Freddy-housut – I’m in Love

Ihanaa viikonloppua muruset!

Viikkoon on mahtunut auringossa köllöttelyä, piknikkiä, sushia ja tietty treenejä. Kun ilmat on ollut näin hyviä, oon tehnyt joitakin treenejä taas ulkona.

 
freddy-2freddy-3
freddy-4

Sain yhteistyön tiimoilta Freddyltä hieman vaatteita. Ihan huippua, että heiltä saa nykyisin myös urheiluvaatteita! I’m in love!

Mullahan on ollut aiemminkin  Freddyn housuja ja oon kyllä tykännyt kovasti. Ne korostaa juuri oikeita paikkoja ja saa pepun näyttämään sporttisen terhakkaalta. Silloin kun hankin ensimmäiset housut, niitä ei vielä myyty Suomessa. Löysin netin syövereistä kuvan tytöstä, jolla oli kyseiset housut ja sitten alkoi metsästys. Lopulta selvisi, että housuja saa Italiasta. Tilasin sitten pöksyt ja jouduin odottamaan niitä tooooodella pitkään.

Nyt on onneksi ihan eri tilanne, kun housuja saa tilattua helposti Suomesta! Kaikki kuvissa näkyvät Freddy-vaatteet löytyvät FreddyStoresta, jossa on muuten alennukset juuri meneillään! Kannattaa käydä kurkkaamassa.

 
w-rup

Sitten ei muuta kuin viikonlopun viettoon! Muistakaa juoda paljon vettä näillä hellekeleillä!

Edellisessä kirjoituksessa kerroin, kuinka pääsin eroon makeanhimosta

Ida Jemina

12 vastausta artikkeliin “Freddy-housut – I’m in Love”

  1. […] 28.07.2014 19:11 7 Metabolic Damage tai miksi sitä nyt haluaakin kutsua – mitä se tarkoittaa? Tässä yhteydessä tarkoitan aineenvaihdunnan tason ajamista niin alas, että kovimmistakaan yrityksistä huolimatta rasva ei enää pala. Maailmanlaajuisen fitnessbuumin myötä näitä tapauksia on ihan liian paljon, treenataan ihan käsittämättömiä määriä ja syödään käsittämättömän pieniä määriä – eikä rasva enää jossain vaiheessa pala.   Usein käytetty resepti rasvattomaan kuntoon on todella alhainen kalorimäärä ja päälle paljon liikuntaa. Vaatiiko äärimmäinen kireys sitten käytännössä kaloreiden rajoittamista ja liikuntaa? Toki. Tässä ei vaan aina tunnu pysyvän järki kädessä eikä asiaa aina ajatella kovin pitkällä tähtäimellä.   Muun muassa Scott Abel on jo vuosien ajan kirjoittanut aiheeseen liittyen ja koonnut myös kasaan mielenkiintoisen E-kirjan (Metabolic Damage And The Dangers Of Dieting) tästä erityisesti naispuolisia kilpailijoita vaivaavasta ilmiöstä. Tehdään uskomattomia määriä aerobista + salitreenit päälle samalla hiirenannoksia syöden – dieetillä pahimmillaan tuntikausia juoksua tms päivässä samalla syödyn kalorimäärän jääden jopa alle tuhanteen. Mikäli aineenvaihdunta on toiminut ennen dieetille lähtemistä normaalisti, saattaa tällä tyylillä saada kyllä (lyhyen tähtäimen) tuloksia. Ongelmia saattaa syntyä kuitenkin jo ensimmäisen dieetin, joskus vasta useamman jälkeen.     Hiljattain myös Layne Norton on ottanut asiakseen käsitellä asiaa mahdollisimman julkisesti, mikä on todella hieno homma. Tohtoriksi ravitsemusbiokemiassa väitellyt naturaalikehonrakentaja, voimanostaja ja yli tuhatta henkilöä valmentanut Layne on tuonut tätä fitnesskulttuurin varjoisaa puolta esille korostaen metabolisen kapasiteetin merkitystä dieetille lähdettäessä. Toisinsanoen, jos kroppa käy erittäin alhaisilla kierroksilla jo valmiiksi ennen dieetille lähtemistä (esimerkiksi menneiden dieettien seurauksena), ovat mahdollisuudet kuntoon pääsemiseen huonot. Tästä syystä olisikin syytä pitää dieettien jälkeen riittävän pitkä ja maltillinen reverse-dieetti metabolisen kapasiteetin palauttamiseksi ja kasvattamiseksi mahdollisimman korkealle tasolle offilla.    On hienoa, että aiheesta on nykyisin keskustelua, tosin vielä aivan liian vähän. Äärimmäisten dieettien vaikutus kroppaan on suurta, eikä keho pelitä kovan dieetin jälkeen normaalisti välttämättä pitkään aikaan. Rajun dieetin jälkeen maanrakoon painettu kroppa imee uskomattomia määriä rasvaa varastoon, jos suuriin kalorimääriin palataan välittömästi rääkin päätyttyä. Erityisen ongelmalliseen tilanteeseen saatetaan päätyä jos rasvaa kuitenkin päästää nopeasti kertymään, seuraava dieetti alkaa kun edellisestäkään ei vielä ole toivuttu ja tätä kierrettä jatkuu mahdollisesti useamman dieetin ajan.   Onkin ensiarvoisen tärkeää, että dieetti on huolellisesti suunniteltu ottaen huomioon niin lähtötilanteen, laihdutushistorian kuin dieetin jälkeisen ajan. Varomaton toiminta saattaa johtaa hyvin pitkäaikaisiin seurauksiin ja pitkään aineenvaihdunnan palauttelujaksoon, jonka ajaksi rasvanpolttoyritykset täytyy unohtaa kokonaan.    Jos koet, että tarvitset apua laihdutuksen suhteen, käänny jonkun asiasta tietävän puoleen. Ole kuitenkin tarkkana myös siitä, keneltä otat neuvoja ja varmista, että henkilö osaa OIKEASTI asiansa. Jos sinulle tarjotaan 800 kalorin ruokavaliota, juokse äkkiä karkuun!   Edelliseen tekstiin pääset tästä: Freddy-housut – I’m in love […]

  2. Todella hienoa että treenaat ja tulokset näkyy kropassasi.Olet todella timmissä kunnossa.Freddyt ei varmaankaan oikeestaan kaunista peppuasi.Se kyllä näyttää varmaankin hyvälle ihan tavallisissakin farkuissa.Tsemppiä reeneihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta