13 vastausta artikkeliin “Mistä lisävauhtia treeniin? Tätä itse käytän!”

    • Mun lemppari on varmaankin tuo orange-peach, maistuu ihan mehulle 🙂 mutta tykkään myös lemon-limestä ja raspberry-mangosta 🙂

  1. Moikka!
    Jes mahtavaa, oon oottanu et tää tulis alennukseen ni voisin kokeilla 🙂 Oon käyttäny saman merkin bcaa ja oon tykännyt.
    Mitä makua suosittelisit tästä? 🙂

    • Moikka ninni! Loistavaa 🙂 Nyt on kyllä tuntuva alennus! Suosittelen orange-peachia kokeilemaan vaikka ekana, se on tosi hyvää 🙂 Myös lemon-lime ja raspberry-mango on ollut hyviä 🙂

  2. heippa ida! minulla on suuri ongelma, joka on että syön aivan liian vähän, n. 1000kcal päivässä koska minulla ei yksinkertaisesti ole ruokahalua, ei ole ollut kuukausiin kun ennen taas oli erittäin hyvä ruokahalu. Ongelma ei ole mikään psyykkinen että esim pelkäisin lihovani yms. ruokahalua ei vaan ole. osaatko auttaa mistö saisin ruokahalun?

    • Moikka saara! Mikäli ruokahalusi on muuttunut selvästi huonompaan suuntaan, suosittelen keskustelemaan asiasta lääkärisi kanssa mahdollisten ruokahaluttomuutta aiheuttavien terveydellisten aspektien poissulkemiseksi. Tuo määrä on tosiaan hyvin alhainen ja olisi tärkeää saada ruokamäärää lisättyä pikkuhiljaa, vaikkapa nauttien mahdollisimman mieleisiä ja energiatiheitä ruokia syömisen helpottamiseksi. Tsemppiä!

  3. Moikka! En nyt satu muistamaan onko sulla postausta tästä, mutta löytyykö sulta joku kikkakolmonen kipeisiin lihaksiin? Etenkin jalat mulla tuppaa jumiutumaan ja nyt kun oli sairastelujen takia parin viikon treenitauko, niin jalkatreenin jälkeen lihakset on ihan sairaaan kipeet. Oon koittanut venytellä ja tänään yritin pienellä lenkillä saada lihaksista maitohapot liikkeelle, mutta ei auta.. Eli onko olemassa jokin ihme aine tai tapa mikä auttaa, vinkkiä kaivataan help me! 😀

    • Moikka Heini! Joskus kyllä voi olla varsinkin tauon jälkeen sellaiset olot, ettei oikein mikään tunnu auttavan! Kannattaa kokeilla nappailla magnesiumia, se on lievittänyt itselläni ja useilla muillakin viivästyneitä lihaskipuja 🙂

  4. [email protected] sanoo:

    amazing fit girl 🙂 Greetings give is from mexico. I love this site 😉

  5. Moikka,

    Tilasin jo purkillisen tuota buustaajaa, kiitos vaan vinkistä 🙂 tuli vaan mieleen, että onko se sulla aiheuttanut ihonkutinaa/kihelmöimistä? Oon joskus 5 vuotta sitten käyttänyt jotain eri merkkistä buustaajaa, kun aloitin saliharrastuksen ja sen kanssa tuli ongelmia tuon ihon kutinan kanssa. Onko sulla ollut kokemusta siitä tuon tuotteen kanssa?

    Ja aivan mahtava blogi sulla! 🙂 Oon vasta aika uusi lukija, mutta oot siis niin älyttömän kadehdittavan hyvässä kunnossa, että sun kuvia kun kattoo ennen salille lähtöä ei varmasti tuu jäätyä itsekään kotisohvalle. Oot hyvä tsemppari! Jatka samaan malliin 🙂

    • Moikka! Tuo mainitsemasi kihelmöinti johtuu ainakin minulla buusterin sisältämästä beeta-alaniinista ja pwo rush saattaa kutitella tällä tavoin ainakin hetkellisesti pian juomisen jälkeen.

      Kiitos kovasti ja mahtavaa, että löysit tänne sekä tulit kommentoimaan! 🙂 Supereita treenejä sulle!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta