Nyt jumpataan! Ohjeet 5 liikkeen treeniin kotona!

Sis. mainoslinkkejämountainclimberpyyhe

Loistava treeni tiedossa! Kipaise hakemassa kaksi pientä pyyhettä, laita musiikki soimaan ja ruvetaan treenaamaan!

LIIKE 1.

liukupunnerrus

Liu’ta käsi eteen ja laskeudu toisella kädellä samanaikaisesti ojentajapunnerrukseen. Palaa ylös liu’uttamalla ojennettua kättä takaisin samalla toisella punnertaen. Tee eri puolet vuorotoistoin.

LIIKE 2.

askelkyykky-sivulle

Liu’uta pyyhettä jalalla sivulle samalla toisella jalalla kyykistäen. Vedä jalka lattiaa pitkin takaisin alkuasentoon nousten samalla kyykystä ylös. Tee kummallakin jalalla vuoroperään.

LIIKE 3.

vatsapomput-pyyhe

Asetu lankkuun ja tuo jalat vinosti kohti kämmeniä rutistaen kylkiä. Vie jalat takaisin alkuasentoon ja tee sama toiselle puolelle.

LIIKE 4.

askelkyykky

Lähde liu’uttamaan jalka suorana pyyhettä taakse samalla askelkyykkyyn laskeutuen. Liu’uta jalka lattiaa pitkin takaisin alkuasentoon nousten kyykystä ylös. Muista tehdä kummallakin jalalla.

LIIKE 5.

mountainclimberpyyhe
Viimeisessä liikkeessä annetaan palaa mountain climber – tyyliin! Liu’uta jalkoja vuoroperään kohti rintaa reippaalla tahdilla.

Tee jokaista liikettä 30 sekuntia, pidä pieni breikki ja siirry tekemään seuraavaa liikettä taas 30 sekuntia. Kierroksia tehdään kolme ja niiden välissä voi pitää pidemmän hengittelytauon. Työskentely- ja taukoaikoja voi soveltaa oman kuntotason mukaan.

pyyhkeet
Paita täältä / Trikoot täältä

Mahtavia treenejä! 

Edellinen postaus keräsi paljon hauskoja kommentteja! Tsekkaa: Nämä asiat muistat jos vietit lapsuutesi 90-luvulla!

Ida Jemina

6 vastausta artikkeliin “Nyt jumpataan! Ohjeet 5 liikkeen treeniin kotona!”

  1. Kokeiluun! Kysymys ruokavaliosta: oon todella huono syömään lämmintä ruokaa. Voiko lämpimät ruoat (lounas&päivällinen) korvata esim. Rahkalla (iso määrä esim 400g) ja perunalla tjtn? Helpottaisi kiireistä arkea. Urheilen paljon joten pitää syödä paljon ja lämmin ruoka ei aina uppoa!

    • Ei sitä rahkaa tarvii kaksin käsin vedellä vaikka sillä korvaisit lämpimän aterian! 😀 Syö vaikka rahkaa/kananmunia/kalkkunaleikettä, riisikakkuja ja avokadoa tms.

    • Loistavaa! No worries, ei haittaa vaikka ei olisikaan lämmintä ruokaa, kunhan ravintotarpeet tulevat monipuolisesti täyteen 🙂

  2. Ei hitsi oli äidin kanssa hauskaa vetäistä tämä! Tuliko idea tuosta 90luvun muistelusta? 90luvulla iso hitti oli se slide liukuri(onko tuttu?) Muita 90luvun treenimuistoja ja trendejä olisi kiva lukea sulta jos on. Itse muistan 90min rasvapolttojumpat jossa vedettiin aerobicsarjaa koko tunti ja vähän vatsoja ja loitonnuksia kyljellä(siinä ”lihaskunto”) värisevä vyö (jonka piti vatsaa litistää) saunabelt(haloo! vuoden jumbotuote forever)kengurukengät ja rullaluistimet. minne nekin hävinneet? mut kiitos tästä; jumpataan koko suku sitten jouluna (koska kaikki saavat mummolta kuitenkin villasukat=))

    • Aivan mahtavaa! Loistava meininki! 🙂 Pyyhetreenejä olen tehnyt blogiin joskus ajat sitten, joten ajattelin että niitä olisi taas kiva toteuttaa 🙂 Ai että, nuo ysäri jutut on kyllä hauskoja 😀

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 5
Tykkää jutusta