Kesäinen jalka-vatsa-ulkotreeni

 

 Kesä on vihdoin täällä jes! Eilen oli niin superit ilmat, että kesäinen ulkotreeni oli paikallaan. Meninkin urheilukentälle jumppaamaan. Oli aivan ihanaa treenata raikkaassa ilmassa ilta-auringon paistaessa. Oli myös tosi kiva huomata, että ihmiset olivat kömpineet ulos pesistään talven jälkeen ja viettivät aikaa ulkona. 

Alkuun lämmittelin jalat ja verryttelin yläkropan.


Tämän jälkeen tein 10 kyykkyhyppyä, jonka jälkeen heti 10 istumaannousua. Sitten pidin 30 sekunnin tauon ja sen jälkeen sama uudelleen. Yhteensä tein näitä 10 kierrosta. 

Haha repesin tälle, näytän kunnon älykkyyden huipentumalta 😀

Näiden liikkeiden jälkeen tein askelkyykkykävelyt niin, että kävelin katsomolta nurmikon reunaan ja takaisin. Askelkyykkyjä tuli noin 40 kappaletta per kierros. Kävelyn jälkeen menin saman tien matolle tekemään 30 lantionnostoa pienellä pumppaavalla liikkeellä. Tämän jälkeen pidin 30 sekunnin tauon ja sitten taas sama uudelleen. Tämän kierroksen toistin viisi kertaa.



 

Loppuun tein vielä porrasjuoksuja katsomon portaissa. 


Tosi kiva treeni oli ja kiva kun pääsi nauttimaan ilmasta samalla. Joskus kannattaa vähän vaihdella omia treenejä niin ei sitten ala maistumaan puulta 🙂

 
Edelliseen kirjoitukseen pääset tästä: 10 myyttiä Los Angelesista

Ida Jemina

2 vastausta artikkeliin “Kesäinen jalka-vatsa-ulkotreeni”

  1. Sanoisin että tuo perse on jumalainen. Huhhuh. Oliko katsomo täynnä 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta