Legday PHAT-style

Perjantaina oli lempparipäivä salilla elikäs mikäs muukaan kuin jalkapäivä!! Vaihdoin tällä viikolla saliohjelman kaksjakosesta PHATiin, jota on tullut ennenkin testailtua. PHAT on Layne Nortonin lanseeraama 2+3 treenijako, jossa treenataan ensin voimapainotteisesti yläkroppa ja jalat. Kolmena muuna treenipäivänä taas tehdään kroppa toisen kerran läpi kolmijakoisesti pidemmillä sarjoilla ja tarkemmalla tuntumalla. Nyt on siis takana voimatreenit yläkropasta ja jaloista ja voin sanoa, että tuntuu!

Tästä treenistä en saanut kuvia mutta tässä kuvaa menneeltä treenikerralta.
 


Ennen jalkatreeniä lämmittelen aina ensin kuntopyörällä. Polvivamman takia teen reisikoukistukset kyykkyjä ja muita liikkeitä ennen, jotta takareidet saataisiin lämpimiksi ja tukemaan polvia paremmin.

Mukavaa sunnuntaita kaikille! 🙂

Ida Jemina

4 vastausta artikkeliin “Legday PHAT-style”

  1. Oot ihanan positiivinen ja aivan mielettömässä kunnossa, todella inspiroivaa allekirjoittaneen kaltaiselle vasta hetki sitten salitreenin aloittaneelle! 🙂 Kyllähän sitä tuloksia näkyy jo 3 kuukauden aktiivisen käynnin jälkeen, mutta kyllä tähän kroppaan vielä paljon enemmän lihasta mahtuu. 😉

    http://fashiontipsy.blogspot.fi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta