KYSYMYS-VASTAUS-VIDEO!

Sis. mainoslinkkejä

Huiii! Huikee määrä kysymyksiä saapui KYSY-postaukseen! Kiitos niistä! Nyt aletaan vastailemaan mitä moninaisimpiin kysymyksiin. Tänään kurkataan vähän pintaa syvemmälle ja käsitellään muun muassa seuraavia aiheita:

Kysymyksia ja vastauksia
99-Toppi / 99-Sweatpants

Kuinka usein bulkkaat ja dieettaat?

Kuinka monta lepopäivää sinulla on viikossa?

Paljonko aerobista teet dieetillä ja offilla?

Mitä syöt aamiaiseksi?

Mitä unelmia sinulla on?

Paljonko nukut yössä?

Mitkä ovat sinun lempibändejäsi?

Mikä on parasta bloggaamisessa?

Yms yms yms…

Mukavia katseluhetkiä!

Edellisessä postauksessa: Mikä on paras liike alavatsalle ja mikä pakaroille?

Ida Jemina

35 vastausta artikkeliin “KYSYMYS-VASTAUS-VIDEO!”

  1. Mukava, kun olet alkanut videoita myös tekemään ja toivottavasti jatkossa myös tulee tasaiseen tahtiin 🙂
    Mukavan kuuloinen ääni sinulla, selkeää puhetta 🙂

    • Kiitos kovasti 🙂 näitä on ihan hauska tehdä, joten ehdottomasti on tulossa lisää jos porukka jaksaa meikäläisen turinoita kuunnella 🙂

  2. Hauskoja ja vitsin hyviä nää siun viedot!!! <3 Peukut pystyyyn! Tällaisia kaikkia vaan lisää, varsinkin treeeniliike vinkkejä videoilla olisi hyviä 😉 Olisi muuten kiva sellainen tehokas kotitreeni video 😉 Jossa tulis hiki pintaan 😉 Sellainen n. 20 min treeni.

    • Kiitos lissu 🙂 ja jes kiitos pystypeukaloista 🙂 hei tsekkaapas tämä postaus. Siellä ohjeet ja video tehokkaaseen kotitreeniin 🙂

  3. Moi, tuossa videolla puhuttiin hampaiden valkaisusta. Minkä merkkisiä valkaisuliuskoja käytät? Onko sulle tullut jotain sivuvaikutuksia (vihlontaa tms.) noiden käytöstä?

  4. Kiitos! Tosi kiva ku vastaat kysymyksiin 🙂
    Tässä tulis jonon jatkoks vielä yksi.
    Mitä mahdollisesti tekee väärin jos treenieissä ei näy kehitystä 3-4 kuukauden treenaamisella?
    Mukavaa viikkoa!

    • Ja vielä yksi lisää 😀
      Suositko samanlaista puuro, jogurtti -aamiaista myös ennen aamutreenejä?

    • Moikka Andi! Ensimmäisenä lähtisin tsekkaamaan ruokavalion, saatko tarpeeksi ravinteita, jotta kroppa pääsee kehittymään? Treenien puolesta kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että liikkeet menevät perille kohdelihakseen. Jos suoritustekniikat ovat kunnossa, painoa voi lähteä kasvattamaan, jotta lihas saa tarpeeksi työstettävää.

      Jos treenaan kovin aikaisin aamulla vedän naamariin heraproteiinia tai aminohappojuoman ja nautin kunnon aamupalan vasta tämän jälkeen.

      Mukavaa viikkoa sullekin! 🙂

  5. Jee, seuraavaa osaa odotellessa! Pari kyssäriä vielä tähän: Haaveilet muutosta ulkomaille, estääkö jokin vai eikö ajankohta tunnu oikealta? Ja välidieetin kalorivaje vähintään? mukavaa viikkoa! 🙂

    • Kiva kiva 🙂 Haluaisin jossain vaiheessa taas tuonne usaan muuttaa, niin siinä on omat byrokratiansa miksi homma ei ihan sormia napsauttamalla onnistu. Mutta never say never, mikään hengenhätä muuttamisen suhteen ei ole 🙂 Yli viidensadan miinuksilla voi kepeästi olla 🙂

  6. Uuusi lukija ilmottautuu! ’Löysin’ tän sun blogin vasta pari päivää sitten ja tykkään, tykkään, tykkään! Asiaa suht paljon ja sopivasti huumoriakin ripottelet sinne tänne, tulee hyvä mieli lueskellessa. 🙂 Oletko huomannut kun olet leikellyt videota, se pätkii kauheesti? Tietenkin editointikin kehittyy kokemuksen myötä, ymmärtääkseni et hirveesti ole vielä videoita tehnyt(?).

    • Jes kiva kun löysit tänne ja tervetuloa! 🙂 Mahtavaa, että pidät jutuista! Jep, kolmas video vasta kyseessä ja kehittymistä riittää varmasti kaikilla osa-alueilla 🙂

  7. Vitsit oot kyllä aivan ihanan oloinen tyyppi <3 Tekstien perusteella sen jo huomaa, mutta liikkuvassa kuvassa saa jotenkin ihan erilaisen kuvan vielä ja meinaan positiivisesti 🙂 Tuo vaalea tukka muuten pukee sua ihan nappiin! Vau.

    • No voi vitsit kiitos<3 ja kiitos tukkakehuista, vieläkin totuttelen tähän uuteen väriin niin kiva kuulla jos se sopii 🙂

    • 🙂 Kiitos paljon, erittäin mukava kuulla että pidit!

  8. Nää sun videot on kyllä piristäviä ja oot tosi luonnollisen olonen kameran takana! Tykkään tosi paljon! Ois kiva jos tekisit joskus sun treenistä videon, kotona tai salilla! 🙂

    • Kiitos Marianne K! 🙂 Videoita on varmasti tulossa jatkossa lisää monista eri jutuista, joten stay tuned 🙂

  9. Asioista poiketen, muistatko minkä kokonen se sun better bodieksen vyö on? Antais vähän osviittaa siihen mikä ittelle ois hyvä 🙂

    • Moikka Miia! Se on xs 🙂 tykkään siitä kun sitä saa portaattomasti säädettyä 🙂

  10. Jes sun videol oli mun kyssäri tai sitten se oli jonkun toisen mut samat tekstit oli 😀

  11. Tosi hyvä ja mielenkiintoinen video, oot myös ihan älyttömän kaunis! 🙂
    Haluisin vielä kysyä, että onko mahdollista olla samaan aikaan ns. dieetillä, mutta polttamatta kamalasti lihasta? Jos ohjelmaan kuuluu 4 salitreeniä joihin kahteen sisältyy HIIT ja yksi niistä kuntopiiri/aerobipainotteinen, voiko silti pitää ns. lihasmassan ennallaan? 🙂 En tiedä ootko tähän kysymykseen jo vastannut, muistan vain postauksen jossa kerroit että lihasta ei voi kasvattaa samaan aikaan kun dieettaa.. (?)
    Lisää tälläisiä postauksia, tykkäsin tosi paljon! 🙂

    • Moikka Julia! Kiitos kovasti kauniista sanoista 🙂 Kyllä voit vähentää rasvamassan määrää dieettaamalla ilman massiivista lihaskatoa. Jo olemassa olevaa lihasmassaa on mahdollista säilyttää melko tehokkaasti, vaikka uuden lihaskudoksen muodostamiseen ei kalorivajeella kanavoidukaan energiaa. Tärkeimmät pointit onnistuneeseen dieettiin lihasmassaa säästäen ovat riittävän maltillinen painonpudotustahti eli ei liian alhaista energiamäärää, riittävä määrä kovaa lihaskuntotreeniä, kuten salitreeniä, ja sopivan korkea proteiininsaanti ruokavaliosta dieetin aikana 🙂

  12. Tykkään juosta pidempää matkaa, mutta samalla käyn myös salilla. Onko tässä hommassa mitään järkee, jos käyn salilla treenaamassa about 3-4 krt viikkoon ja lenkkejä tulee kuitenkin noin 2-3 per viikko? Lenkit ovat siis pituudeltaan 10-18 kilsaa yleensä. Jos lihasten kasvaminen on mahdotonta, niin onko toivoa saada kroppaa kuitenkin kiinteemmäksi? Tiedän, että jos oisin fiksu jättäsin toisen, mutta kun tykkään molemmista ja haluan tehdä molempia 😀

    • Moikka Viivi! Ehdottomasti on mahdollista ainakin kiinteytyä, sillä runsaan liikunnan myötä korkealle kohoava kulutus voi johtaa rasvan palamiseen. Toki myös lihaskasvua voi tapahtua, mikäli saat syötyä riittävän paljon ja salitreenit ovat tarpeeksi kovatehoisia 🙂

  13. Kivoja nämä videot! Olisi mukavaa, jos videot olisi vähän yhtäjaksoisempia mitä nyt. Ei niin leikeltyjä, vaikka leikkaukset on onnistunu todella hyvin! Ei haittaa, vaikkei ihan putkeen meniskään. Rennommat ja ei-niin-huolitellut videotkin käy mainiosti 🙂

    • Moikka Elisa! Kiva, että tykkäät! Varmasti tässä hommassa kehittyy vielä, tekemällä oppii 🙂

    • Kiitoksia! Siellä joku ymmärtää musiikin päälle 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta