KHLOE KARDASHIAN TREENI! NÄIN SE MENEE!

*Sisältää mainoslinkkejä

Onpahan tämäkin testattu! Treeni näytti lupaavalta, mutta miten kävi? Otetaan selvää! Ajatuksenani oli testata tätä treeniä samalla tavalla, kuin testasin aiemmin Demi Lovaton treeniä, mikä oli ihan huikea! Kannattaa todellakin pistää se testiin ja talteen, jos et ole vielä kokeillut. Löytyy tästä: Testasin Demi Lovaton treenin!

Tästä Khloe Kardashianin Revenge Body – treenistä sanotaan, että se kohdistuu erityisesti pakaroihin ja vatsoihin. Polte pakaroissa on kuulemma taattu. Kuulostaa hyvältä, joten ei kun treeni käyntiin!

1. ISTUMAANNOUSU KIERROILLA – 10 toistoa


Ensin tehdään istumaannousu tuoden samalla paino pään takaa ylös. Sitten kierrot molemmille puolille painon kanssa.

Ensimmäinen liike oli tosi jees! Tosin käsipainoilla tehtäessä piti vähän varoa, ettei kotona kolauttele sitä pään yli viedessä lattiaan. Voimapallo tähän kuuluisi normaalisti, mutta en omista sellaista.

2. VASTUSKUMINAUHAKÄVELY NELIÖ – 20-30 toistoa


Laita kuminauha nilkkoihin ja askella oikealle 20 askelta, sitten eteen 20 askelta, sitten vasemmalle 20 askelta ja lopuksi taakse 20 askelta, niin että olet muodostanut ison neliön ja olet jälleen lähtöpisteessä.

Näin isoa tilaa harvoin löytyy muualta kuin ulkoa, joten modasin tätä tehden pienempää neliötä.

3. VUORIKIIPEILIJÄ VEDOILLA 10-16 toistoa


Asetu kämmenien varaan lankkuun käsipainoista kiinni pitäen. Tee ensin vedot kohti kylkiä yksi käsi kerrallaan. Tämän jälkeen tuo jalat ripeällä tahdilla vuoronperään kohti rintaa (vuorikiipeilijä).

Tässä yhdistyy kaksi mun lemppariliikettä. Omat koottavat käsipainot täällä himassa eivät vain oikein soveltuneet liikkeeseen, kun lukot aukesivat mikä sai painot liikkumaan ja pyörimään. Se taas teki hommasta vähän vaarallista. Eli kunnon käsipainot tähän mukaan, niin avot!

Ainoa mikä tässä sai kummastusta aikaan oli se, että ohjeissa sanottiin tämän liikkeen olevan avainasemassa pakaroiden poltteeseen. Tämä liike ei varsinaisesti ole mikään pakaroihin kohdistuva liike. Olikohan tekstit menneet väärän liikkeen kohtaan, kenties!

4. YHDEN KÄDEN CLEAN & PRESS – 10 per puoli


Nice tämä liike on hyvä! Nosta käsipaino kyykkyasennosta yhdellä kädellä ylös samalla ojentaen itsesi suoraksi. Tee yksi puoli kerrallaan. Tähän liikkeeseen ei annettu toistomääriä, joten tein 10 per puoli.

5. REVERSE LUNGE PRESS 10-16 toistoa


Tee askelkyykky taakse pitäen käsipainot hartioiden korkeudella. Työnnä itsesi ylös, nosta polvi kohti rintaa ja punnerra käsipainot ylös. Liike vaatii hieman tasapainoilua, mutta on toimiva sellainen.

MITÄ MIELTÄ TÄSTÄ TREENISTÄ?

Verkkopaita TÄÄLTÄ / Puma-toppi TÄÄLTÄ / Korkeavyötäröiset trikoot TÄÄLTÄ / Tennarit TÄÄLTÄ (nyt -30% alessa!)

Treeni sopii hyvin sellaiseksi vaihtelu virkistää -treeniksi! Mitään varsinaisia kiksejä siitä en siitä saanut, mutta ei se mitään! Hyvää kulutusta ja ennen kaikkea liikkumista tuli tehtyä ja se on aina tärkeintä. Pitää myös muistaa, että näitä on ihan sallittua modata itselleen sopivimmiksi. Eli muokkaa vähän toistoja tai liikkeitä sen mukaan mikä toimii sulle parhaiten. Esim. tuota neliö – kuminauhakävelyä voi ihan hyvin tehdä askeltaen pelkästään sivuille. Itse ainakin tykkään siitä versiosta enemmän. Tein myös treeniä yhteensä kolme kierrosta.

Toisaalta myös liikejärjestystä voi muuttaa, koska siitä en pitänyt yhtään. Kahdessa viimeisessä liikkeessä tuli molemmissa pystypunnerrus, jolloin olkapäät olivat ihan hapoilla. Selvitinkin tämän treenin kulkua sen tehtyäni vielä lisää ja kävi ilmi, että liikejärjestykset ovat vähän erilaisia eri lähteissä. Eli en suosittele laittamaan noita kahta viimeistä liikettä peräjälkeen. 

Treeni vaatii myös vähän koordinaatiota ja keskittymistä, eli miten tahansa ei voi heilua ja pistää tuulemaan. Se pistääkin siis koko kropan mukavasti työskentelemään, mutta mitenkään superintensiivinen tai kovasykkeinen treeni ei ole.

Ainiin! Se on vielä mainittava, että kannattaa tehdä tämä mieluummin salilla kuin kotona, sillä liikkeet ovat painojen kanssa sellaisia, että pitää vähän himmailla ja varoa, etteivät ne kolise lattiaan.

Kaiken kaikkiaan ihan toimiva treeni ja pisti koko kropan työskentelemään, mikä on aina plussaa! Ei mikään ylitse muiden suosikkini, mutta sellainen, että voisin joskus tehdä uudelleenkin. Näitä on hauska testata, joten eiköhän pian pistetä taas jonkun toisen staran treeni testiin!

LUE MYÖS: 3 TEHOKASTA RASVANPOLTTOTREENIÄ – NÄMÄ TOIMIVAT!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: SAISINKO YHDEN TAIKAVASTAUKSEN?

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
ja Instagramissa: @idajemina 

<3

Ida Jemina

2 vastausta artikkeliin “KHLOE KARDASHIAN TREENI! NÄIN SE MENEE!”

    • Hyvä ninna! Kiva että testasit! Nää tuo kyllä hauskaa vaihtelua ja idiksiä tekemiseen 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 60
Tykkää jutusta