Ei kuvii – ei hyötyy

Suomessa ollaan! Pää on ihan sikkarallaan yölennon takia. Yritin siinä pienessä penkissä nukkua mitä kummallisemmissa kippura-asennoissa, varpaat milloin kenenkin matkustajan suussa. Hyvin repaleinen ja katkonainen yö siis takana, mutta urheasti tässä koitan vielä porskuttaa samoilla silmillä. Ja nyt niitä kuvia!

Posket pullollaan mandariinista
Posket pullollaan mandariinista

Matkan ehdoton kohokohta oli takapihan oma mandariinipuu! Jee! Siis kuinka siistiä voi olla tuoreiden mandariinien poimiminen ja siitä suoraan niiden napostelu! Olin kuin nälkäinen pikkuapina, kun salin jälkeen löysin tämän puun ja ryntäsin oikopäätä hedelmien kimppuun. Omnomnomnom niin hyviä! Tämän jälkeen kimppuuni kävi jokin ihme pistävä ötökkälauma ja oli siinä parvekkeella olijoilla naurettavaa, kun yritin hätäpäissäni pomppien yhä kerätä saalista. Mitä sitä nyt ei ruokansa eteen tekisi!

mandariini-1
Aivan liian fiiliksissä!

Matkalla ystävystyin myös astetta karvaisempiin kavereihin, nimittäin hotellin kissoihin ja koiriin. Tämäkin rontti sulatti sydämeni ihan täysin. Saa nähdä mitä kirppuja sain niistä tuliaisiksi Suomeen.

koira

Hotelli oli todella kiva ja alue iso kolmine uima-altaineen, ravintoloineen, tenniskenttineen ja villoineen. Fitnesskeskus sen sijaan oli tainnut jäädä hieman vähemmälle huomiolle.

sali
Fitness Center
kyrenia satama
Kyrenian satamassa

Kyrenialainen linna

Kypros linna
Kyrenian historiallisessa linnassa

lentokentta

Mutta nyt siis taas takaisin täällä Suomessa ja ai että internetyhteys on kuin sulaa vahaa sormissani. Ja hei jos, et ole vielä huomannut, niin Yves Rocherilta saa nyt ensimmäisen tuotteen, jonka pistää ostoskoriin, tilaajalahjaksi! Saa siis valita vapaavalintaisen tuotteen 0 eurolla! Kannattaa pitää kiirettä ja käydä tsekkaamassa äkkiä täältä, vielä kun tuo tarjous on voimassa!

pahviukko

Nyt pistän aivot hetkeksi narikkaan, se on moikkis!

Edelliseen tekstiin pääset tästä: Läpäisisitkö tämän kuntotestin?

Ida Jemina

14 vastausta artikkeliin “Ei kuvii – ei hyötyy”

  1. Hei! Kuinka usein vaihdat reeniohjelmia? Kun tuntuu että tulee paljon uusia esim. Jalkareeni, kotitreenejä.. Yms niin teetkö itse reenit aina vaan postauksien takia? 🙂

    • Hei! Treenit ovat vaihtoehtoisia treenejä eri tilanteisiin. Vedän aina suunnittelemani treenit läpi vaikka ne eivät varsinaiseen saliohjelmaani kuuluisikaan.

  2. moikka,

    tosi ihanan näkönen loma sulla oli!

    Vähän postauksen aiheesta poiketen, oisko sulla jotain hyvää etureisi liikettä/liikkeitä polvi”vammaiselle”. Mulla tosi heikot polvet eli en pääse kyykkyyn, pysty juosta tms… Nyt kun oon alkanu käydä salilla en oo löytäny yhtää sellasta etureisiliikettä, mitä voisin tehdä… Reiden ojennusta en voi tehdä, kyykyistä puhumattakaan edes ilman painoja… en siis jotenki hallitse reisi lihasta kun jalka koukussa… ja lääkärit ei osaa auttaa muutakun sanoo että kivun pitäis mennä ohi ku kasvu loppuu…

    • Moikka Aino!

      Ihana loma olikin:)

      Kurja kuulla, itsekin polvivammaisena tiedän, miltä tuntuu. Oma polveni leikattiin reilu vuosi sitten. Jos mahdollista, pyri tekemään jalkatreeneissä etureidet viimeiseksi, jolloin jalat ovat varmasti kunnolla lämpimät. Aloita tarvittaessa kyykkyjen harjoittelu istuutumalla tuolille ja nousemalla siitä rauhallisesti ylös. Reisien vahvistuessa polvikivutkin tuppaavat hellittämään. Tsemppiä!

  3. voisitko tehdä postauksen herkuttelusta? esimerkiksi siitä onko ok, jos syö jokapäivä ohjeellasi valmistetun proteiinipallon, ja sen lisäksi proteiinipatukan?

    itse syön töissä kolme kertaa; eka tauolla proteiinipatukka, toisella tauolla lämminruoka ja kolmannella tuo proteiinipallo. kotona sitten tonnikalasalaattia tms. ja toisinaan kylkiäisenä lightlimu tölkki. meneekö herkuttelun puolelle? 😀

    • Pistetetään korvan taakse! Ei tuo herkuttelu minusta suinkaan pahimmasta päästä ole:) ei huolta!

  4. Moi!
    Voisitko tehdä postauksen siitä millaisia ovat sun yläkroppa treenit salilla( hauis ojentaja olkapää rinta selkä) ? 🙂 olis todella kiva

    • Moi Iiris! Voisin käsitellä asiaa joskus. Kiitos ehdotuksesta:)

  5. Heippa,
    kiitos monipuolisesta blogista! Oon kauan etsiskellyt blogeja joita jaksaisi seurailla, mutta näitä on nykyään niin paljon että iski tuska ja ahdistus. Kaveri ehdotti katsomaan sun blogia ja nyt oon muutamassa päivässä lukenut lähes kaikki postaukset mitä oot tänne laittanut 😀
    Harmi että asut niin kaukana – haluaisin sut ehdottomasti mun valmentajaksi! 🙂 Mutta ehkä mun täytyy nyt tyytyä löytämään motivaatiota omaan urakkaan vaan näistä sun postauksista… N.3-5kg rasvaa haluaisin vielä kesään mennessä pois – tiukassa tuntuvat vaan olevan :/
    Mutta sun seuraavia postauksia odotellen….. Kiitos!

    • Moikkista Tiia!
      Onpas fiksu kaveri sulla! 😉 ei vaan, kiva kun löysit tänne ja todella kiva kuulla, että pidät blogista! Etänä pystyn sinua auttamaan vaikka eri paikoissa asummekin. Jos haluat kunnon kesätikkiin, niin laita ihmeessä sähköpostia: [email protected] niin katsotaan sinulle henkilökohtaiset suunnitelmat viimeisten tiukkojen kilojen karistamiseen! Kivaa viikonloppua!

  6. Moikka 🙂 En yleensä lue blogeja, itseasiassa ikinä. Onneks luin kuitenki vähän näitä sun ja alan kyl aktiivisesti seuraamaan 🙂 Susta huokuu jotain sellasta jännää positiivista energiaa 🙂 Suomalaisille sen verran harvinainen piirre et tollasen huomaa vaan heti 🙂 Ite just alotin sellasen Neila Reyn 90 päivän ohjelman. Oikeestaan melkein kokonaan kehonpainolla tehtäviä treenejä. Ja just tajusin et jouluhan siinä välissä tulee 😀 Ei auta ku vaa treenata! 😀 Anyway, ei mulla ollu mitää kysymyksiä, ainakaan toistaseks. Ihanaa että teet mitä rakastat ja jaat siitä osan muillekin 🙂 Tsemppiä! 🙂

    • Moikka! Olipas ihana kommentti ja sinusta huokuu myös selvästi iloista energiaa!:) Kiva, että teit poikkeuksen blogin suhteen ja vielä kivempaa, että jäät seurailemaan! 🙂 Lämpimästi tervetuloa mukaan joukkoon! Paljon tsemppiä treeneihin ja ihanaa kun tulit kommentoimaan!

    • Pakko vielä vastata. Olipa ihana kuulla, kiitos 🙂 Pelastit päivän! Kivaa loppuviikkoa 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta