KOKONAINEN JALKATREENINI SALILLA

Noniin ystävät! Tätä on toivottu! Eli luvassa on kokonainen jalkatreenini! 

Käytiin Tikiksen kanssa kuvaamassa video heidän YouTube-kanavalleen ja tänään pääsette tsekkailemaan mitä kaikkea tähän polttavaan treeniin kuului!

Suurin osa teistä varmasti jo tietääkin, että minulla on tapaturmaiset polvet ja nilkka – mutta tässä videossa näytän miten itse pystyn tekemään kovan treenin vaikka tiettyjä rajoitteita onkin. Eli ei keskitytä siihen mitä ei pysty tekemään vaan siihen mitä pystyy tekemään – näin jokainen saa kovan treenin vedettyä omaan taustaan soveltaen!

Jes – ei kun katselemaan ja sitten kokeilemaan! Toivottavasti pidät videosta! 🙂

KATSO EDELLISESTÄ POSTAUKSESTA: VALKOISEMPI HYMY JA IHAN MIELETÖN ARVONTA

YouTube: Ida Jemina
Snapchat: idajemina
Instagram: @idajemina
Facebook: Ida Jemina

Ida Jemina

24 vastausta artikkeliin “KOKONAINEN JALKATREENINI SALILLA”

  1. Nää reenivideot on kyllä kivoja! Tulee heti fiilis mennä testaamaan. Menee tää ainakin kokeiluun heti lomamatkan jälkeen! 🙂

  2. Kerrankin sopiva blogi salitreenistä jopa minulle! Tosi hyvä vinkki tuo käsipainokyykky! En ole tullut ajatelleeksi, mutta poistaa minulta kyykyn välttelyyn johtaneet ongelmat, eli joko tangon kolisemisen polviin tai niskasäryt tangon pitämisestä niskassa. Enemmän ja vähemmän olen käynyt salilla 15 vuotta. Kyllä se salitausta aina joka tauon jälkeen helpottaa paluuta ja nopeuttaa etenemistä. Eli muille äideille kannustan paluuta salille, vaikka välillä elämäntilanne tai vamma vaatisikin taukoa. Saatoin ehkä välillä ajatella, ettei nyt kannata mennä, kun ei ensi kuussa pääse enää kumminkaan. Näytän aloittelijalta, mutta jossain tuolla rasvan alla on ne vanhat lihakset piilossa. Erityisesti minua innosti se postaus, jossa kerroit, että rasvaa kannattaa polttaa mahdollisimman vähällä vaivalla. Ihmetyttää miksei tätä tietoa ole muualla, mutta tuntuu järkeenkäyvältä ja varsinkin minun tapauksessani inspiroivalta.

    • Loistavaa! Jep se on ihan huikea liike, joten testiin vaan! 🙂 Ja kyllä juuri näin, rasvaa kannattaa aina polttaa mahdollisimman vähällä vaivalla eikä laittaa kaikkia paukkuja käyttöön kerralla. Hienoa kuulla, että olet saanut postauksista inspistä! Mahtavia treenejä! 🙂

  3. Kiitos, oli tosi upeelta vaikuttava treeni ja varmasti kokeilen tulevan lomaviikon jälkeen!

  4. Moi! Mistä saattaisi johtua etten saa lantionnostossa tuntumaa pakaraan vaan sisäreisiin/takareisien sisempään osaan?🤔 Ärsyttävää kun kaikki mainostavat loistavana pakaraliikkeenä ja itse en saa tuntumaa!

    • ota kunnon pakara-aktivaatio alle, mulla ihan sama juttu ja jos en tee ni reisillehän se menee. Yks hyvä niksi on myös laittaa polvien ympärille kuminauha, tehdä tosi kevyellä painolla ja keskittyä koko ajan siihen et kumppari pysyy yhtä tiukkana koko matkan.

    • Moikka! Kannattaa kiinnittää huomiota lonkankoukistajien kireyteen. Se voi helposti estää liikkeen menemisen perille. Edellä mainittu kuminauha voi olla myös kokeilemisen arvoinen 🙂

  5. Oli kyllä mukava video. Olen tehnyt jalkaprässiä yhdellä jalalla, mutta variaatiosi vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta. Lisäksi pakko kokeilla kyykkyä käsipainoilla!

    • Kiva että pidit videosta! 🙂 Ehdottomasti testiin vaan! Hyviä liikkeitä! 🙂

  6. Oi tän reenin liikkeistä mä tykkäsin tosi paljon! Varsinkin ton käsipainokyykyn aion ottaa testaukseen.
    Ja oot muuten tosi luonteva ja mukavan oloinen tässä videossa! 🙂

  7. Moikka!

    Mistä tuollaisia remmihanskoja saa mitkä sulla on tuossa käsipainokyykyssä? Näyttävät tosi käteviltä!

    Kiitos vielä hyvästä videosta, testiin menee! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 47
Tykkää jutusta