Jalkoihin upeaa muotoa – kokeile tätä treeniä käsipainoilla!

Sis. mainoslinkkejä

jalkatreeni kasipainoilla

Kyllä! KHYLLÄ! Tiedossa on karmivan kettumainen jalkatreeni käsipainoilla. Tähän treeniin ei tarvita muita välineitä kuin käsipainot ja tarmokas asenne!

Treeni sisältää viisi eri liikettä. Tee jokaista 3-4 sarjaa, 8-12 toistoa. Aloitetaan!

1. Käsipainokyykky – Järkyttävän tehokas, rankka ja kokonaisvaltainen liike. Laskeudu rauhallisesti kyykkyyn ja nouse jouhevasti takaisin ylös lähtöasentoon.

kasipainokyykky

2. Maastaveto (romanialainen) – Erityisesti takareidet ja pakarat kiittää. Työnnä takapuolta laskuvaiheessa hieman taakse ja pidä luonnollinen jousto polvilla. Nosta itsesi takaisin ylös työntämällä lantiota eteen.

maastaveto-kasipainoilla

3. Askelkyykky sivulle – Aloita liike seisomalla noin hartioiden levyisessä asennossa. Astu sivulle kyykistyen alas ja nouse takaisin alkuasentoon. Tee ensin sarja toiselle jalalle ja tämän jälkeen toiselle.

sivuaskelkyykky

4. Askelkyykky taakse – Seiso noin hartioiden levyisessä asennossa ja astu taakse yhden jalan kyykkyyn koskettaen polvella kevyesti lattiaa. Työnnä itsesi työskentelevällä jalalla ylös alkuasentoon. Tee ensin sarja toiselle jalalle ja tämän jälkeen toiselle.

askelkyykky

5. Pohkeet – Nouse varpailleen ja laskeudu alas. Vaihtoehtoisesti voit suorittaa liikkeen myös yksi jalka kerrallaan. 

pohkeet
Filan trikoot saatu TÄÄLTÄ / Reebokin tennarit TÄÄLTÄ

Mahtavia treenejä! Tsekkaa myös nämä 10 teholiikettä – kiinteämmät reidet kehonpainolla!

Lue myös edellisestä postauksesta, kuinka jouduin laturaivon uhriksi!