JALAT TIKKIIN! TÄSTÄ 5 LIIKETTÄ KOKEILUUN!

*Sisältää mainoslinkkejä

Wooohoooo! Kyllä lähtee ja kovaa lähteekin! Te tykkäsitte hirveesti liikevinkeistä, jotka jaoin viimeksi reisille käsipainoilla. No arvaatkaas mitä! Eihän se siihen loppunut! Lisää nannaa on tulossa ja nyt pääset nappaamaan lisää lemppareitani jalkatreeniisi! Valitse muutama mitä kokeilet tai vedä vaikka kaikki läpi. Oon saanut teiltä niin paljon viestejä jakamistani treeneistä, joita ootte käyneet tekemässä, että huh siinä tulee jo itsellekin hiki, kun sitä mahtavaa meininkiä katselee! SUPERIA!

Pidemmittä puheitta törkeen hyvien liikkeiden kimppuun! 

1. YHDEN JALAN MAASTAVETO

Aluksi tämä voi olla vähän hakemista, mutta siitä lähtee! Kiintopisteen ottaminen auttaa tasapainon pitämisessä. Pidä myös maassa oleva jalka hieman koukussa. Törkeen hyvä liike, kun tämän makuun pääsee!

2. BULGARIALAINEN ASKELKYYKKY

Jos joku liike on ihan ilman painojakin kova, niin se on bulgarialainen askelkyykky! Eritoten kun treenin loppuun vetää joskus viimeistelevänä liikkeenä tämän, niin jumatsuikka siinä on paikat tulessa ja joutuu päänuppia tsemppaamaan. Anna mennä! Taistele!

3. HIISSAUSKYYKKY

Etkö saa tuntumaa? Sitten hiissamaan ja johan alkaa paikat naukumaan! Kyykkää alas paino jalkojen välissä, mutta älä nousekaan ylös asti, vaan jää noin puoleen väliin. Sieltä taas takaisin alas. Ai että! Yksi suosikeistani!

4. KYYKKYKÄVELY

Mies kysyi, että tuntuuko tuo missään. AI ETTÄ TUNTUUKO? 😀 Siitä vaan testaamaan! Tämä oli näistä haastavin. Staattinen pito on niin kova, kun alhaalla pysytään koko ajan. Kävele eteenpäin pysyen koko ajan alhaalla kyykyssä ja lähde sitten peruuttaamaan. Älä lopeta vielä vaan kävele taas eteenpäin, jonka jälkeen lähde taas peruuttamaan. Huh! Voin kertoa, että polttaa.

5. POHKEET SEISTEN

Pohkeet seisten käsipainoilla on yksinkertaisuudessaan aivan loistava liike. Jos saat vielä päkiät jollekin korokkeelle niin aina parempi. Tässä liikkeessä tykkään pitää pienen pidon yläasennossa jännityksessä.

Urheilutoppi TÄÄLTÄ / Trikoot TÄÄLTÄ

Lisää liikeideoita? Täältä pesee, jos haluutte! Muutamat helmet vois vielä laittaa jakoon!💪

KATSO MYÖS: KOKONAINEN OLKAPÄÄTREENI KÄSIPAINOILLA

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: NÄISTÄ KAUPUNGEISTA BLOGIN LUKIJAT TULEVAT – OOTKO LISTALLA?

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
ja Instagramissa: @idajemina 

<3

Ida Jemina

4 vastausta artikkeliin “JALAT TIKKIIN! TÄSTÄ 5 LIIKETTÄ KOKEILUUN!”

  1. Bulgarialainen on niiiin paha! Tein tänään itsekin jalkatreeniä ja vikana liikkeenä juurikin tuo ja jopa ILMAN painoja se tuntui raskaalta :D.

    • Hahaa perfect idea! Voin todellakin jakaa lemppareita muillekin lihaksille😘👊 tsekkaa sitä odotellessa toi olkapäätreeni kässäreillä! Se on ihan super!😍💪

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 52
Tykkää jutusta