Belfie attack ja uuden lajin kokeilua

Ihanaa perjantaita!

Treenien puolesta on ollut vielä aika hiljaista. Olo ei ole ollut vielä täysin normaali, kun ei ole ihan normaalisti pystynyt syömäänkään. Pikkuhiljaa kuitenkin alkaa ruoka taas paremmin maistumaan, mutta jotkut ruuat eivät todellakaan mene alas. Tuntuu myös, että kroppa tarvitsee taudin jäljiltä ekstrapaljon lepoa ja unta. Niinpä olen mennyt kiltisti aikaisin nukkumaan ja saanutkin oikein kunnon monen tunnin yöunet. Nyt siis palauttelen ihan rauhassa olotilaa ja ruokin kroppaa. Kyllä sitä rautaa ehtii taas heilutella sielunsa kyllyydestä, kun sen aika koittaa.

belfie
Kuvan legginssit ja lippis ovat House of Brandonilta

Kyproksella myytiin ihan hirveitä feikkiversioita noista Niken lippiksistä. Muoto oli aivan päin prinkkalaa ja hyvä, ettei toisella puolella ollut adidaksen logoa. Tämä onneksi sen sijaan istuu päähän hyvin ja on myös kevyt treenatessa.

Ida jemina house-of-brandon

Ja hei! Lukijanani saat nyt -20% alennuksen House of Brandonin tuotteista koodilla: IDAJEMINA (voimassa vuoden loppuun asti). Jes! Tämä karvahupullinen takkikin on sieltä ja myös nämä superit Dr. Denim farkut.

house-of-brandon-ida jemina

Vaikka en vielä salille tänään ryntäilekään, niin menen itseasiassa kokeilemaan itselleni täysin uutta lajia. Nimittäin seinäkiipeilyä! Aika jänskää! Monet ovat sitä kehuneet hauskaksi ja vaativaksi. Onko kukaan teistä käynyt kokeilemassa? Mitä olette pitäneet?

Oikein mahtavaa viikonlopun alkua kaikille!

Edellisessä kirjoituksessa paljon kuvia matkalta!

 

Yhteistyössä House of Brandon

Ida Jemina

16 vastausta artikkeliin “Belfie attack ja uuden lajin kokeilua”

    • Hihiii joskus kuullut tuon ennenkin! Jaana on kyllä tosi kaunis nainen, niin kiitos! Otan kohteliaisuutena:)

  1. Jos joku joskus sattuu kysymään millainen on mun unelmien nainen niin annan tämän blogin osoitteen ja käsken tulemaan katsomaan itse. Ne kun ei muuten uskoisi, että tällainen yksilö löytyy.

    • Pikkuhiljaa onneksi parempaan päin:) Kiitos Clarissa!

  2. Olen miettinyt, että voiko tietylle lihakselle tehdä treeniä, jos kyseinen lihas on esim. vielä viidenkin lepopäivän jälkeen lihaskipuinen? Tarkoituksenani on treenata samaa lihasta esim. joka kolmas päivä, mutta nytkin arkiviikko on kulunut ja ko. lihaksessa (tällä kertaa reisissä) tuntuu vieläkin lihaskipua edellisestä reisitreenistä. Meneekö uusi treeni ”hukkaan”, jos sen tekee silloin, kun lihaksessa tuntuu vielä pikkuisen edellinen treeni vai kannattaako odottaa niin kauan (jopa viikon ainakin omien reisieni kohdalla..) ettei tunnu enää _mitään_?

    Kiitos mielipiteestäsi 🙂

    • Moikka Karoliina! Jos treenistä on kulunut jo useita päiviä ja lihaksessa tuntuu vielä lievää arkuutta, voi hyvin mennä taas treenaamaan kyseistä lihasta. Ei tarvitse odotella, ettei tuntuisi yhtään mitään.

  3. Moikka! Mikä koko sulla on noista housuista? Arvon xs-s välillä. Oon kylläkin vaan 163 pitkä..

  4. Moi,

    Mikä tuo sun ekan kuvan leggari on merkilä ja malliltaan? Sun koko on Farkussa xs, kuinka pitkä olet ?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta