Kerro mulle!

Hei nyt saa äänestää ja heittää toiveita! Olen ollut näissä blogihommissa hieman sellainen oman tien kulkija siinä mielessä, että monet ns. perinteisemmät postaukset ovat jääneet vähemmälle.  Perinteisillä postauksilla tarkoitan esim. päiväni kuvina, laukkuni sisältö, kenkäni, varpaankynteni, mitä näitä nyt on! En edes oikeastaan tiedä ja sen takia tarvitsenkin apuanne!

Olisiko joku perinteinen postaus paikallaan? Mitä mieltä olette ja minkälaisen postauksen haluaisitte? 🙂

Oltiin ottamassa näitä kuvia meren rannalla ja pikkaisen meinasi mennä hermot tuohon tuuleen! Parit hajoamiset ja taitoa tihkuvat karetemuuvit saattoivatkin snapissa vilahtaa, mutta kyllä sieltä yksi edustavampikin otos saatiin.

karate

Tuo iiiihana villakangastakki on House of Brandonilta ja sitä saa neljässä eri värissä. Arvoin aika kauan tuon beigen ja punaisen välillä. Tsekkaa vaihtoehdot täältä!

villakangastakki

Polvipituiset ”over knee” saappaat taas löytyvät täältä. Ihan supermukavat ja kauniit! Kalleimmasta valitsemastaan tuotteesta saa nyt  Ellokselta -40% alennusta sunnuntaihin 20.9. asti, joten näiden hinnaksi tuli vain 35,97e!

Ihanaa viikonloppua kamuset! Pitäkää hauskaa, syökää hyvin ja relailkaa! Edellisessä postauksessa kerron kuinka meikkaan oman pärstäni.

takki

 

Yhteistyössä House of Brandon ja Ellos

Ida Jemina

41 vastausta artikkeliin “Kerro mulle!”

  1. Toivon coming soon postausta PIAN! 😉 No joo… Päiväni-postaus olisi kiva… 🙂

    • Tsihiii 😀 toiveesi toteutuu PIAN! 😉 Kiitos toisestakin toiveesta!

  2. Tollanen ”päivä minun kanssani” tyylinen postaus olisi kiva.

    Ja sit osaisitko auttaa mua, kun oon 15v. ja käyn salilla noin kaksi kertaa viikossa. Onko toi ikäiselleni hyvä määrä ja minkälaista liikuntaa muuten suosittelet mun ikäisille? Ja myöskin kaipaisin neuvoa siihen miten tehdä kyykyn kaltaisia liikkeitä jotenkin muuten kun polveni ei kestä oikein kyykkimistä?

    • Toive kuultu! 🙂 Jos pari kertaa viikossa on itsellesi mieleinen tahti niin anna palaa! Suosittelen harrastamaan sitä liikuntaa mistä nauttii, millään muulla ei ole niin paljon merkistystä kuin sillä 🙂 Kyykkyä voi kokeilla eri syvyyksiin, eri tangon asennoilla sekä jalkojen leveyden vaihtamisella yms. Millään yhdellä liikkeellä kyykkyä on hankala korvata, mutta monipuolisen jalkatreenin saa toki tehtyä myös hyödyntämällä esimerkiksi eri laitteita ja prässejä. Kun reisilihakset vahvistuvat, saavat polvet myös enemmän tukea. Tsemppiä!

  3. Kaikki ravintoon (etenkin maidoton, gluteeniton) liittyvä kiinnostaa!

    Myös postaus, jossa opetetaan suhtautumaan rennosti ruokaan ja treeniin. Joskus normaalin viiden viikkotreenin sijaan joudun treenaamaan esim. vain kolme kertaa. Silloin olo on huono ja hypin seinille. Eli näkemystä siihen, ettei joka viikko tarvitse ihan satasella treenata. Ymmärsitköhän pointtiani?

  4. Ai niin, piti toivoa vielä postausta herkutteluista. Miten ja milloin, jos tavoitteena on pysyä hyvässä sporttisessa kunnossa ja ruokailut muuten kunnossa.

  5. Kerron nyt jotain mikä ei liity postaustoiveisiin, sen sijaan isken vasten kasvoja syyn sille miksi olen ihan tavattoman onnellinen että aikoinani tähän blogiin löysin. Tosiaan jos joku Idan lukija miettii valmennuksia niin voin lämpimästi suositella tätä huikeaa mimmiä!

