Loistavaa asiaa treenimimmeille ja kahden minuutin ateria!

proteiini-pannukakku-resepti

Ai että! Nyt on paljon hyviä juttuja tiedossa ja loistavia uutisia! Tänään porhalsin kiireisenä kotiin kurniva nälkä masussa. Kurkkasin kaappiin ja annoin mulkoilevia katseita naamani edessä oleville kaurahiutaleille. Eih. Ei vaan yhtään tehnyt mieli vetäistä naamariin kirjaimellisesti taas kauraa. Vaikka puuro kuuluukin säännöllisesti ruokailuihini joskus siitäkin vain voi saada tarpeeksensa. No mutta, onneksi tämä tarina ei loppunut onnettomasti naama irvessä kaurahiutaleiden mussuttamiseen vaan saikin yllättävän käänteen.

Se mistä olin kotiin porhaltanut, oli nimittäin posti. Ja postin mukanahan tuli tämän päivän ja varmasti monien muidenkin päivien pelastus! 2 minuutin proteiinipannarit! Voiko ihanampaa asiaa ollakaan, kuin nälkäisenä muistaa tilanneensa Shake-N-Make-pannareita!

Proteiini-Pannukakku-Ohje

Jos tässä vaiheessa rapsutat päätäsi miettien, että mitähän nuo ovat, niin ei hätää! En minäkään ennen näistä tiennyt! Mutta hyvä, että tiedän nyt ja aion kyllä kaikille nälkäisille proteiininkaipuisille mimmeille ja miksipä ei kundeillekin tästä kertoa. Pannarit valmistuivat valehtelematta muutamassa minuutissa ja maistuivat kuin oikeille pannareille. Siis niille, joiden päälle laitetaan hilloa ja kermavaahtoa, nam! Näitä aion aivan varmasti tehdä myös kesällä lettukestien merkeissä – yhtä herkullinen mutta terveellisempi vaihtoehto perusletuille!

1. Sekoita sheikkerissä desi pannarijauhoa ja 150ml vettä.

2. Paista pannulla.

3. Valmista!proteiiniletutproteiinipannukakku-ohje

pannukakkuresepti
Päällä vadelmia ja Lean Protein:sta tehty kastike

Pienet ennakkoluulot itseasiassa oli purkkia tilaillessani nimittäin kauhun kokemuksia löytyy sellaisista kaupan valmiista lettumixeistä. Tämä puupeukalo osti kerran rapsakat letut silmissä kiiluen sellaisen pussin ja lopputuloksena oli Oltermanni-juustoa! Jes! Ei ihan nappiin kyllä mennyt. Ei auttanut vaikka mitä teki! Lettuja niistä ei saanut tekemälläkään, leivänpäällisiä kyllä. 

No mutta tämän kanssa ei todellakaan ollut samaa ongelmaa! Pannareiden valmistaminen oli superhelppoa! Kunhan lisäsi vain veden ja taikina oli valmista! Ja ainiin, nämä ovat gluteenittomia!

Mistä tätä proteiinintäyteistä herkkua sitten saa? No TÄÄLTÄ! Ja on vielä mukavasti alennuksessa.

Koska Fitnesstukulla oli monet naisten lisäravinteet alennuksessa (ovat vielä nytkin), tilasin alennuksella myös niitä hyvänmakuisia proteiinipatukoita, joita arvoin joulukalenterissa lukijoille. Nämä ovat niitä, jotka maistuvat ihan Susu-paloilta (makuna brownie-crisp-toffee). TÄSTÄ pääset patukoihin.

ida-jemina-alennuskoodi-fitnesstukku

proteiinipatukka-fitnesstukku

Fitnesstukku-Ida-Jemina
Urhokin oli tyytyväinen postin tuomisiin ja tyhjä pahvipaketti sai äkkiä kyytiä!

Mutta ne hyvät uutiset eivät vielä loppuneet tähän! Nimittäin kaikista normaalihintaisista naisten lisäravinteista sain teille lukijoille tarjottavaksi eksklusiivisen alekoodin! Koodi on voimassa vain viikon, joten nyt kannattaa toimia! Monet tuotteet ovat hyvissä alennuksissa juuri nyt ja jos eivät ole niin nyt saat niistäkin 15% alen käyttämällä koodia JEMINA15. Koodi on voimassa rajoitetun ajan (23.4. asti)! Tilaamaan pääset TÄÄLTÄ.

300x250_idajemina_15off_ready

Itse tilasin alennuksista myös tyttöjen lisäravinnepaketin, jossa tuli nopeavaikutteinen tehonlisääjä, proteiinijauhe ja sokeriton aminohappolisä. Olenkin aiemmin kirjoittanut, mikä on mielestäni se tärkein lisäravinne tuloksia tavoitellessa ja sehän on tietysti proteiinijauhe, jota nautin aina treenin jälkeen palkkarissa. Lean Protein on miellyttävän makuinen ja vatsaystävällinen vaihtoehto. Pistin sitä itseasiassa pannareiden päälle kastikkeeksi sekoittamalla pienen määrän vettä jauheen kanssa ja nam tuli hyvää! Aminohapot taas auttavat suojaamaan lihaksia treenin aikana, joten niitä kannattaa myös olla koneessa. Tuota tehonlisääjää en ole aiemmin testannutkaan, mutta nyt se pääsee ennen treeniä huiviin!

proteiinipannari

Sellaisia kivoja juttuja tänään! Erityisen iso peukku herkullisille ja NOPEILLE proteiinipannareille sekä tosi kiva, että te saatte tuon eksklusiivisen alekoodin käyttöönne! Muista, että JEMINA15 on voimassa vain 23.4. asti ja naisten lisäravinteita voit katsoa täältä.

Ida Jemina

17 vastausta artikkeliin “Loistavaa asiaa treenimimmeille ja kahden minuutin ateria!”

    • Tuo on itseasiassa mekko:) vuosia vanha, mutta taitaa olla hm:stä:)

  1. Eiiiih. Just tein ison tilauksen kyseiseltä firmalta. Ehkä silti pakko tota pannari-ainesta tilaa, oli ne Walde Martin kastikkeetki halpoja 😮
    Äh….

    • Nii ja tietty tuotteet jotka juuri tilasin, ovat nyt huimassa alessa 🙁 Hitto !

    • No voih! Pannaripurkkia voin kyllä ehdottomasti suositella kokeilemaan, nams:)

  2. Mistäköhän kaikesta tällainen pannarimix-jauhe koostuu? Minua meinaa aina hirvittää se että mistä kaikesta lisäaineista nää kaikki valmis pannari ja vanukas jauhot lopulta on valmistettu

    • Moips Satu! Tässä ei onneksi ole mitään hirvittävää:) Pääasiassa erittäin laadukasta proteiinia ja gluteenitonta venhätärkkelystä. Käytetyt ainesosat löytyvät Fitnesstukun sivuilta tuotteen kohdalta.

  3. Teksti ja linkit sai taas harhailemaan Fitnesstukun sivuille, niin paljon olis kaikkea mitä ”tarttee” 😀

    Vastaavia pannariaineksia löytyy muuten jo monelta merkiltä ja onkohan se nyt Fastin versio, mitä saa jo varmaan jokaisesta isommasta ruokakaupastakin! Itsellä Fitnessgurun pannari mix, ja hyviä pannareita tulee! Maku huomattavasti parempi kuin pari vuotta sitten ostamassani pannari jauheessa, ehkä noi on kokenut tässä muutaman vuoden aikana kunnon muodonmuutoksen! Ja hyvä niin 🙂

    • Jes! Totta! Tuntuu että useammassakin suhteessa lisäravinteiden tuotekehitys mennyt eteenpäin 🙂 Nää pannarit voittaa kyllä ne vuosien takaiset lettumixit mennen tullen! 🙂

  4. Hei ootko jo testannut tuota ”treenibuusteria”? Jos olet niin saiko sillä lisä tehoa treeniin? 🙂 Harkitsen tässä juurikin kyseisen tuotteen ostoa niin olisi kiva kuulla vähän mielipidettä siitä 🙂

    • Moikka Jenni! En ole vielä päässyt testaamaan!

  5. miten käytät tuota lean proteinia ja amino bcca:ta ? mitä makuja suosittelisit?
    esim jos käyn aamulenkin klo yhdeksän, syön aamupalan, menen salille (tai teen muuta ja syön ensin päivällisen ja sitten menen) jonka jälkeen odottelen illalliseen ja iltapalaan niin missä välissä näitä olisi hyvä ottaa ? minulle suositeltiin kyseisiä tuotteita mutta enpä tuolloin muistanut kysellä tarkemmin.. kiitos avusta etukäteen!

    • Moikka Tuula! Lean proteinia käytän heti treenin jälkeen palautusjuomana. Aminoita taas käytän suojaamaan lihaksia ennen treeniä tai treenin aikana 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta