Nyt mennään! Uusi kehonpainotreeniohjelma on julkaistu!

Mainos uudesta kehonpainotreeniohjelmasta!

Lets-go!

Woohoo today is the day! Tänään starttaa kesän vauhdikkain kehonpainotreeniohjelma, josta ei tekemisen meininkiä puutu! Mikä parasta, treenit voi suorittaa missä vain ja milloin vain nauttien samalla Suomen kauniista kesästä. Ohjelma sisältää monia erilaisia ja tehokkaita lihaskuntotreenejä sekä useita monipuolisia ja hauskoja juoksuharjoituksia, jotka yhdessä kehittävät niin anaerobista kuin aerobistakin kuntoa. Jokainen treeniviikko on erilainen ja tylsää ei varmasti ehdi tulemaan!

Erilaisine harjoituksineen BWT-ohjelma sisältää yli 15 erilaista treeniä, joista jokainen lihaskuntotreeni on kuvattu videolle esimerkkisuorituksineen. Näin näet helposti mistä missäkin liikkeessä on kyse ja miten ne tulisi suorittaa.

8 viikon mittaisen ohjelman lisäksi sinun ei tarvitse suorittaa muita treenejä. Kaikki ohjeet on annettu yhdessä kattavassa paketissa progressiosuunnitelmineen, joista näet miten treenit etenevät ja kovenevat. Voit kuitenkin aivan mainiosti käyttää hyödyksesi ohjelman erilaisia treenejä salitreenien tai muiden treeniesi ohessa, jolloin voit fiiliksen mukaan käydä vetäisemässä ohjaamani treenit tai tehdä haluamasi määrän ohjelman treenejä viikossa. Ne soveltuvat loistavasti myös mökkireissuille tai muille matkoille.

Ohjelma soveltuu parhaiten jo treenitaustaa omaaville, sillä siinä mennään eikä meinata. Treenit ovat kovia, mutta palkitsevia! Mitään ei kuitenkaan tarvitse osata etukäteen sillä ohjelman myötä opit parantamaan kehonhallintaasi ja lihaskuntoasi.

Kaikki treenit ovat sellaisia, joista nautin aivan suunnattomasti. Energistä, tehokasta, hikistä, erittäin koukuttavaa ja hauskaa tekemistä – katso alta sneak peek-video ohjelmasta!

Miksi BWT?

– Saat huikean määrän erilaisia treenejä, joista voit valita suosikkisi tai noudattaa ohjelmassa annettua suunnitelmaa.

– Missä vain ja milloin vain! Voit aloittaa treenit vaikka heti kotonasi tai ulos astuttuasi.

– Tehokasta ja monipuolista tekemistä ilman kuntosalikorttia.

Milloin treenit alkavat? Voiko ohjelman aloittaa myöhemmin?
Treenit voi aloittaa heti ohjelman saatuaan ja ne säilyvät ostajallaan aina. Voit siis aloittaa ohjelman vaikka ensi vuonna!

Kuinka kauan ohjelma kestää?
Ohjelman kesto on 8 viikkoa, mutta voit hyödyntää treenejä aina kun haluat.

Voiko tähän osallistua vaikka ei olisi mahdollista treenata salilla?
Juuri näin! Tarvitset vain ”nyt mennään”-asenteen ja olet valmis treenaamaan!

Voinko maksaa osamaksulla?
Ehdottomasti! Ohjelman voi maksaa laskulla, joustavalla erämaksulla, luottokortilla tai verkkomaksulla.

Kuinka kauan tarjous kestää?
Supertarjous on voimassa vain 2 vuorokautta!

Sitten aloitetaan!

>>TILAA UUSI BWT-OHJELMA TÄÄLTÄ!<<BWT keskikokoinen

Ida Jemina

25 vastausta artikkeliin “Nyt mennään! Uusi kehonpainotreeniohjelma on julkaistu!”

  1. Messissä ! Tämmöistä treeniohjelmaa kaipaakin kesäksi kun sali ei aina houkuttele ,ulkona hyvässä säässä treenaaminen on parasta ! Kiitos tästä, ja ihanaa juhannusta sinne <3 🙂

    • Mahtavaa!💪 Sepä se! 😊 Itsekin nautin suunnattomasti kun voi raikkaassa ilmassa pistää menemään! Ihanaa juhannusta sullekin ja supereita treenejä! 👊👊

  2. Tilattu on ja ihan mahtavalta vaikuttaa, jälleen kerran! Ihanaa, miten monipuolinen ja vaihteleva ohjelma on. Olen super super innoissani. Tuli vielä hyvään saumaan, kun on vähän alkanut tuo perus raudannosto salilla kyllästyttää. :))) lisäksi kokeilin tänään huvikseni yhdessä treenissä olevaa pistoolikyykkyä, jota en ole ennen saanut yhtäkään ja TADAA!! Tänään meni molemmilla jaloilla kolme!!!!!! Niin siistiä!!! Kiitos todella paljon super hyvänoloisesta ohjelmasta!! Huomenna lähtee!!

    Hyvää kesää, terkuin Milla

    • Ihanaa että pidät ohjelmasta Milla ja asenteesi kuulostaa just eikä melkein oikealta!💪 Mahtava juttu tuo pistoolikyykky! 🙌 Tästä on loistava jatkaa uuden ohjelman kimppuun! Hyvää kesää sullekin ja antoisia treenejä!

  3. Mahtavaa! Juuri tällaista on kaivattu!! Kohta alotan tuon sinun ultimate butt buildingin ja syksy lähtee sitten tällä käyntiin! 😌Hyvää kesää sinne!

    • Kuulostaa aivan loistavalta suunnitelmalta! Monia erilaisia treenejä tiedossa!😊 Hyvää kesää sullekin ja polttavia hetkiä UBB:n parissa! 🍑💪

  4. Hei,
    Ohjelma kuulostaa ihan supe kivalta ja ajattelin tilata sen itselleni ihan näillä näppäimillä!

    Mietityttää vain, että tuleeko ohjelma siis postin kautta kotiin vai sähköpostiin vai miten homma toimii? 🙂

    • Heips Salla! Saat ohjelman sähköpostiisi heti tilauksen jälkeen ☺

  5. Tilattu…onko juoksuharjoituksissa hyvä olla joku ajastin mukana, vai vedetäänkö juoksuspurtit ja levot
    suunnilleen periaatteella?
    Hyvää juhannusta!!

    • Jesss!💪 Ajastin auttaa huomattavasti asiaa, niin ei tarvitse miettiä yhtään aikaa. Esim. Interval timereita saa ladattua puhelimeen helposti ja ilmaiseksi. Mahtavia treenejä ja hyvää juhannusta sinullekin!

  6. Tilattu on ja hurrrjan hyvältä näyttää treeniohjelmat 😊 Odotan todellakin innolla, että pääsen tekemään ulkotreenejä näillä ohjeilla! Ei voinut olla tilaamatta, kun arvasin, ettei voi olla huono ohjelma. Ps. Tykkäsin/tykkään edelleen myös todella paljon jalkoihin/pebaan painottuvasta treeniohjelmastasi (julkaisit keväällä) ! 🍑😎👍 kiitos siis siitäkin 💕

    • Mahtavaa että pidät Lea ja kiva että UBB:kin on maistunut! 🍑💪 Vauhdikkaita ja energisiä treenejä kesään! 🙂

  7. Moi Ida!

    Kiitos kivasta treeniohjelmasta, nappasin sen eilen heti matkaan, kun luin julkaisusta. Tänään tein 20min. tabatan ja hiki tuli kuin olisi suihkussa käynyt. 🙂

    Lähden koko heinäkuuksi matkoille. Ostinkin ohjelman juuri siksi, ettei salilla käyntiin välttämättä ole mahdollisuutta. Kuinka pitkälle nämä treenit korvaavat salilla käymisen? Onko odotettavissa paljonkin voimatasojen laskua tms.? Täytyykö myös esim. hiilarimääriä tai ylipäätään kaloreita pienentää salitreeniin nähden, eli pienentyykö energiantarve mielestäsi tämäntyyppisellä treenillä vs. punttitreenillä? Omat salitreenit koostuvat lähinnä isoista perusliikkeistä ja pyrin tekemään intensiivisesti, enkä lorvaile minuuttitolkulla sarjojen välissä.

    Kiitos hirveästi, jos viitsit vastata! Seuraavaksi otan jonkun juoksutreenin kokeiluun. 🙂

    • Aivan mahtavaa! Niin sitä pitää! 🙂 Ihanaa, että pääset niin pitkäksi ajaksi reissuun, ohjelman treenit sopivat sinne varmasti hyvin! Hiilarimääriä tai kalorimääriä en lähtisi pienentämään sillä treenit ovat hyvin kuluttavia. Ohjelman vaikutus voimatasoihin riippuu treenitaustasta ja vaikutusta on paha sanoa yleisellä tasolla, funktionaalinen suorituskyky varmasti kehittyy entistä paremmaksi. Ei muuta kuin kovia treenejä ja hyvää tulevaa reissua! 🙂

  8. Varmaan vähän säälittävän ruikutuksen kuuloista mut toivottavasti sun aiempiinkin ohjelmiin tulee joskus vielä tarjoukset 🙂 Tähän akuuttiin rahapulaan sopi kuitenkin enemmän kuin hyvin tää kehonpaino-ohjelma jonka ansiosta voinkin pistää salijäsenyyden kesäksi kokonaan tauolle! Mahtavaa ja suuret kiitokset <3 Ensivaikutelma ohjelmasta on hyvä mutta korkkaamaan pääsen vasta ensi viikolla 🙂

    • Aivan mahtavaa! Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan! 🙂 Energisiä treenejä ja hikisiä hetkiä TIpi! 🙂

  9. Ui vitsi eiks toi oo kuvattu laaksolahden urheilupuistos? 😮 asutko samoil seuduil? Tuol on iteki tultu treenattuu!

    • Moikka Henna! Sielläpä juuri 🙂 En asu, mutta paikka on kyllä erittäin tuttu!

  10. Treeni on tilattu, mutta vielä en uskalla lähteä kokeilemaan.. Oon tässä kevään mittaan sairastellut erilaisia tauteja ja viimeksi päässyt kunnolla treenaamaan huhtikuun alussa 🙁 Juhannuskin meni sängyn pohjalla flunssassa, mutta BWT:n tilasin jo motivaattoriksi, kunhan tästä tokenen ;P Ohjelmat näytti hurjan hyviltä ja kamalilta, eli varmasti tulee olemaan tehokasta rääkkiä, kunhan alkuun pääsen, kiitos ihan valtavasti!!! Sellaista tässä vaan mietiskelin, että kuinkahan pian sitä uskaltaisi tuota ohjelmaa lähteä noudattamaan, kun on ollut tällainen tautirumba päällä jo pidemmän aikaa. Salilla siis käyn normaalisti 3 krt viikossa ja bodypumpissa kerran, lisäksi lenkkeilen kerran pari viikossa, eli kuntoa on jonkin verran kyllä- tai mitä siitä nyt on jäljellä.. Kannattaako aloittaa heti noudattamaan tuota ohjelmaa vai pitäisikö ottaa pari viikkoa vähän vähemmillä ja kevyimmillä (niitä tosin ei taida juuri olla;P ) treeneillä ensin? Kiitos jo etukäteen, jos kerkiät vastata ja ihanaa kesää!

    • Hienoa, että ohjelma on hanskassa! 🙂 Kurja kuulla sairastelustasi, se on aina ikävää kun joutuu vaivojen takia himmailemaan menoa. Voit alkaa noudattamaan ohjelmaa heti kun olet kokonaan terve. Voit aluksi kuulostella jaksamistasi ja tarvittaessa keventää treenitehoja, joita voit sitten pikkuhiljaa nostaa normaalille tasolle. Tsemppiä alkuun ja oikein antoisia treenejä Miina! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta