Mahtava yhdistelmäliike jaloille – try this!

Sis. mainoslinkkejälaituripunnerrus

Heiii! Mahtavaa päästä pitkästä aikaa kirjoittelemaan! Kulunut viikko on ollut todella kiireinen, mutta sitäkin antoisampi. Niin kuin tuolla somessa joku onkin saattanut nähdä, on päiviin kuulunut paljon videokuvauksia. Mm. kaikki treenit uuteen pian julkaistavaan treeniohjelmaan on nyt kuvattu enkä malta odottaa, että pääsen näyttämään sekä kertomaan enemmän! Aivan mahtavia juttuja on tulossa, oikeaa tekemisen meininkiä ja superenergistä settiä! Kaikille sähköpostia lähettäneille olen luvannut ilmoittaa täällä blogissa, kun uusi ohjelma on tulossa, joten nyt heads up – huomenna paljastuu lisää! 

Mutta sitten itse otsikkoon! Oletko kuullut yhdistelmäliikkeistä? Tänään laitetaan treeneihin vaihtelua yhdistämällä kaksi kovaa liikettä. Erilaisilla komboilla voi saada hyvää uutta mietittävää lihaksille ja mielekästä vaihtelua mielelle. Tässä suorituksessa yhdistyy kaksi eri liikettä – kyykky ja hyvää huomenta. Eli yksi toisto kyykkyä ja perään yksi toisto hyvää huomenta jne. Reisiä rasittava kyykkyliike ja takareisiä tehokkaasti venyttävä liike takaavat kokonaisvaltaisen työskentelyn ja metabolista buustia antavan suorituksen.

yhdistelmaliike
Pusero täältä / Raitatrikoot täältä / Ylimmän kuvan trikoot täältä / Lenkkarit täältä

Painot kannattaa pitää maltillisina, jotta suoritustekniikat pysyvät kunnossa ja turvallisena. Itse tykkään tehdä tässä kombossa hieman pidempää sarjaa. Erityisen hyvin se sopii dieettitreeneihin.

Oletko sinä hyödyntänyt erilaisia yhdistelmiä? Voin mielelläni jakaa myös muita omia suosikkejani tulevissa postauksissa! Esimerkiksi olkapäille kannattaa tsekata tämä killeri yhdistelmäsarja, joka toimii loistavana viimeistelijänä treenin loppuun.

Mahtavia jumppia ja leppeetä sunnuntaita!

Katso edellisestä postauksesta: ”Syötkö sä ikinä mitään herkkuja?”

394_Ida_jemina_2016_FTUK_branded page

Ida Jemina

7 vastausta artikkeliin “Mahtava yhdistelmäliike jaloille – try this!”

  1. Hei! Otin tässä aamulla omantunnontuskat siitä etten mennytkään lenkille vaikka olin vähän suunnitellut että tänään vois olla lenkin paikka. Sitten tultuani lukaisemaan uuden postauksesi aloin miettiä, mitä mieltä olet siitä, että kannattaako lenkkeily jättää vähemmälle jos on tavoitteena kasvattaa lihaksia, saada massaa?
    Lisäksi toinen kysymys; kysyin taannoisen ”mitä lautasella”-postauksen yhteydessä sun syömisen säännöllisyydestä (eli syötkö aina 3-4h välein vai satunnaisesti kun ehdit, vai nälän mukaan..?), muttet koskaan vastannut siihen kommenttiin. Etkö halua kommentoida aihetta vai onko siitä tulossa postausta tms? 🙂

    • Heips Sara! Voit hyvin lenkkeillä myös lihastenkasvatuksen ohella, kunhan pääpaino on lihaskuntotreenissä. Vaikka lenkkeily ei varsinaisesti kasvata lihaksia, sillä voi kuitenkin olla saliharrastusta edesauttavia vaikutuksia mm. palautumisen ja hapenottokyvyn parantumisen kautta. Ehdottomasti voin ruokarytmiin vastailla! Kommenttisi on tainnut aiemmin hukkua muiden joukkoon. Syön yleensä 4-5 kertaa päivässä ja usein tuolloin ruoka-aikaan on jo nälkäkin ehtinyt kehittymään 🙂

  2. Moikka!
    Kiitos ihanasta ja inspiroivasta blogista, onneksi eksyin jostain tämän pariin! Mitkäköhän nuo ”ultimate butt building” kuvan trikoot ovat? Tosi makeen väriset! Imen aina kaikista sun jalka- ja pepputreeneistä itelleni sopivat liikkeet, sun koivet on upeet <3 Ihanaa kesää!

    • Moikka Ronja! Kiitos kuule itsellesi ihanasta kommentista! 🙂 Nuo ovat muistaakseni Pierre Robertin trikoot 🙂 Aurinkoista kesää sullekin!

  3. Moi! Sun blogi on aina niin ihanan pirteeseen ja inspiroivaan sävyyn kirjoitettu! 🙂 Joka päivä täytyy käydä kyttäämässä uusia postauksia. Kiitos ja energistä kesää sulle! 🙂

  4. Hei!

    Mulla on muuten vaan kysymys.
    Haluaisin eroon jenkkakahvoista ja löysin youtubesta harjoituksia tätä varten. Mietin, että jos teen niitä harjoituksia ja lihakset pääsee siellä seuduin kasvamaan niin se jenkkakahvojen rasvahan menee vaan lihasten päälle ja jenkkakahvat näyttää vieläkin isommilta silloin, sama juttu reisien kanssa?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta