MITEN HIUKSET SALILLE? 5 UUTTA IDEAA!

Sis. mainoslinkkejä

Miten laittaisi hiukset salille? Itse pidän aina tukkaa kiinni treenatessa. Se on ihan must. Olisi ihanaa kun voisi tukka hulmuten viilettää menemään vaikka lenkkipoluilla, mutta ei vain pysty. Olen niin tottunut pitämään sen aina poissa silmiltä ja hikiseen naamaan tarttumasta, että hiusten auki jättäminen tuntuisi ihan sulalta mahdottomuudelta.

Tässäpä siis viisi erilaista ideaa treenikampauksiin! 

KORKEA PONINHÄNTÄ

Korkea ponnari toimii aina ja on helppo tehdä. Pidänkin ehkä eniten hiuksia treenatessa juuri tämän tyyppisellä ponnarilla tai jollakin sykeröllä. 

KAKSI SÖPÖÄ SAPAROA

Kaksi saparoa luovat heti veikeän tyttömäisen meiningin. Tässä versiossa olen ensin letittänyt tukan molemmilta puolilta hollantilaisittain. Hollantilaiset letit ovat kuin ranskalaiset letit, mutta hiukset letitetään aina toistensa alta – ei päältä.

PONINHÄNTÄ JAKAUKSELLA JA KAHDELLA LETILLÄ

Tämä on astetta panostetumpi versio normaalista poninhännästä. Perusponnariin saa hauskaa yksityiskohtaa leteillä. Ensin hiukset kahtia ja molemmille puolille hollantilaiset tai ranskalaiset letit. Loppu tukasta takaraivon kohdalta ponnarille. 

KALANRUOTO

Pinkki treenipaita täältä

Tämä on myös sellainen kampaus, jota tulee laitettua usein, koska se on nopea tehdä. Viskaan hiukset toiselle puolelle päätä ja laitan niihin joko ihan normaalin letin tai kalanruotoletin. Kalanruodossa jaa hiukset kahtia. Siirrä vuoronperään osioiden ulkoreunalta pieni määrä hiuksia toiseen osioon.

PAMPULAPONNARI

En tiedä onko tämän tyyppiselle kampaukselle jokin oikeakin nimi, mutta nimitetään se nyt pampulaponnariksi, sillä siinä hiukset sidotaan useammalla lenksulla. Supersiisti kampaus, joka sopii täydellisesti treeniin. Eli ensin otetaan vain päälaelta hiukset ponnarille. Sitten vähän alempaa otetaan lisää hiuksia toiseen ponnariin ja viimeiseksi kaikki loput hiukset kolmanteen ponnariin. Pampuloiden väliin jääviä hiuksia voi vielä vähän vedellä muodostaen niistä kuplamaisempia.

Mikä on sun lemppari tai miten yleensä pidät hiukset treenatessa? 😊💪 vai treenaatko kenties jopa letti auki?💁 Tsekkaa myös aiemmat kuusi treenikampausta täältä: GYM HAIRSTYLES – IDEOITA TREENIKAMPAUKSIIN

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: KOUKUSSA! MILLÄ PUTSAATTE MEIKKISIVELTIMENNE?

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
YouTubessa: Ida Jemina 
Instagramissa: @idajemina 
Facebookissa: Ida Jemina

Ida Jemina

11 vastausta artikkeliin “MITEN HIUKSET SALILLE? 5 UUTTA IDEAA!”

  1. Heii! Ihmettelen, etkö käytä kihlasormustasi jatkuvasti kun se kuvissa ei näy?:D itse sain omani joulukuussa ja pidän sitä aina paitsi salilla ja vkl aamupäivisin😃

    Postaustoiveita!😊 Miten saada motivaatio kuntoon, jos on tullut noin viitisen kiloa lisää nopealla aikavälillä herkuttelun takia.. herkutteluputki ja liikkumattomuus jatkunut koko VUODEN!!!!……

    Toinen toive olisi jokin video😍

    • Moiii! 🙋 Onnea rengastetulle! 😊💕 kotona pidän harvemmin sormusta ja liikenteeseen lähtiessä usein laitan sormeen. Joskus se kyllä unohtuu myös sille osoitettuun rasiaan kotona mutta esim treenissä en koskaan pidä sitä ☺️ Voit kurkata postauksen: Miksi sulla ei ole enää sormusta?

      Kiitos hyvistä toiveista, laitetaan ylös! 😊 Videoita on varmasti tulossa tulevaisuudessa👊

  2. Kivoja nää sun treenikampausvinkit, itellä tulee aina vaan laitettua ihan perus ponnarille mut lähiaikoina on ollu hetkiä kun ehtis ja jaksais vähän panostaa niin nyt on jotain mitä kokeilla😊

    • Ihanaa että pidit Pauliina! 😊💋 itsekin useimmiten laitan jonkun nopsan ponnarin tai nutturan mutta joskus on hauska vaihdella 😊

  3. Onko sulla hiustenpidennykset/tuuhennokset? Ainakin vähän vanhemmissa kuvissa sulla on paljon ohuempi hiuslaatu ja lyhyempi tukka…

    • Mulla on klipsit, eli välillä huitelen ohuemmalla tukalla ja välillä paksummalla 😊

  4. Olen niin monesti meinannut tulla kehumaan sua tänne, mutta en koskaan ole oikein osannut pukea ajatuksiani sanoiksi. Mutta nyt on ihan pakko edes yrittää kirjoitan sulle!

    Ihan ekaks haluan sanoa, että sulla on aiiivan mahtava blogi!!!! Oikeesti liioittelematta käyn melkein joka ilta tsekkaamassa löytyykö uutta postausta, rakastan sun blogitekstejä. Ne on kirjoitettu niin aidosti ja hyvällä suomen kielellä sekä ihanasti teksteistäsi huokuu iloisuus, hyvä asenne ja tsemppaavaisuus (jos tuollasta sanaa voi käyttää 😅🤗). Mikä sun äidinkielen arvosana oli koulussa? Kirjoitat niin täydellisesti 😍

    Tykkään todella paljon treenivideoistasi, sillä niistä liikkeet pystyy kattomaan paremmin ja niitä on helpompi tehdä perässä. Toivonkin enemmän videoita!
    Myös sun kuvat on aina tosi selkeät, ja aivan hienoa, että näet vaivaa kirjoittaa selkeät ohjeet jokaiseen liikkeeseen. Pointsit siitäkin! 👍🏼

    Tykkään eniten kotitreenipostauksista, sillä treenaan eniten kotona.

    Kiitos sulle, olet mahtava persoona❣️💞

    • Kiitos ihan hirvittävästi ❣️! Sun sanasi merkkaa niin paljon ja ihanaa että jaksoit kirjoittaa niin pitkän viestin!!❤️❤️❤️ Mun äidinkielen arvosana oli yläasteella ja lukiossa 9-10 mutta kirjoitukset ei sitten niin hyvin menneeetkään😅 Mutta kiitos sulle vielä 💕 Annoit rutkasti motivaatiota kirjoittamiseen ❤️ Videoita ja kotitreenejä on varmasti tulossa lisää! 😊👊

  5. Mulla kanssa treenatessa tukka aina kiinni. En osais kyllä tehdä mitään ko se tulis silmille.

    Mun tukka on tosi liukas ja sen takia mä suosin lettejä. Pelkkä ponnari tahtoo lähtä omille teilleen nopiasti. Ranskalainen on mun perus, tosin senkin pitää olla tiukka ettei lähde. Paras on sellainen letti joka näyttää vetoketjulta, harmikseni en sitä kovin usein saa tehtyä. Se on ihan täysin mahdotonta tehdä yksin. Kädet loppuu kesken.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 45
Tykkää jutusta