Helppo ja herkullinen välipala!

Sis. mainoslinkkejä

Hepohei! Mikä meininki?

Välipalaideoita on toivottu kovasti ja eihän siinä silloin muu auta kuin kääriä hihat. Tämä välipala valmistuu minuutissa, joten se sopii hyvin niille, jotka eivät jaksa viettää koko päiväänsä kyökin puolella.

valmista-herkkua
Herkullinen annos niin ulkonäkönsä kuin myös makunsakin puolesta. Tarvitset:

250g turkkilaista jogurttia (3,5%)
15g = 1rkl maitosuklaa-kaseiinia
5g = 1tl rypsiöljyä
1 Lean protein patukka, maku Brownie Crisp Toffee!

vanukasta
Urhokin haluaisi päästä maistelemaan
urhokainen
Tällä kertaa poika jäi kuitenkin vain lipomaan huuliaan

Sekoita ensimmäiset kolme ainesta keskenään ja ripottele päälle brownie-patukan palasia. Valmista! Maitosuklaa-kaseiini tekee mausta ja koostumuksesta ihanan pehmeää. Pieni tilkka rypsiöljyä taas viimeistelee annoksen kuohkeaksi ja lisää makua. Pienet brownie-sattumat ovat piste i:n päälle.

Turkkilaisen jogurtin tilalla voi myös käyttää halutessaan maitorahkaa. Tällöin joukkoon kannattaa kuitenkin lorauttaa myös tilkka maitoa, jotta koostumus ei ole liian raskas.

helppo valipala

Ja hei huikea määrä tiimiläisiä liittynyt mukaan Intenseen! Mahtava meininki ja loistava, päämäärätietoinen asenne porukalla, jes! Juuri sitä tarvitaan tähän ohjelmaan. Voit käyttää hashtageja #teamidajemina #nobullshit, niin löydämme toinen toisemme ja voimme käydä tykkäilemässä tiimiläisten aherruskuvista. Vielä voi liittyä mukaan tähän kovapäiseen tiimiin!

TILAA INTENSE

Intense-ohjelma

 

Sähäköitä treenejä kaikille! Edellisessä postauksessa: Nyt mennään – varaudu todellisiin tuloksiin!

Ida Jemina

11 vastausta artikkeliin “Helppo ja herkullinen välipala!”

    • Kaseiini on tosi monikäyttöistä! Mm. palkkariin ja yleisesti proteiinilisänä muihin tarpeisiin 🙂

  1. Hep! Ostettu ohjelma! Luettu monta kertaa se läpi ja tutkittu liikehjeita 🙂 Vielä ku paranis pian rikkoutuneet nivelsiteet niin pääsisi pian tekemään! Taidan mennä ekoilla kerroilla mahdollisimman myöhään salille et olis hiljaista kun alussa aina jänskää alotella uutta ohjelmaa.

    • Mahtava juttu! Parantele paikat kuntoon rauhassa ja pian pääsetkin jo tositoimiin – tsemppiä toipumiseen ja ohjelman aloittamiseen! 🙂

  2. Moikka!
    Vähän aiheesta poiketen kysyn kuka susta yleensä ottaa salilla kuvia?:D kun esim. instagramin puolella usein näkee kuvia mitkä ei ole itse otettu:D

  3. Miten skottihauiksen voisi korvata jos salilta ei satu löytymään laitetta tai sellaista penkkiä?

    • Skottihauiksen voi tällöin korvata tekemällä esimerkiksi yhdellä kädellä hauiskääntöä vinopenkkiin tuettuna seisten tai vaikkapa tavallisella tangolla samalla selkä seinäävasten nojaten.

  4. Hei! Tämä ei nyt aiheeseen liity mutta kaipaisin vähän neuvoja. Olen 16-vuotias tyttö ja olen harrastanut liikuntaa koko elämäni jossain muodossa. Olen normaali painoinen, hoikka, jonkin verran lihasta mutta silti minulla on jotenkin todella iso olo ja haluaisinkin pudottaa muutamia kiloja rasvaa. Liikunta puoli on kunnossa(sali, juoksu, erilaisia kehonpainotreenejä…) ja syön melko terveellisesti. Olen vain miettinyt miten kouluruokailu sopii tähän kuvioon. Olen opiskelija, joten kouluruoka on kuitenkin ihan hyvä juttu etenkin rahapuolella;D enkä haluaisi tehdä syömisestä kuitenkaan mitään numeroa, koska minulla on lievää syömishäiriö(ortoreksia,anoreksia tyyppistä) taustaa, enkä halua stressata syömisestä tai kiinnittää siihen liikaa huomiota, koska en halua ajautua samanlaiseen tilanteeseen, josta olen pikkuhiljaa jo päässyt eroon. Nyt kuitenkin lähtökohdat laihduttamiseen ovat aivan erit kuin silloin(en vihaa kroppaani jne.) . Haluaisin vain tietää mitä mieltä sinä olet siitä, että voisiko muutaman kilon laihdutus onnistua, vaikka söisinkin kouluruuan. Tiedän että kyse on lähinnä siitä, että saa aikaan kalorivajeen, mutta olen kuitenkin hoikka, joten eikö ”viimeisten” kilojen laihduttaminen ole hieman vaikeampaa..? Miten se vaikuttaa tuloksiin syönkö kouluruuan kuin että söisin silloinkin oman lounaan? Koulussa syön puolet lautasesta salaattia ja puolet ruokaa. Muuten ruokavaliooni kuuluu esim. kaurapuuroa, kananmunia, maapähkinävoita, riisikakkuja, (rahkaa), kanaa, riisiä, jauhelihaa, seitiä, pähkinöitä, hedelmiä, vihanneksia…Ja olen aika perillä siitä, kuinka paljon kaloreita, hiilaria, proteiinia ja rasvaa saan päivässä. Olisin todella kiitollinen jos vastaisit!:)

    • Heippa Maria! Ehdottomasti voit syödä kouluruokaa, ei turhia stressejä siitä! Hienoa, jos voit jo paremmin, jatka samaan malliin! Urheilullinen ja kehittyvä kroppa tarvitsee ravintoa ja sen takia on hyvä muistaa syödä tarpeeksi. Mainitsemasi ravinnonlähteet kuulostavat oikein hyviltä ja monipuolisilta.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta