Latausviikko käyntiin! Mitä se tarkoittaa?

sis. mainoslinkkejä

haukkari-fitnesstukku

Hei kaverit! Kiirettä pitää mutta fiilis on aivan loistava, toivottavasti myös siellä! Tämän viikon ajan käynnissä on latausviikko, mikä tarkoittaa huikeita tarjouksia sadoista urheilutuotteista! Mielettömästi eri merkkejä, lisäravinteita, treenivaatteita ja varusteita on vielä nämä neljä viimeistä päivää alennuksessa!

Katsoin nuo läpi ja tästä pääset mielestäni kolmeen parhaimpaan diiliin:

-> Kategoria 1 – vähintään -20% ale! Tässä kategoriassa on älyttömästi hyviä tuotteita mitä parhaalla hinta-laatusuhteella, joten se kannattaa ensimmäiseksi tsekata. Alennuksessa ovat mm. omat luottotuotteet, kuten hera (vain 9,99e /pussi), kreatiini (-30% ale) ja malto (-20%).

-> Kategoria 2 – vähintään -20% ale! Suosikkini ovat ehdottomasti parhaimman makuinen aminohappojauhe ja kunnon potkun persuksille antava treenilaturi.

-> Kategoria 3 – Training Gear – vähintään -20% ale! Aivan pränikät treenivaatteet, joista sain nämä päälläni olevat vaatteet. Tuo alempana näkyvä huppari on todella laadukkaan ja ryhdikkään oloinen sekä sisäpuolelta ihanan pehmeä. Korallin värinen toppi taas on täydellisen löysä ja edessä on painatus ”Get Fit, Stay Fit”. Paitaan sopi hyvin harmaat trikoot, joissa oli korallin värillä tuo sama teksti lahkeessa ja kaksi raitaa toisessa lahkeessa.

fitnesstukku-housut-ja-toppi-latausviikko
Kaikki nämä ovat siis nyt vielä neljä päivää alessa. Huppari löytyy täältä, toppi täältä ja trikoot täältä. Mallistoon kuuluu myös eri väreillä noita samoja vaatteita.

fitnesstukku-get-fit-stay-fit-IDA
Tämä oli vain pintaraapaisu hullusta viikosta, mutta nämä olivat omat suosikkini. Kannattaa toki katsoa mitä kaikkea muuta ja tarpeellista aleista voi löytyä.

latausviikko
Edellisessä postauksessa: Kuinka lämmitellä? Näin sen teen!

Ida Jemina

15 vastausta artikkeliin “Latausviikko käyntiin! Mitä se tarkoittaa?”

  1. Moi!
    Mitä mieltä olet mct-öljystä? Käytätkö itse ja jos käytät, niin missä ja mitä hyötyä siitä koet saavasi? Sulla on aina niin ammattimaisen oloisia postauksia eri ruoka-aineista, niin ajattelin, että sultahan löytyy tähänkin napakka vastaus, ku jotku vannoo öljyn nimeen ja joidenkin mielestä se on ihan täyttä skeidaa 😊

    • Heippa, noista ruoka-asioista on ihmisillä aina mielipiteitä puolesta ja vastaan. Kannattaa ennemmin miettiä, mitä mieltä itse olet ja mahdollisesti kokeilla sen sopivuutta. Muiden on vaikea sanoa puolestasi, varsinkin kun et yhtään avaa esim. kuinka paljon liikut ja mikä on muu ruokavaliosi.

    • Moikka Erika! Ihan niin kuin minkä tahansa yksittäisen ruoka-aineen kohdalla ei mct-öljyä kannata yksiselitteisesti demonisoida taikka ylistää. Mct-öljy on ihan kelpo elintarvike ja sitä voi hyödyntää ruokavaliossaan muiden monipuolisten rasvanlähteiden ohella. Ne ovat keskipitkiä rasvahappoja, jotka metabolisoituvat nopeammin kuin pitkäketjuiset rasvat ja näin mct-öljystä saa energiaa nopealla aikataululla käyttöön. Demonisointi johtunee mct-öljyn tyydyttyneestä rasvasta, mutta sitäkin tarvitaan jossain määrin. Toisaalta ylistäminen liittynee noihin imeytymisominaisuuksiin ja sitä kautta mahdollisesti saataviin hyötyihin 🙂

  2. Heips! Oon nyt kolmatta viikkoa tekemässä sun UBB-ohjelmaa, mulla tuli mieleen että olisiko maastavetoa mahdollista korvata jollain liikkeellä? Esim. Suorin jaloin mavella, tai mahdollisesti jollain muulla? Mulla kun tanko kolisee niin ilkeesti sääriin, etenkin kun pistää enempi rautaa. Keskittyminen menee siihen, että yrittää jotenkin säästää sääriä ja samalla säilyttää oikean tekniikan… Oon ehkä vähän nynny mutta en saa liikkeestä irti sitä mitä haluaisin 😀 muuten ohjelma on ollut todella hyvä, pakarat on saanu uutta ärsykettä! 🙂

    • Moikka Ansu! Loistavaa, että UBB-treenit maistuu ja pakarat kiittää! 🙂 Jos saat suorinjaloin maastavedolla treenin sujuvammin ja paremmin menemään perille, niin ehdottomasti voit tehdä sitä 🙂 Kovia treenejä! 🙂

    • On, niiden laitosta on toivepostaus tekeillä 🙂

  3. Hei mistä nykyään tilaat sun hampaiden valkaisu liuskat? Vanhemmassa postauksessasi oli se linkki mutta ei jostain syystä toimi enää :-/
    Kivoja treenivaatteita voisin käydä klikkailemassa omaankin käyttöön!

    • Ei muuta kuin varastot täyteen, kun halvalla saa 🙂

  4. Hei! Haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää, että mitä mieltä olet FitFarmin valmennuksista esim. Bikini challengesta? Mulla on suurena ongelmana se, ettei tulokset mahda näkyä. Olisiko tämä 10vk valmennus mielestäsi varteenotettava? Ohjelman mukana tulee ruokavalio, joka tilanteessani tulosten kannalta varmaankin olisi hyvä. En siis ole ylipainoinen, vaan pikemminkin normaali-& alipainoinen. 🙂

    • Moikka Riitta! En ota kantaa FitFarmin valmennuksiin 🙂

  5. Moikka:) Nyt ihan postauksen aiheesta poiketen kysyisin yhden kysymyksen. Eli miks fitness ihmiset syö leivän sijasta maissi-/tai riisikakkuja? Olen luullut, että ruis-tai täysjyväleivät olisi terveellisiä ja laihdutusystävällisiä, mutta eikö olekaan? 😁 Monesti, kun kuulee, että leipää leimataan fitness porukoissa epäterveelliseksi!?

Vastaa käyttäjälle Mainio liikevinkki olkapäille! Oletko koskaan testannut tätä? | Ida Jemina Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta