DIEETTI, RUOKAVALIO, PEPPUTREENI

Sis.mainoslinkkejäojennus

Kaipaisitko apuja dieettiin? Mistä löytyisi vinkkejä urheilijan ruokavalioon? Entä tekisikö mieli kokeilla jotakin uutta treeniä salilla vai tekisikö sittenkin tehokkaan kotitreenin? Mistä voisi löytää vaihtelua olkapääliikkeisiin?

Olettekin varmasti jo huomanneet portaalissa tapahtuneen uudistuksen ja freshin muodonmuutoksen! Sivusto on nyt entistä selkeämpi ja saattaapa meikäläisen naamakin uusilla FitFashionin sivulla vilahtaa siellä täällä, joten moikataan jos tavataan! Ja hei oletko jo huomannut, että nykyisin postauksista voi tykkäillä painamalla pientä sydäntä. Jos mieleinen postaus tulee vastaan, niin nyt kommenttien lisäksi voi tällä sydämellä lähettää lämpimät terveisensä 🙂

Aiemmin tein myös itse blogin sisäistä järjestelyä parantamaan postausten löytämistä järjestämällä eri aihealueiden postaukset omiin kategorioihinsa, jotta ne eivät hukkuisi kirjoitusten valtamereen. Vuosien aikana blogiin on kertynyt suuri määrä asiaa treenistä, ruokavaliosta, dieetistä, lihasten kasvattamisesta ja monesta muusta aiheesta. Tämä valikko oli hetken piilossa portaalissa tapahtuvien suurien muutostöiden aikana, mutta nyt se on jälleen teidän käytettävissänne!

Blogin yläpalkista voit löytää eri aiheet, jotka ovat TREENI, RUOKAVALIO, DIEETTI/KIINTEYTYMINEN, LIHASTEN KASVATUS, MOTIVAATIO JA ASENNE, KAUNEUS JA TYYLI sekä USEIN KYSYTTYÄ.

Kategoriat-valikkoEsimerkiksi TREENIN alta löydät tarkemmin eritellyt aiheet niin lihasten kuin treenimenetelmienkin mukaan. Tekisikö mielesi saada ideoita vaikkapa kotitreeniin? Nyt löydät kaikki kotitreenipostaukset valikon kautta helposti omasta kategoriastaan. Kaipaisitko vinkkejä pepputreeniin? You got it! Nyt pakarapostaukset ovat vaivatta saatavilla yhdestä paikasta. Mistä löytyisi asiaa olkapäätreeneistä? Sen kuin menee yläkroppatreeniin ja klikkaa olkapäät. Samalla tavalla myös dieettiin, lihasten kasvatukseen, ruokavalioon jne. liittyvät postaukset saa esille omissa kategorioissaan.

Alla näet esimerkkinä, miten kaikki pakaratreeniin liittyvät aiheet löytää kätevästi omalta sivultaan.

Treeni-valikkokategoria

 

Jalkatreeni-valikkokategoria

Pakaratreeni-kategoria valikko

Selaile kategorioita mielesi mukaan ja löydä itsellesi mielenkiintoisimmat aiheet!

addu-kukkaverkkatakki
Adidas-takki täältä

Iloista torstaita!

Edellisessä postauksessa: MONTA VINKKIÄ PAREMPAAN RINTATREENIIN

Ida Jemina

5 vastausta artikkeliin “DIEETTI, RUOKAVALIO, PEPPUTREENI”

    • Moikka Hanna! Intense ei sisällä ruokavalio-ohjausta vaan kyseessä on treeniohjelmapaketti💪

  1. Moikka! Ensinnäkin sun blogia on aina yhtä kiva lukea, mielenkiintoisia aiheita ja mielekkäästi kirjoitettua tekstiä!:) Mulla olisi yksi kysymys kipeytyneisiin lihaksiin liittyen. Käyn salilla normaalisti neljä kertaa viikossa ja käytössäni on kolmijakoinen treeniohjelma. Teen treenit aina täysillä ja saankin aina hyvin kohdelihaksiin tuntumaa treenin aikana. Ongelma on kuitenkin se, että lihakseni kipeytyvät todella helposti. En muista päivää jolloin seuraavana päivänä ei lihakset olisi olleet kipeänä edellisen päivän treenistä. Onko tämä ”normaalia” vai pitäisikö minun vetää tästä jokin johtopäätös? 😀 Oikein hyvää alkanutta vuotta muuten sinulle!!:)

    • Moikka Mari! Kiva, että blogipostaukset ovat maistuneet! Hienoa, että treeni menee perille sinne minne pitää. Joillain lihasten viivästynyt kipuilu on kovempaa kuin toisilla ja treenin tuntuminen seuraavana päivänä/parina päivänä on normaalia. Toisaalta mikäli paikat ovat aina aivan tulehtuneen jumissa, niin saattaa olla paikallaan tarkastella hieman treenien suhteellista intensiteettiä. On hyvä muistaa, että täysillä treenaaminen ei välttämättä ole aina laadukkain tapa treenata – on yhtälailla tärkeää huolehtia riittävästä palautumisesta ja treenien nousujohteisuudesta 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 61
Tykkää jutusta