MAAILMAN PARHAITA UUTISIA TREENIMIMMIT!

Mainos uudesta STRONG and CURVY-valmennuksesta!

Ai jumalauti tänään on se päivä HUH! Enkä voisi yhtään enempää innoissani olla! Tänään pääsen vihdoin kertomaan teille mitä olen täällä kulisseissa työstänyt jo pitkään!

Niin kuin moni treeniohjelmista, ruokavalioista ja valmennuksista kyselleet tietävät, olen joutunut tarjoamaan eioota aikataulujen ollessa yksinkertaisesti niin täynnä. Jokainen valmennusprojektini on sellainen, johon haluan panostaa 110 prosenttisesti ja niinpä en koskaan lähde niitä kiireessä tekemään vaikka halukkaita olisi kuinka monta. Laatu on aina se mikä ratkaisee ja se on aina prioriteetti numero yksi.

Nyt olen viimeisen puolen vuoden aikana tehnyt muutoksia ja järjestänyt aikaa niille asioille, jotka ovat kaikista tärkeimpiä. Ja en meinaa melkein tässä penkissä pysyä, kun olen niin superinnoissani! Viimein voin kertoa teille, että kohta pärähtää käyntiin paljon odotettu STRONG and CURVY – treeniohjelma, jolla itsekin treenaan! Voin kertoa, että fiuhhhh se on ihan jäätävän tehokas ja on saanut tähän kroppaan ihan uutta muotoa vaikka kuntosalitaustaa minulta löytyy jo yli vuosikymmenen takaa. Ihan mieletön!

Tässä äärimmäisen tehokkaassa ohjelmassa ei kurvien korostamista pelätä vaan panostetaan ennen kaikkea muodokkaan ja urheilullisen figuurin saavuttamiseen. Treenit ovat rankkoja, mutta ennen kaikkea hauskoja toteuttaa – freesit liikkeet, koukuttavat erilaiset jaksot ja jatkuvasti kehittyvä ohjelma saavat näkyvien tulosten lisäksi aikaan ihan superhyvän ja motivoituneen fiiliksen. Ohjelma kehittää erityisesti pakaroita ja luo niihin ihan ennennäkemätöntä muhkeutta ja pyöreyttä. Ultimate Butt Building:lla treenanneet tietävät, että sitä kehitystä oikeasti tulee – tämä on vieläkin tehokkaampi ja vie treenit aivan uudelle tasolle! Muodokas ja urheilullinen kroppa sekä hyvä ja ennen kaikkea vahva olo – STRONG and CURVY on kaikkea tätä!

Eikä siinä vielä läheskään kaikki! Nyt saat omaksesi suunnittelemani ruokavalion tukemaan kehitystä, online coaching palvelun, yksityiskohtaiset treeniohjeet, joissa kerron tismalleen mitä ohjelman edetessä tulee tehdä ja miten, demovideot liikesuorituksiin ja paljon paljon muuta, joista kerron lähemmin lisää! STRONG and CURVY ei ole lista liikkeitä paperilla – se on kokonaisvaltainen, yksityiskohtainen ja kattava valmennus sisältäen kaiken mitä tarvitset näkyvien tulosten saavuttamiseen. 

Ihan pian säkin pääset käsiksi tähän enkä malta odottaa, että me kaikki voidaan kohta treenata samalla ohjelmalla ja saavuttaa näitä upeita fiiliksiä ja tuloksia yhdessä! Dream come true! Kohta mennään eikä meinata! Lähtölaskenta julkaisupäivään alkaa NYT!

Edit. STRONG AND CURVY ON JULKAISTU!! Nyt mennään!!

>>TILAA STRONG and CURVY -VALMENNUS TÄSTÄ!<<

#SRONGandCURVY #nobullshit 

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: BANG! KILLERI OLKAPÄÄKOMBO JAKOON!

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
YouTubessa: Ida Jemina 
Instagramissa: @idajemina 
Facebookissa: Ida Jemina

Ida Jemina

29 vastausta artikkeliin “MAAILMAN PARHAITA UUTISIA TREENIMIMMIT!”

  1. Mahtavaa! Juuri tällaista on kaivattu!! Oon käyny kaikki sun treeniohjelmat ja jokainen ollut super tehokas😀 Kiitos niistä ja inspiroivasta blogista!

    • Ihan mahtava kuulla Taru ja kiitos itsellesi! Kohta sitten mennään eikä meinata 😉

  2. Mäkin oon odottanut ultimate butt buildingille jatkoa ja oon kysellyt pari kertaa sähköpostilla valmennuksista! Ubb oli huikee niin en malta odottaa tätä! 🙂 Onko se kokonaan saliohjelma?

    • Moikka Emmiseni! Enää ei tarvitse kauaa odotella!! Ihan huikeeta, että UBB on maistunut🍑💪 Kyllä vain kaikki treenit tehdään salilla!

  3. Jee kivaa että sulta saa kohta tälläisen ja ruokavalion kanssa! t. intense ja ultimate butt-ohjelmat alla 😉

  4. Hei! Kuulostaa hyvältä! Millainen ruokavalio on? Onko se yksilöllinen vai yhtenäinen osallistujien kesken?

    • Moikka Sandra! Jes hienoa! Ruokavalio ei missään nimessä ole kaikille sama vaan se annetaan jokaiselle omien speksien mukaan. Ruokavalion saa myös maidottomana ja gluteenittomana 🙂

  5. Moikka! Onko treeniohjelma enemmän kokeneimmalle saliharrastajille vai pystyykö aloittelijatkin osallistumaan? 🙂

    • Moikka Sofiav! Ohjelma on suunniteltu ennen kaikkea jo salitaustaa omaaville, mutta ehdottomasti aloittejakin pystyy valmennukseen osallistumaan, kunhan on treenaamisen perusteet hallussa. Jokaisesta liikkeestä näkee demosuorituksen videolla ja online coachingista saa aina apuja askarruttaviin asioihin 🙂

  6. Hei! On kyllä niin huippua ja kauan odotettu!! Voiko ohjelmaan osallistua myös myöhemmin, esim keväällä? Nyt kun ei elämäntilanne salli (täytyy keskittyä vauvan hoiteluun 😉 ). Taustalla kuitenkin vuosien treenaus salilla, joten loppukeväästä toivottavasti jo takaisin geimeissä 😀

    • Ihan mahtava kuulla! Kokemuksesta on ehdottomasti hyötyä! Keskity rauhassa vauvelin hoiteluun ja katsotaan tilannetta myöhemmin uudelleen kun pääset taas treenaamisen pariin! 💪😘

  7. Hei! On kyllä niin huippua ja kauan odotettu!! Voiko ohjelmaan osallistua myös myöhemmin, esim keväällä? Nyt kun ei elämäntilanne salli (täytyy keskittyä vauvan hoiteluun 😉 ). Taustalla kuitenkin vuosien treenaus salilla, joten loppukeväästä toivottavasti jo takaisin geimeissä 😀

  8. Hei, voiko siun treeniohjelmaa toteuttaa kotisalilla? Käytössä tanko + kiekkoja, yksi monitoimi härpäke sekä käsipainot. Kiinnostusta löytyisi, mutta tällä hetkelle käytössä vain tuo oma luola.

    • Heippa Anni! Ohjelma on suunniteltu sellaiseksi, että sitä pystyy yleisillä saleilla tai hyvin varustelluilla työpaikka- tms. saleilla toteuttamaan. Jos kotisali on kovin suppea, niin joitakin liikkeitä joutuu hieman soveltamaan. Tähän saa toki tarvittaessa apuja 🙂

    • Moikka Anni! Periaatteessa se on mahdollista, mutta valmennus itsessään ei sisällä kasvisruokavaliota.

  9. Heippa! Kiinnostusta löytyisi tuohon ohjelmaan, mimmonen toi ruokavalio on, sopiiko se kasvissyöjälle? Ei tuu syötyä lihaa, kanaa tai kalaa 😀

    • Moikkis Marianne! 🙂 Ruokavaliot sisältävät näitä raaka-aineita, joten sellaisenaan ne eivät sovi kasvissyöjälle.

  10. Moi! Mikä on ns. ikäraja tähän treeniohjelmaan, tai mitä itse ajattelet järkeväksi iäksi?

    • Moikkis! Varsinaista ikäärajaa ei ole, kunhan on sen ikäinen että pääsee käymään salilla ja on jo treenitaustaa pohjalla 🙂

  11. Tää kuulostaa liiian hyvältä, tällasta ohjelmaa oon katellut monista paikoista ja nyt sä sen teit, jes!!
    Sen.verran haluun kysyä ruokavaliosta, onko kuinka tiukka? Imetän vielä, mutta olen aloittanut treenaamisen taas synnytyksen jälkeen. Syön puhdasta ruokaa monipuolisesti nyt riittävästi ettei maidontulo ole loppunut.

    • Ihan mahtavaa!! Kohta mennään!! Ruokavaliossa syödään ennen kaikkea monipuolisesti ja riittävästi niin että kehitystä pääsee tapahtumaan! 💪😊👊 ja vaihtoehtoja on runsaasti!

  12. Hei!

    Onko ohjelmassa tarkoitus olla plussakaloreilla ja kasvattaa lihasta, vai vaan syödä kulutuksen mukaan ja muokata kroppaa? 🙂 entä aerobisen määrä? Käyn ryhmäliikunnoissa ja olisi kiva jättää pari jumppaa viikko-ohjelmiin. Kiitos etukäteen vastauksesta! 🙂

    • Hei A! Tarkoitus on kasvattaa lihasta ja syödä sitä tukien 🙂 mitään överibulkkia ei kuitenkaan vedetä. Ohjelman treenien lisäksi voi halutessaan tehdä aerobista tai muuta vastaavaa liikuntaa pari kertaa viikossa 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 96
Tykkää jutusta