KOKONAINEN OLKAPÄÄTREENI KÄSIPAINOILLA

Alright! Aika laittaa pökköä pesään eli treenivinkkejä kehiin! Tällä kertaa luvassa on kokonainen olkapäätreeni, jonka voi suorittaa ainoastaan käsipainoja aka hantteleita 😉 käyttäen (tsekkaa postaus: TREENAAJAN SANAKIRJA – TIESITKÖ NÄMÄ 20 SANAA?).

Mutta mitä tässä märehtimään! Eiköhän käydä liikkeiden kimppuun! Viisi liikettä – osa kokonaisvaltaisempia, osa eristävämpiä. Treenin päätteeksi koko olkapäät on jumpattu.

OLKAPÄÄTREENI KÄSIPAINOILLA

1. HANG CLEAN AND PRESS 


Yksi ehdoton suosikkini olkapäiden kasvattamiseen. Liikkeessä yhdistyy rinnalleveto ja siihen perään pystypunnerrus. Katso demo tästä postauksesta: Tämä on mielestäni paras ja tehokkain olkapääliike. (8 toistoa, 4 sarjaa)

2. PYSTYPUNNERRUS YHDELLÄ KÄDELLÄ VINOTTAIN


Törkyhyvä etenkin sivuolkapäälle! Tämäkin on yksi suosikkiliikkeistäni! (10 toistoa, 4 sarjaa / puoli)

3. VIPARIT VINOTTAIN


Edelleen jatketaan vinolla linjalla, jolloin liikekulma poikkeaa normaalista vipariasennosta. Ota kiinni jostakin ja nojaa toiseen suuntaan. Käsivarsi kannattaa pitää liikkeen aikana melko suorana ja hartiat alhaalla maksimaalisen poltteen saavuttamiseksi. (15 toistoa, 3 sarjaa / puoli)

4. TAKAOLKAPÄÄSOUTU YHDELLÄ KÄDELLÄ


Jos olet tottunut tekemään liikkeen kahdella kädellä samaan aikaan (joka on varsin bueno tapa), kokeilepa ensi kerralla tehdä yksi käsi kerrallaan. Voit paremmin keskittyä tuntuman saamiseen, kun ei tarvitse miettiä molempia puolia samaan aikaan. (10 toistoa, 3 sarjaa / puoli)

5. TAKAOLKAPÄÄVIPARIT


Viimeiset mehut irti takaolkapäävipareilla! Arvaas mitä? Tämä on myös yksi suosikkini! Voit halutessasi tehdä tämän myös penkillä istuen. (15 toistoa, 4 sarjaa)

Paita täältä / Trikoot täältä / Tennarit täältä 

Ja BANG treeni on siinä! Kyllä olkapäät kiittää! Aiotko kokeilla? 🙂

KATSO MYÖS: MAINIO LIIKEVINKKI OLKAPÄILLE – OLETKO KOSKAAN TESTANNUT TÄTÄ?

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: NIKSIT BRUNAAN ILMAN AURINKOA