TÄYDELLINEN BEFORE WEEKEND WORKOUT!!

BEFORE WEEKEND WORKOUT!! Täydellinen startti viikonloppuun lähtee tällä treenillä! Ai vitsi vie!

Luukutin tätä erityisesti viime talvena menemään ja voin kertoa, että tää setti on ihan sumeeeeeen tehokas. Etenkin jos toivoo lisäkulutusta! Seuraavana päivänä treenistä voikin tuntea kuinka lihakset ja mahdollisesti ihan uudet paikat ovat hellinä.

Ja se fiilis! Se on ihan paras tän jälkeen. Ei kesken treenin – mutta sen jälkeen! 😄

Nyt kun täällä etelässäkin on lunta, tää treeni sopii täydellisesti starttaamaan meidän viikonloppu! Me tarvitaan tähän vain mäki ja hankea! Oi kyllä! Mäkijuoksut itsessään ovat jo rankkoja ja kun niihin vielä yhdistää lumen, on kova vastus taattu. Koita siis valita paikka, jossa lunta ei ole aurattu – mitä syvempi hanki, sitä enemmän haastetta. Ja sitä ennemmän saat hullunmainetta!

Tällaisessa treenissä eritoten takareidet, pakarat ja pohkeet pääsevät työskentelemään oikein kunnolla, jotta mäen huipulle asti kipuaminen onnistuu. Treeni on voimapainotteinen erityisesti, kun mäki on suht jyrkkä ja vedot lyhyehköjä sekä rivakoita sprinttejä. Näin sen teet!

VOIMA-MÄKITREENI HANGESSA

1. Valitse suht jyrkkä mäki
2. Lämmittele hyvin!
3. Tee alkuun muutama kevyt sekä hidas nousu.
4. Spurttaa 10-20 sekunnin ajan mäkeä ylös. Taistele! Se ei ole helppoa!
5. Tee yhteensä 8-10 sprinttivetoa. Tukkimiehen kirjanpitoa on helppo piirtää hankeen!

Ai että! Raitista ilmaa, energiaa ja jäätävän hyvää treenifiilistä sekä superihanaa viikonloppua!

Katso myös ihan täydellinen viikonloppuruoka: PAKKO JAKAA!! NIIN HYVÄÄ SAFKAA!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: TÄLLAINEN ON AAMUPALANI JA LEMPPARI PAKARALIIKKEENI

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
ja Instagramissa: @idajemina 

<3