KESKIVARTALO TIUKAKSI – TREENIOHJEET

*Sisältää mainoslinkkejä

Keskivartalo tiukaksi, kyllä kiitos! Tästä tulee ohjeet, jotka vahvistaa just sitä päkkiä monesta suunnasta! Treenissä vastus tulee ensin alhaalta, sitten ylhäältä ja lopuksi keskeltä. 

Ohjeet menevät näin:

  • Tee jokaista liikettä 30 sekunnin ajan. Siirry aina seuraavaan liikkeeseen ilman taukoa.
  • Pidä tauko vasta kokonaisen kierroksen jälkeen. Yksi kierros kestää 1,5 minuuttia.
  • Tee yhteensä 3 kierrosta. 

LIIKE 1. KAHDEKSIKKO JALOILLA

Lihakset tirskumaan! Asetu makaamaan selälleen ja nosta jalat ilmaan yhteen. Ala piirtämään jaloilla kahdeksikkoa vaakatasossa. Toisin sanoen ääretön-merkkiä. Toista 30 sekunnin ajan.

LIIKE 2. YMPYRÄ PUOLELTA TOISELLE

Ensimmäisessä liikkeessä vastus tuli alhaalta, nyt se tulee ylhäältä. Pysy edelleen selin makuulla ja lähde piirtämään ympyrää yläkropalla. Nouse ensin oikean kautta ylös ja laskeudu vasemman kautta keskelle alas. Sitten toisin päin. Vasemman kautta ylös ja oikean kautta alas. Toista 30 sekunnin ajan.

LIIKE 3. TWIST-LANKKU PUOLELTA TOISELLE 

Sitten päästäänkin viimeiseen liikkeeseen antamaan kyljille ja koko corelle kunnolla kyytiä. Asetu lankkuasentoon kyynärpäiden varaan. Lähde kääntämään kroppaa puolelta toiselle – oikealle ja vasemmalle. Vedä vatsa sisään ja keskivartalo tiukaksi. Toista 30 sekunnin ajan.

Shortsit TÄÄLTÄ / Paita TÄÄLTÄ / Treenikengät TÄÄLTÄ

Ai että! Ja niin on ensimmäinen kierros plakkarissa! Hengittele, palauttele ja sitten taas uudella tsempillä seuraavan kierroksen kimppuun! Jes anna mennä!

KATSO MYÖS HUIPPUSUOSITTU: 30 PÄIVÄN LANKKUHAASTE! IIIK!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: EDULLISET MEIKIT JOTKA PALJASTUIKIN HUIPUIKSI!

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
ja Instagramissa: @idajemina 

<3

Ida Jemina

16 vastausta artikkeliin “KESKIVARTALO TIUKAKSI – TREENIOHJEET”

  1. Tää oli kyllä ihan huikee! Äsken oli heti aamulenkin jälkeen testissä ja oli kyllä ihanaa vaihtelua!! Kiitos 😍 Multakin tulee ääni vastuskuminauhalla tehtyyn pakaratreeniin!

    • Jes Netta! Ihan super! Kiva että tykkäsit ja oli hyvää vaihtelua 😘🔥 got it, voin todellakin tehdä😘👌

  2. Moikka! Voisitko tehdä joskus postauksen kokonaisesta jalka-/pakaratreenistä levytangolla?:)

  3. Just googlasin vaihteluu takareisiliikkeisiin, joten semmonen kelpais 😍 ja vastuskumeilla aina parempi 🤗 oot ihana!

    • 🙌🙌🙌 ihana kuulla Elise!! Ei kun testaamaan! 😘👌👌

  4. Hei! Mitkä on sun ensimmäiset ajatukset jos joku sanoo tekevänsä lankku- ja staattishaasteen yhtä aikaa? Itse teen nyt lankkuhaastetta ja olen pohtinut jos jatkaisi ensi kuussa staattisen reisilihasliikkeen kanssa. Onkohan kannattavaa? Itselle staattinen on paljon helpompi kuin lankku, mutta olen niin itsekriittinen, että jos päätän lankuttavani 5min niin se menee vaikka väkisin lihasten krampatessa😄 Entä jos toteuttaa molemmat yhtä aikaa? Olisiko hyvä muistaa jotain tiettyja asioita tai noudattaa jotain tiettyä kaavaa? Ja en sit tiiä mistä kaavoista puhun, mutta en ainakaa matematiikasta🤔😄

    • Moikka Emmi! Voi todellakin tehdä samaan aikaan, kun liikkeet ovat niin erilaisia! Eli ei kun ensi kuussa seinäkyykyn kimppuun vaan! Se on tulinen joten tsemppiä!!😘🔥

  5. wee! tehty on aamulla ensitreffit alttarilla katsellessa. kiitos ihana idajemina!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 89
Tykkää jutusta