KUMINAUHATREENI PAKAROILLE LÄHTEE TÄSTÄ!

*Sisältää mainoslinkkejä

Noniin tätä on toivottu niin perkuleesti, että pistetääs se nyt samantien ilmoille! Kuminauhatreeni pakaroille lähtee tästä!

Ensinnäkin tarvitset kuminauhan, joka on superkätsy tämäntyyppisiin treeneihin ja muihinkin kotitreeneihin. On kuule sellainen polte kannikoissa että! Vaihtoehtona on käyttää kevyttä kuminauhaa, medium kuminauhaa tai hard kuminauhaa. Tähän treeniin suosittelen ensisijaisesti kevyttä tai mediumia.

Työtä tehdään 30 sekuntia putkeen, jonka jälkeen pidetään pikku breikki ja siirrytään seuraavaan liikkeeseen. Kierroksia voit tehdä valitsemasi määrän. Jos liike tehdään yhdellä jalalla, kuten pakarapotku, tee kumpaakin puolta 30 sekuntia. Huom, voit muokata työskentelyaikoja oman kuntotasosi ja kuminauhan antaman vastuksenkin mukaan.

1. TÄPÄYTYKSET SIVULLE


Täp täp täp! Täpäytä jalkoja vuoron perään sivulta sivulla. Astu aina välissä keskelle.

2. LUISTELIJAKÄVELY ETEEN-TAAKSE


Luistelussa potkaistaan vauhtia aina etuviistoon, ei suoraan eteenpäin. Niin tehdään nyt myös tässä. Askella leveästi oikealle etuviistoon, tuo toinen jalka viereen ja askella sitten toisella jalalla vasemmalle etuviistoon. Kävele näin muutama askel eteenpäin ja lähde sieltä peruuttamaan takaisin samaan malliin. Pidä koko ajan polvet koukussa pysyen alhaalla.

3. HAARAHYPPY MATALASTI


Pyri pysymään koko ajan alhaalla, niin että tunnet reisissä mukavan poltteen. Hyppää matalasti haara-asentoon ja takaisin.

4. PAKARAPOTKU TAAKSE


Nice! Nojaa esim. sohvaa vasten ja tee pakarapotkut taakse jalka kerrallaan.

5. GLUTE BRIDGE AUKI-KIINNI

Ylös
Auki
Kiinni -jonka jälkeen alas

Pidä asento hieman kapeampana kuin normaalisti glute bridgessä ja ojenna lantio ylös. Yläasennossa avaa jalat, tuo ne takaisin yhteen ja laskeudu alas. Tässä on yksi toisto.

6. HIISSAUSKYYKKY


Ai että polttaa polttaa! Ota leveähkö haara-asento, kyykkää alas ja tee ala-asennossa kolme pientä pumppaavaa toistoa. Nouse vasta sitten kokonaan ylös.

7. LOITONNUS KYLJELTÄÄN


Asetu kylkiasentoon ja vie jalat koukkuun yhteen. Avaa jalat nostamalla ylimmäistä jalkaa eli tekemällä loitonnus. Muista tehdä molemmat puolet.

8. PAKARAPOTKU KONTILLAAN


Loppuun vielä oikein kunnon poltteet pakarapotkulla kontiltaan. Pitämällä jalan koukussa koko liikkeen ajan saat rasituksen menemään enemmän pakaroille takareisien sijaan.

Ei kun nautinnollisia treenejä murut! Ja hei! Olethan huomannut, että valmennukseni Strong and Curvy sekä Advanced pamahtivat juuri alennukseen! Niistä on tykätty ihan mielettömästi, joten jos et vielä ole mukana, tilaa mitä pikimmiten! Pääset heti tulisten treenien ja ihan mahtavan meiningin kimppuun ;O Näitä aleja ei usein ole, joten kannattaa käyttää tilaisuus todellakin nyt hyväksi! Strong and Curvyyn pääset tutustumaan TÄSTÄ ja Advancediin TÄSTÄ!

Toppi TÄÄLTÄ / Trikoot TÄÄLTÄ / Kengät TÄÄLTÄ

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: MISTÄ ME RIIDELLÄÄN?

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
ja Instagramissa: @idajemina 

<3

Ida Jemina

14 vastausta artikkeliin “KUMINAUHATREENI PAKAROILLE LÄHTEE TÄSTÄ!”

  1. Moikka! Kiitos treeni-ideoista! Onko sinulla käytössä yksi ja sama kuminauha koko treenin ajan? Itse kammoan aina että kuminauha katkeaisi, vaikka taitaa olla turha pelko 😁 osaatko suositella hyviä nauhoja?

    • Moikka Hanna ja anytime!😊💪 kyllä! Pidin samaa vastusnauhaa koko treenin ja tässä kevyt nauha käytössä. Kaikki kolme eri vastusta kyllä löytyy mutta eniten tulee käytettyä kevyttä ja mediumia 😊 mulla ei onneksi ole päässyt katkeilemaan, mutta ymmärrän hyvin! Ne sellaiset vanhat ruskeat paksut nauhat katkeili aina ennen 😅

  2. Hei, kiitos aivan mahtavasta blogistasi👍🏻. Olen tällainen kotikuntoilija joka asuu kaukana kuntosaleista metsän keskellä. On aina tosi jees jos saa ideoita treenaamiseen kotona, luonnossa yms. Harmittaa kun ei säännöllisesti voi käyttää kuntosalien upeita laitteita mutta onneksi kotona jotain puntteja ja tankoja löytyy. Eniten pidän juurikin yksinkertaisista ja tehokkaista liikkeistä kotikuvioissa kuten tämä kuminauhajuttu.

    • Moi Elina ja kiitos itsellesi ihanasta kommentista!🤗 On aina ihan superkiva kuulla jos postauksista on ollut iloa ja hyötyä koska teille näitä just teen!😊👊❤️

  3. Yksi kysymys: Vaatiiko sun valmennukset kuntosalikäyntiä jotka nyt Alessa? Eli onnistuuko pelkällä kotitreenillä?

    • Moikka Elina! Saliohjelmat on kyseessä eli sitä tarvitaan! 🙂

  4. Heippa!
    Mua kiinnostaisi tuo Strong and Curvy -valmennus, mutta aika toki rajallista kolmivuorotyötä tekevänä perheenäitinä. Eli kiinnostaisi tietää, kuinka monta kertaa viikossa se edellyttää salilla käymistä ja onko muuten kuinka aikaavievä valmennus? 🙂

    • Moikka! Ymmärrän hyvin! Strong and Curvyssa treenataan 4 kertaa viikossa salilla 🙂 Jos aika on tiukilla voit hyvin tehdä myös 3 treeniä viikkoon ja jatkaa seuraavalla viikolla siitä treenistä mihin jäit. Näin treenikierto vain pitenee ja pääset hyödyntämään kaikkia treenejä! 😊👌💪

  5. tarpeeseen tulee ensi viikolla Mallorcalle kuminauha mukaan.eiksvaan?paras matkattreeni väline.uusia ideoita esim kävely matalalla ennen tehnyt suorana.hypyt kiva sykeidea.kiitos.

    • Oh yes!! Todellakin matkalle kuminauha mukaan, kätsyä! Ihanaa että pääset Mallorcalle! 😍🙌🏼 Mulla tulossa myös tänä keväänä reissu taas pitkästä aikaa sinne 🙂

  6. Hei! Mulla olisi myös kysymys koskien tuota Strong and Curvya: eli minkätyyppinen valmennusjakso se on, onko kyseessä 8viikon spurtti, vai voiko tuolla ohjelmalla treenata jatkossakin ympäri vuoden esim. vastuksia vaan lisäten? Mulla on mielessä parin vuoden maltillinen bulkkijakso, jotta laihaan kroppaan saadaan lihasta. Mietin että onko Strong and Curvyn sisältö aina sama, kannattaako se ostaa aina uudelleen, vai miten tuon 8viikon jälkeen tulisi edetä? Eli jos hakee pitkäaikaista valmennusohjelmaa, mitkä ovat vaihtoehdot siihen?

    • Moi Sini! Erinomainen kysymys! Saat treeniohjelmat ja ruokaohjelman tallennettua itsellesi joten niitä pystyy sen puolesta hyödyntämään aina. 8 viikon jälkeen kannattaa kevennellä hetki (johon annan ohjeet) ja tämän jälkeen ehdottomasti siirtyä Advancediin. Molempia ohjelmia pystyy myös noudattamaan pidempään niin pitkään kun progressio-ohjeiden mukaista nousujohteista tekemistä pystyy pitäämään yllä. Joten ehdottomasti mukaan! Sulla on ihan täydellinen tavoite ja tuut ihan varmasti saamaan huikeaa kehitystä!😍💪🔥

  7. Moi! Pystyykö valmennusta tekemään kotona jos löytyy: levytanko, eri painoisia painoja, käsipainoja, penkki, kahvakuulia..oikeastaan kaikkea muita paitsi kuntosalilta löytyviä laitteita. Crosstraineri löytyy myös!

    kiitos!

    • Moikka Anu! Sun välineistöllä pääsee kyllä todella pitkälle mutta valitettavasti tämän ohjelman täysipainoiseen suorittamiseen tarvitaan myös jonkun verran kuntosalivälineistöä, kuten taljoja yms.🔥

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 66
Tykkää jutusta