Kaksi yllätystä ystävänpäivään

Sis. mainoslinkkejä

yr

Hyvää ystävänpäivää parhaat<3 Mikä meininki? Nyt on kaksi kivaa juttua, jotka haluan jakaa!

Ensinnäkin House of Brandon täyttää vuosia ja sen kunniaksi he järjestävät viikon kestävät synttärialet, jotka alkavat tänään! Kaikista tuotteista saa -20% (pois lukien Dr. Denim) koodilla HBR2. Shoppailemaan pääset TÄSTÄ!

house of brandon takit
Mekko / Takki

Yves Rocher taas antaa vapaavalintaisen tuotteen tilaajalahjaksi, kun tilaat 15.2. mennessä! Saat siis ensimmäisen ostoskoriisi lisäämäsi tuotteen lahjana! Tarjous koskee KAIKKIA tuotteita lukuun ottamatta tuotesettejä, yön aikana vaikuttavaa Anti Age Global -hoitokuuria ja Secrets d’Essences Rose Oud -tuoksuja.

Ihanaa! Merkitse alennuskoodi VAL16 ostoskoriisi ja valitse suosikkituotteesi TÄÄLTÄ!
Tarjous on voimassa enää tänään ja huomenna!

yves-rocher-huulissa

Snapchatissa näytän välillä mitä meikkejä olen laittanut mihinkin. Omat luottotuotteet YR:ltä ovat automatic lipliner, luonnollinen huulipuna ja ihan paras tuuheuttava ripsiväri<3
yr-meikki-4

Rentouttavaa sunnuntaita ja muista halia ystävää<3

Edellisessä postauksessa: Leka otsassa jumppaamaan

Ida Jemina

9 vastausta artikkeliin “Kaksi yllätystä ystävänpäivään”

  1. Kiitos! Säästin parikymppiä vaatetilauksestani 🙂 Hyvää ystävänpäivää!

    • Ihanaa! 🙂 Hyvää ystävänpäivää sullekin Maija<3

  2. Moikka! Jos/kun teet ruokaohjelmaa ja lasket makrot, niin lasketko protskut kaikista ruoka-aineista mukaan? Esim. jos aamupalalla on 40g kaurahiutaleita (14g proteiinia/100g), niin 40g:ssa on 5,6g proteiinia, ja sit on vielä vaikka 4 valkuaista eli about 16g proteiinia niin lasketko että sulla on aamupalalla yhteensä 21,6g proteiinia vai vaan tuo 16g (koska se valkuaisten prode on ”puhtaampaa” proteiinia(?))

    Toivottavasti tajusit 😆 Kun yritän täs laskeskella paljonko itse saan proteiniinia päivässä, niin en tiedä mitkä kaikki lähteet lasketaan niihin proteiineihin, you know 😁😁

    • Moikka! Toki proteiinit huomioidaan kokonaisuudessaan jo senkin takia, että kaikki makroravinteet vaikuttavat kokonaisenergiansaantiin. Toisaalta varmistan aina, että aterioilla suurin osa proteiinista tulee biologisesti korkea-arvoisista lähteistä (kuten esim. maito-, liha-, kala- tai kananmunatuotteet), jotta satsin leusiinipitoisuus nousee riittävälle tasolle (~0,05g/painokilo). Kaikki siis lasketaan, mutta lähteelläkin on toki väliä 🙂

  3. Moi !
    Tilasin sulta ton ultimate butt building ohjelman, mutta onnistuin poistamaan vahingossa mun kaikki saapuneet sähköpostit :/ Eli se meni siinä mukana niinkun kaikki muukin… Mietin onko mun mahollista saada uus sähköposti ohjeista? Mulla on se lasku kyllä todisteena ostosta ja haluisin hirveesti ruveta treenaamaan noiden ohjeiden mukaan! 🙂
    Onko siis mitään mahista ?

  4. Hei onks tietoa et mikä määrä riisiä vastaa esim. 4 riisikakkua? Oon ruokavaliolla ja reissu edessä ja ois kätevä korvata reissun riisit riisikakuilla mut en osaa hahmottaa mikä määrä vastaa mitäkin? :”DD

    • Jos syö riisiä vastaavan painomäärän verran (kuivana mitattuna) kuin mitä tuo 4 riisikakkua painaa, saat näistä suunnilleen saman määrän energiaa. Eli jos neljä riisikakkua painaa vaikkapa 30g, niin voit syödä 30g keittämätöntä riisiä. Mukavaa reissua!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta