Miltä aamupalani näyttää ja mitä se sisältää?

Sis. mainoslinkkejä

aamu palan sisalto

Silloin tällöin räpsin syömisistäni kuvia snapchatissa ja moni on innostunut aamupalastani sekä kysellyt mitä se sisältää. Vaihtelen usein mitä syön, mutta nämä kysymykset ovat koskeneet tämän näköistä annosta. 

puuro aamiainen

Siihen kuuluu: 

Kaurahiutaleita

Maitoa

Suolaa 

Banaani

Öljyä (mct/kookos/jokin muu)

Ruusunmarjajauhetta 

Herkku Mixiä, jossa on kaakaonibsejä ja mulperimarjarouhetta 

Heraa (joko maustamatonta puuron joukossa tai maustettua sheikkerissä)

Nams nams nams! Laita aineksia oman maun sekä tarpeidesi mukaan ja nauti. Mikäli haluat kurkkia lisää annoskuviani, tsekkaa: Mitä on löytynyt ruoka-aikaan lautaselta?

hyvä aamupala

JA HUOM! Tänään on sitten viimeinen päivä käyttää -20% alekoodia IDAJEMINA House of Brandonille! Tuo ihana kukallinen kevättakki on saatu sieltä ja se löytyy täältä. Hyvin edullinen jo alunperinkin mutta superedullinen alekoodilla! 

Myös -20% alekoodi ihanaan käsintehtyyn kosmetiikkaan on voimassa enää tänään. Se löytyy tästä postauksesta: Iho ja hiukset nuorekkaiksi sekä suu makeaksi – oletko jo kuullut tästä?

Leppeää sunnuntaita<3 Edellisessä postauksessa: Treenaa helposti kotona – tsekkaa nämä 10 tehokasta kotitreeniä

Ida Jemina

16 vastausta artikkeliin “Miltä aamupalani näyttää ja mitä se sisältää?”

    • Eikö! 🙂 On ohut kevät takki, ei varsinaisesti lämmitä!

  1. Miksi mun hera aina klimppiintyy ja maistuu suoraan sanottuna ihan oksulle kun sekoitan sen puuroon? Mitä teen väärin? hahhah 😀

    • Hahah oh no 😀 varmaankin riippuu vähän siitä missä vaiheessa heran lisää ja tekeekö kattilassa vai mikrossa 🙂 kannattaa lisätä hera kuivien aineiden sekaan jos tekee mikrossa niin välttyy klimpeiltä 🙂 Kattilassa tehdessä taas lisään ihan loppuvaiheessa heran joukkoon niin että se ehtii kuitenkin vielä sekoittua hyvin, Toivottavasti näillä onnistuisi! 🙂

  2. Googlailin pepputreenejä ja eksyin ekaa kertaa tänne, nyt oon istunu koneella melkeen kaks tuntia ja seuraukseen meni tää blogi – haluun noi reidet! 😀

  3. Heitäppäs muutama eväsvinkki, mitä ottaa mukaan? Sellasta mikä säilyy huoneenlämmössä! Hedelmät nyt ainakin tietty :DJa sit ois proteiiniakin sais olla!

    • Propudit ovat aivan loistavia mukaan otettaviksi välipaloiksi, kun säilyvät lämpimässä! Herkkua ja proteiinipitoista! 🙂 myös protskusheikit ja -patukat kulkevat hyvin mukana. Rasvanlähteiksi taas kalaöljyt ja pähkinät ovat poikaa. Hiilarina tosissaan hedelmät toimivat hyvin 🙂

  4. Namnam, puuro on parasta, syön sitä kaksi kertaa päivässä<3

    Onko mielestäsi järkevämpää liikkua enemmän kuin syödä vähemmän??

    Ja mistä olet tilannut hampaiden valkaisu liuskoja?:)

    • Nams nams, siihen ei kyllä helposti kyllästy vaikka usein söisikin <3

      Jos dieetistä on kyse ja vain toinen pitää valita, niin syödä vähemmän.

      Käyttämäni hampaidenvalkaisuliuskat löytyvät täältä. Ja tässä vielä postaus niihin: Hampaiden valkaisu kotona 🙂

  5. Moikka ! Sun blogista oon saanu hiveesti hyviä vinkkejä 🙂
    Mulla olis yks ehkä vähän hassu kysymys ,mutta osaisitko neuvoa jotakin liikkeitä jotka kuormittaisivat erityisesti ”pakaran ylintä osaa”?
    Olen jo useamman vuoden trenannut salilla ja lihaskin on kasvanut, mutta muoto ei silti miellytä silmään ..
    Vai johtuuko tämä biologisista syistä, että peppu nyt vain sattuu olemaan tietyn mallinen 😀

    • Kiva kuulla Veera! 🙂 Sulla sattui hyvä tuuri, sillä julkaisen tänään tehokkaan pepputreeniohjelman, jossa pureudutaan juuri kokonaisvaltaiseen pakaran treenaamiseen 🙂 Pysy kuulolla! 🙂

  6. Heippa! Mietin tässä semmoisen n. 3kk:n dieetin aloittamista, mulla ei oikeastaan ylimääräistä ole kun tossa keskivartalossa… Hyvin löysinkin täältä blogista, paljonko proteiinia tulisi dieetillä saada, kun en halua että hirveällä työllä ja tuskalla hieman massaa saaneet koipeni pienenisivät yhtään 😀 mutta pohdiskelin niiden hiilarien määrää, paljonko niitä saisi syödä sitten dieetillä? Oon saanut ihan mielettömästi motivaaiota ja apua kehitykseen sun blogista, kiitos paljon siitä! 🙂

    • Mukava kuulla, että blogi on ollut hyödyllinen 🙂 Hiilareita kannattaa syödä niin paljon kun pystyy proteiinien ja rasvojen täytyttyä. Määrä on täysin yksilökohtainen ja riippuu kulutuksestasi. Tsemppiä dieettiin! 🙂

  7. Jos syö aamulla n.klo 8.00 aamupalan, jossa 1.5dl kaurahiutaleita ja sitten puuroon mustikoita tai 1 banaani tai 1 omena ja vähän mehukeittoa + 2 valkuaisen munakas. Ja seuraavan kerran lämpimän aterian klo 12. Venyykö aamupalan ja seuraavan kunnon aterian väli liian pitkäksi? Suosittelisitko ottamaan tuossa välissä jotain pientä välipanaa? jos kyllä, niin mitä :)?

    • Moikka Terhi! Lisää aamupalalle vähän proteiinia niin tuo neljän tunnin väli on ok! Ei tarvitse ottaa välissä mitään 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 2
Tykkää jutusta