KOKONAINEN OLKAPÄÄTREENI KÄSIPAINOILLA

Alright! Aika laittaa pökköä pesään eli treenivinkkejä kehiin! Tällä kertaa luvassa on kokonainen olkapäätreeni, jonka voi suorittaa ainoastaan käsipainoja aka hantteleita 😉 käyttäen (tsekkaa postaus: TREENAAJAN SANAKIRJA – TIESITKÖ NÄMÄ 20 SANAA?).

Mutta mitä tässä märehtimään! Eiköhän käydä liikkeiden kimppuun! Viisi liikettä – osa kokonaisvaltaisempia, osa eristävämpiä. Treenin päätteeksi koko olkapäät on jumpattu.

OLKAPÄÄTREENI KÄSIPAINOILLA

1. HANG CLEAN AND PRESS 


Yksi ehdoton suosikkini olkapäiden kasvattamiseen. Liikkeessä yhdistyy rinnalleveto ja siihen perään pystypunnerrus. Katso demo tästä postauksesta: Tämä on mielestäni paras ja tehokkain olkapääliike. (8 toistoa, 4 sarjaa)

2. PYSTYPUNNERRUS YHDELLÄ KÄDELLÄ VINOTTAIN


Törkyhyvä etenkin sivuolkapäälle! Tämäkin on yksi suosikkiliikkeistäni! (10 toistoa, 4 sarjaa / puoli)

3. VIPARIT VINOTTAIN


Edelleen jatketaan vinolla linjalla, jolloin liikekulma poikkeaa normaalista vipariasennosta. Ota kiinni jostakin ja nojaa toiseen suuntaan. Käsivarsi kannattaa pitää liikkeen aikana melko suorana ja hartiat alhaalla maksimaalisen poltteen saavuttamiseksi. (15 toistoa, 3 sarjaa / puoli)

4. TAKAOLKAPÄÄSOUTU YHDELLÄ KÄDELLÄ


Jos olet tottunut tekemään liikkeen kahdella kädellä samaan aikaan (joka on varsin bueno tapa), kokeilepa ensi kerralla tehdä yksi käsi kerrallaan. Voit paremmin keskittyä tuntuman saamiseen, kun ei tarvitse miettiä molempia puolia samaan aikaan. (10 toistoa, 3 sarjaa / puoli)

5. TAKAOLKAPÄÄVIPARIT


Viimeiset mehut irti takaolkapäävipareilla! Arvaas mitä? Tämä on myös yksi suosikkini! Voit halutessasi tehdä tämän myös penkillä istuen. (15 toistoa, 4 sarjaa)

Paita täältä / Trikoot täältä / Tennarit täältä 

Ja BANG treeni on siinä! Kyllä olkapäät kiittää! Aiotko kokeilla? 🙂

KATSO MYÖS: MAINIO LIIKEVINKKI OLKAPÄILLE – OLETKO KOSKAAN TESTANNUT TÄTÄ?

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: NIKSIT BRUNAAN ILMAN AURINKOA

Ida Jemina

9 vastausta artikkeliin “KOKONAINEN OLKAPÄÄTREENI KÄSIPAINOILLA”

  1. Tämä postaus kyllä osui nyt ihan neulansilmään! Jes! Käyn neljästi viikossa salilla ja sen lisäksi vetäisen vielä ”olkapääextran”, koska jättiokapäät on mun intohimo, haha 😀 Toisinsanoen niihin olisi kiva saada vähän lisää muotoa ja panostaa hetken aikaa enemmän niihin, ettei ole ihan rimpulakäsi 🙂
    Ja tämä ihana extrapäivä on juurikin keskiviikkoisin!
    En malta odottaa, että pääsen töistä ja sitten laittamaan näillä vinkeillä itseni tulille, kiitos paljon Ida 🙂 <3

    • Ihan mahtava kuulla! Hyvä tsägä! Ei kun kova pumppi päälle ja olkapäät huutamaan!😈💪 Superia treeniä!!

  2. Tosi kiva ja hyödyllinen postaus jälleen kerran, uudet liikkeet lähtee kyllä heti kokeiluun!
    Ps. Omin muutama kuukausi sitten itselleni sun olkapäätreenin tuolta youtuben puolelta ja oon todennut sen erittäin toimivaksi! 🙂 Kiitos siis siitäkin!

    • Eikä! Niin hienoa kuulla!! 💪 Kiitos Emilia ja ei kun uudet liikkeet testiin vaan! 😊👊

  3. Tää oli ihan super!! Oli pakko testata heti eilen ja kyllä huus olkapäät hoosianna lopussa!
    Mulla on just olkapäät olleet iso ongelma, tuntuu että kaikki lihas kasvaa ojentajiin ja olkapäät pysyy luisina ja pieninä. Toivottavasti näillä sun vinkeillä ne sais vähän massaa viimeinkin. Kiitos (jälleen)!

    • Ei vitsit huikeeta! Hyvä Laura!! Kyllä lähtee!! 💪💪💪

  4. Tänään otettu tää treeni käyttöön, ja kyllä polttaa ihan oikeassa paikassa!!! Kiitos olkapäätreenin jakamisesta!!!!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 51
Tykkää jutusta