    Viime vuoden lopulla tosiaan laitoin Idalle (ja parille muulle pt:lle täällä) viestiä ravinto-ohjelmista ja päädyin sit ostamaan Idalta sellaisen. Lähinnä sen vuoksi että häntä tuntui eniten kiinnostavan se miten sä haluat että lähdetään toteuttamaan jne, eräältä toiselta bloggaajaltahan ei esimerkiksi kuulunut minkäänlaista vastausta enää sen jälkeen kun pyysin hieman muokkaamaan ”valmennus”pakettia mielestäni realistisin tavoin, ilmeisesti ei ollut joustovaraa. Ida antoi todella tarkat ohjeet, paljon vaihtoehtoja ja hyviä vinkkejä. Ruokaohjelmaa ei tarvinnut odotella viikkoja vaikka hänellä on varmasti omat kiireensä.
    Ja tärkeintähän on se että homma toimii. Alussa en poikennut nimeksikään, mutta nyt pystyn jo itse vähän tarvittaessa soveltaa mutta samalla idealla mennään edelleenkin. Kauhistelin sitä ruokamäärää sillä tarkoituksena oli tosiaan laihtua, eritoten sitä että siellä oli sitä gluteenia, maitoa ja toki muitakin ihan perus elintarvikkeita ja paljon hiilaria. Epäilyjen unohtaminen kuitenkin kannatti, kroppa tiivistyi melko tiuhaan tahtiin ja jaksan tosiaankin tehdä juoksutreenini normaalirutiinien ohessa satalasissa ruokien puolesta. 😉
    Ilman sitä päätöstä olisin varmasti vieläkin jojoilemassa anoreksian jälkeisen ylensyönnin ja paastoamisen välillä. Nyt on hyvä. Kiitos <3

    • Tässähän ihan herkistyy! Aivan ihanaa kuulla Sara! Sun onnistumisesi tekee mut äärettömän iloiseksi<3 Tämän parempia uutisia en olisi voinut kuullakaan tähän perjantai-iltaan. Kiitos paljon kauniista sanoista, antamieni ohjeiden noudattamisesta ja huikeesta asenteesta! Sinä olet sen askeleen ottanut, duunin tehnyt ja onnistunut! Aivan mahtavaa, jatka samaan malliin! 🙂

  6. Hahaa noita kuvia, ihana sinä! 😀
    Ehkä voisit vähän kirjoitella Urho-tessukan kuulumisia? Miten on koira-arki lähtenyt sujumaan jne.. Ja jotain vaikka noista treenivaatteista/varusteista, kun on kaiken maailman kompressiohousua ja sitten vielä nää vetoremmit, rannesuojat, you name it… Ja vielä semmosta, että mitä kannattaa huomioida hyvien treenikenkien valinnassa! Sun omia mahdollisia käyttökokemuksia/suosituksia. Jollei vastaavia postauksia sitten mahdollisesti jo ole olemassa?

  7. En ole varma oletko jo tehnyt, mutta treenikassin sisältö 🙂 eli mitä otat salille/harjoituksiin mukaan (lisäravinteet, varusteet yms.) ja että onko vaikka jotain minkä kotiin jäädessä treeni tuntuu menevän aivan puuroksi 😀

    • Heips! En ole vielä tehnyt! Kiitos toiveesta! 🙂

  8. Musta olisi tosi kiva joskus saada jonkinlaista ruokapäiväkirjaa. Mulle ne toimii vähän inspiraationa että ei aina syö vaan niitä samoja ruokia mitä itse tekee koko ajan. Tulee vähän vaihtelua mukaan 😉

  9. Itse en kyllä kaipaa ollenkaan ”laukkuni sisältö” -meininkiä. Pidän tyylistäsi, ja kirjoitat mielestäni mielenkiintoisista asioista.
    Mitä enemmän treenijuttuja tulee, sen parempi 🙂 Vinkkejä, uusia liikkeitä, kaikenlaista innostavaa sporttailua. Myös ruoka-asiat kiinnostavat (miten syödä, jos treenaa todella aikaisin aamulla, ennen varsinaista aamupalaa jne.). Vinkkejä siis myös ruokapuolella.
    Mutta kiitos inspiroivasta blogista. Suhtaudut treenaamiseen terveellä ja innostavalla tavalla.

    • Kiitos paljon! Linja tulee varmasti jatkossakin pysymään samana, mutta toiveita on aina kiva kuulla! Kíitos niistä! 🙂

  10. Vanhojen kuvien postaus!!! 😀 se olisi kiva. Oon seurannut sua jo pitkään, en oo varma seurusteletko? Jos parisuhde löytyy, teidän tarinasta olisi mukava kuulla 🙂 Ja ylemmistä kommenteista löytyi, että sulta sais ”valmennusta”! Tätäkään en tiennyt 😮 täytyypi laittaa korvan taakse ruokavalion suhteen… oot huippu! 🙂 kiitos,kun oot tollanen energiapommi ja annat olemuksella positiivista mieltä 🙂

    • Vanhat kuvat olisi kyllä hauska 😀 Kiitos toiveista ja mukavasta kommentista! 🙂

  11. Moikka! Minun tulisi syödä n. 90-100g proteiinia päivässä. Miten on järkevää jakaa proteiinin saannit päivän ruokailuille, olisiko esimerkiksi niin hyvä, että syön 20g proteiinia kaikilla viidellä ateriallani? Miten sä suosittelisit syömään? 🙂

  12. Taidettiin vastaavanlaista jo toivoakin, mutta tosiaan joku herkuttelupostaus – millainen herkuttelija olet, mitkä ovat lempiherkkujasi ym.. ja tietty niitä vinkkejä herkutteluun – miten ja kuinka usein kannattaa, onko jotain tiettyä ajoitusta esim lihaksenkasvatuksen tai rasvanpolton kannalta jolloin herkuttelu kannattaa parhaiten, vai kannattaako näissä tapauksissa ollenkaan 😀

    • Ja vielä tuohon herkutteluun liittyen, voisi olla myös asiaa tankkauksesta ja cheat meal/day -teemasta, mitä ovat ja mitä tarkalleen ottaen kannattaa ja on tarkoitus tällöin syödä 🙂

  13. Itseäni kiinnostaa arjen ja liikunnan yhteensovittaminen, itse elän hyvin hektistä elämää ja yritän kovasti ehtiä joka suuntaan, harrastaa samalla, yritän syödä terveellisesti (tein kesällä ruokatottumuksiin isompia muutoksia) sekä vielä huomioida perheeni & eläimeni. 🙂
    Ja erityisesti tykkään postauksista joissa käsitellään ruoka asioita sekä liikuntaan liittyviä 🙂

    • Hyviä toiveita Suvi! Katsotaan jos näistä joku päivä rustailisin 🙂

  14. Moi! Aineenvaihdunnan toiminnasta ja myös ruokapäiväkirja olisi mukava 🙂

  15. Oon saanu paljon hyviä vinkkejä blogistasi varsinkin treenipuoleen. Niitä lisää! Olen itse nyt treenannut vajaan vuoden melko intensiivisesti ja vyötärönympärys on kivasti kutistunut, mutta nyt alkaa pelottamaan, että vyötärö alkaa pian levenemään vatsalihasten takia. Ymmärtääkseni kapean vyötärön salaisuus on syvissä ja suorissa vatsalihaksissa ja vinot vatsalihakset sekä kylkiliikkeet taas voi leventää vyötäröä. Olisi kiva kuulla sun ideoita vatsalihasliikkeistä, jotka toimisivat kapean vyötärön metsästyksessä (siinä vaiheessa kun se ei enää syömällä pienene). 🙂

    • Mahtavaa kuulla Ape! Treenivinkkejä on varmasti tulossa jatkossakin lisää 🙂 Kiitos toiveista!

  16. Tavistreenaajalle kuntosalin kehitysapua 🙂
    – Mulla ainakin on osittain ongelmana se, että tunnen olevani jumissa tietyissä painoissa. Eli käyn n. 2 kertaa viikossa kuntosalilla ja se edistyminen on kuitenkin jumissa siten, että saman painot kerrasta toiseen tuntuu aina vain yhtä raskailta. Välillä jaksaa tehdä muutaman toiston enemmän ja toisella kertaa on taas tosi tiukan tuntuista. Kuitenkin koen olevani semmoinen perus tallaaja, eli en mikään edistynyt lihaskimppu :p

    Aineenvaihduntapostaus olis kiva, kuten joku tuossa aiemmin jo ehdotti <3

  17. Mä haluisin tietää millanen on sun lempi käsireeeni! (kädet kunnon pumppii) =)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta